skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Jo jo, kamarád ho kdysi měl 1.4 69kw. Kola jsou 6 palců široký a et tuším 12, takže nejsou ani nějak moc utopený a vejdou se i na chlazený brzdy na saxu a vypadají jak kola benzoni jen s jinou roztečí
-> vinorak: nejsou ty hliníky z AX Gti?
Tak Xsara opět žije. Je po transplantaci motoru. A Saxo dostalo hliníky, který se mi doma válely několik let bez užitku. Kdopak pozná z čeho jsou? 

Už ne..
Lepší je, mít doma dvě GTI než jedno
Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..


Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..
Pojede to pěkně, ale já myslel že to chceš dát do 309ky? 

-> Kocvin:
Piezoelementy prej jo.
Piezoelementy prej jo.
-> palinator: Siemens lze opravovat ?
Máte zkušenosti s opravama vstřiků Siemens na těch 2,0 HDI(TDCI) zázracích?
Az bude motor a skrin tak urcite bude 

-> 11mAjA11: nějaké
testovací video bude ??
Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
testovací video bude ??

Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
-> Tomaso435: to by mohla byt legrace docela, jednou bych si to asi chtel prubnout. Sem vcelku dobrodruh v tomhle smeru.
-> Kocvin: Bohužel jo, chtěl jsem je do AX... Nebyl jsem první kdo se do toho pustil, ale interier byl skoro komplet.
-> Skili: A sedadla bylo to jediné, co jsi stihl ?
Určitě to muselo mít více XS věcí..

Určitě to muselo mít více XS věcí..
-> Kocvin: Já jsem to tak nějak čekal a docela mě sere že jsem si ty zadní taky nevytáhl, ale vytahoval jsem je 10 minut před zavíračkou na vrakáči a nezbyl čas. Za týden už to bylo sešrotovany
takhle stary auta tam moc dlouho bohužel nevydrží.

-> 11mAjA11: gum balkan line :-D
-> Skili: poface XS.. Ty se shání snad hůře než sesle do GTI.. 

Nemáte náhodou někdo zadní sedačky na 309 v téhle látce nebo klidně i celej interier?
Dnes drobna udrzba na zadni naprave..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
Too se musim podivat, homologaci ja nemam u sebe.
-> 11mAjA11 02.12.19 11:18:35: 01/01VO, fotky 18-20. Tam to vidět je ty výztuhy a to si myslím, že v áčku tak být může.
To tam dle homologace na "A"cku nesmi byt, cili klasicka napravnice, Maxi Kit to mel cele jine a to na "A"cku taky nesmi byt, je to proste trochu lepsi civil.

-> 11mAjA11 02.12.19 10:30:41: jj, ty vzpery když se opres do gum, aby se náprava neohnula do rozbíhavosti.
Myslis neco jako 206SW ?
-> 11mAjA11 02.12.19 09:24:59: Jo, tyhle kity jsou vždyky jenom o tom, kolik je člověk ochoten nasypat. 6 kvaltová sekvence, 376mm brzdy a podobný zvěrstva v tunovým autě
Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?

Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?
Staví se podle A5510, do 1996.
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
-> 11mAjA11 01.12.19 15:43:35: jak velkej rozsah homologace pojedete? Koukal jsem ze z 306 jde udelat podobne uzkej kit jako z oktavky
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: to je správná kára :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Co je v tom za převodovku? To je min. 7q ne? 

-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Tahá pěkně, kolik to může mít koný? 

-> Hřib: Se potom někdy domluvíme na ceně, jak se potkáme.. 

-> Kocvin: pecka Jířo, kdyby jsi chtěl, tak mám na něho tyto 14" hlniníky speedline, samozřejmě bez pokliček, s chromovanýma šroubama, ale pro tebe na zimu lepší jak plech
www.milanuncios.com/llant
as-de-aleacion/llantas-peu
geot-405-sri-268380615.htm
Na Xsaře nevypadaly špatně bez těch pokliček www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-xsara-1956

Na Xsaře nevypadaly špatně bez těch pokliček www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-xsara-1956
Další Peugeot je doma a hned nastoupil do aktivní služby.. 405 break 1993 1.9 D
-> vinorak: Souhlasím.. Na 205 už je to moc..
tak na 309ce to vypadá líp než na 205ce, tam mi to proporčně s 16kama přišlo divný....
-> Jirik_Tuňák1983: Zatím nijak, čekám na odpověď.. 

-> Kocvin 25.10.19 17:15:28: Jak dopadlo to silniční přeměřování, že tam dáváš nové Orangutány? 

Vždycky jsem si říkal, že ouragany budou na hranatou 309 moc moderní.. Ale nevypadá to vůbec zle.. 

-> palinator: Jaj, tahle vnitrofiremní byrokracie, to miluju... jako svým způsobem to chápu, pro firmu je služebák levnější, ale i tak...