skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Nikdo nemáte schéma?
Citroen C4 Picasso 2007, po menší ráně na levej předek ABS nekomunikuje s autem. Zkoušený jiný ABS, stejná chyba. Nemáte někdo elektrický schéma? Koukal jsem že tam často hnijou svazky kolem baterky?
Ten litinovy blok je ta zahada, ona ta litina se urcite mene hybe pri zmenach teplot..to bude ono.
Vždycky jsem dodržoval to co výrobce napsal...
1.1 má teď asi 100 a trochu to začíná rosit, 1.6ka v saxu má 150 a totální sucho, třeba tomu pomáhá ten litinovém blok.... protože u 1.6 16v se to nedeje a přitom těsnění je stejný

To mas hodne stesti pac v puzotu jak sem byl sveho casu tak tam bylo i po 60tkm aut nekolik, kolem 100tkm taky hodne, je to kus od kusu asi..
Tady to zaclo po tom co sem s tim zacal jezdit ja (po 4500km), ted to ma 122tkm.
Ale stejne by co nevidet asi sla chladicovka nekam kam by nemela..
Akorat teda sem objednal Victora a sem malinko zmaten..original tesneni na strane TOP ma nanesenou silikonovou lajnu (std. Cervenou), ale ten Viťa to ma na strane k bloku ten silikon, je to zmetek nebo to tak muze byt ?
Tady to zaclo po tom co sem s tim zacal jezdit ja (po 4500km), ted to ma 122tkm.
Ale stejne by co nevidet asi sla chladicovka nekam kam by nemela..
Akorat teda sem objednal Victora a sem malinko zmaten..original tesneni na strane TOP ma nanesenou silikonovou lajnu (std. Cervenou), ale ten Viťa to ma na strane k bloku ten silikon, je to zmetek nebo to tak muze byt ?
Už máme v rodině asi 5tý TU a u všech se to děje až kolem 200000km
Jo jo vsechny TU motory..soudruzi to nejak podcenili..

-> 11mAjA11 22.01.20 11:33:57: Tohle místo je klasika. 

Jedna rychlovka
za mesic STK tak by bylo hloupy kdyby byl technik celej zmastenej od oleje jen co by pod auto vlez..


Jo jo, kamarád ho kdysi měl 1.4 69kw. Kola jsou 6 palců široký a et tuším 12, takže nejsou ani nějak moc utopený a vejdou se i na chlazený brzdy na saxu a vypadají jak kola benzoni jen s jinou roztečí
-> vinorak: nejsou ty hliníky z AX Gti?
Tak Xsara opět žije. Je po transplantaci motoru. A Saxo dostalo hliníky, který se mi doma válely několik let bez užitku. Kdopak pozná z čeho jsou? 

Už ne..
Lepší je, mít doma dvě GTI než jedno
Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..


Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..
Pojede to pěkně, ale já myslel že to chceš dát do 309ky? 

-> Kocvin:
Piezoelementy prej jo.
Piezoelementy prej jo.
-> palinator: Siemens lze opravovat ?
Máte zkušenosti s opravama vstřiků Siemens na těch 2,0 HDI(TDCI) zázracích?
Az bude motor a skrin tak urcite bude 

-> 11mAjA11: nějaké
testovací video bude ??
Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
testovací video bude ??

Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
-> Tomaso435: to by mohla byt legrace docela, jednou bych si to asi chtel prubnout. Sem vcelku dobrodruh v tomhle smeru.
-> Kocvin: Bohužel jo, chtěl jsem je do AX... Nebyl jsem první kdo se do toho pustil, ale interier byl skoro komplet.
-> Skili: A sedadla bylo to jediné, co jsi stihl ?
Určitě to muselo mít více XS věcí..

Určitě to muselo mít více XS věcí..
-> Kocvin: Já jsem to tak nějak čekal a docela mě sere že jsem si ty zadní taky nevytáhl, ale vytahoval jsem je 10 minut před zavíračkou na vrakáči a nezbyl čas. Za týden už to bylo sešrotovany
takhle stary auta tam moc dlouho bohužel nevydrží.

-> 11mAjA11: gum balkan line :-D
-> Skili: poface XS.. Ty se shání snad hůře než sesle do GTI.. 

Nemáte náhodou někdo zadní sedačky na 309 v téhle látce nebo klidně i celej interier?
Dnes drobna udrzba na zadni naprave..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
Too se musim podivat, homologaci ja nemam u sebe.
-> 11mAjA11 02.12.19 11:18:35: 01/01VO, fotky 18-20. Tam to vidět je ty výztuhy a to si myslím, že v áčku tak být může.
To tam dle homologace na "A"cku nesmi byt, cili klasicka napravnice, Maxi Kit to mel cele jine a to na "A"cku taky nesmi byt, je to proste trochu lepsi civil.

-> 11mAjA11 02.12.19 10:30:41: jj, ty vzpery když se opres do gum, aby se náprava neohnula do rozbíhavosti.
Myslis neco jako 206SW ?
-> 11mAjA11 02.12.19 09:24:59: Jo, tyhle kity jsou vždyky jenom o tom, kolik je člověk ochoten nasypat. 6 kvaltová sekvence, 376mm brzdy a podobný zvěrstva v tunovým autě
Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?

Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?
Staví se podle A5510, do 1996.
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
-> 11mAjA11 01.12.19 15:43:35: jak velkej rozsah homologace pojedete? Koukal jsem ze z 306 jde udelat podobne uzkej kit jako z oktavky
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: to je správná kára :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Co je v tom za převodovku? To je min. 7q ne? 

-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Tahá pěkně, kolik to může mít koný? 

-> Hřib: Se potom někdy domluvíme na ceně, jak se potkáme.. 
