
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Jo jo vsechny TU motory..soudruzi to nejak podcenili..

-> 11mAjA11 22.01.20 11:33:57: Tohle místo je klasika. 

Jedna rychlovka
za mesic STK tak by bylo hloupy kdyby byl technik celej zmastenej od oleje jen co by pod auto vlez..


Jo jo, kamarád ho kdysi měl 1.4 69kw. Kola jsou 6 palců široký a et tuším 12, takže nejsou ani nějak moc utopený a vejdou se i na chlazený brzdy na saxu a vypadají jak kola benzoni jen s jinou roztečí
-> vinorak: nejsou ty hliníky z AX Gti?
Tak Xsara opět žije. Je po transplantaci motoru. A Saxo dostalo hliníky, který se mi doma válely několik let bez užitku. Kdopak pozná z čeho jsou? 

Už ne..
Lepší je, mít doma dvě GTI než jedno
Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..


Buď to půjde do tohohle XSi, co jsme přivezli a nebo se koupí ještě další 306..
Pojede to pěkně, ale já myslel že to chceš dát do 309ky? 

-> Kocvin:
Piezoelementy prej jo.
Piezoelementy prej jo.
-> palinator: Siemens lze opravovat ?
Máte zkušenosti s opravama vstřiků Siemens na těch 2,0 HDI(TDCI) zázracích?
Az bude motor a skrin tak urcite bude 

-> 11mAjA11: nějaké
testovací video bude ??
Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
testovací video bude ??

Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...
Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
-> Tomaso435: to by mohla byt legrace docela, jednou bych si to asi chtel prubnout. Sem vcelku dobrodruh v tomhle smeru.
-> Kocvin: Bohužel jo, chtěl jsem je do AX... Nebyl jsem první kdo se do toho pustil, ale interier byl skoro komplet.
-> Skili: A sedadla bylo to jediné, co jsi stihl ?
Určitě to muselo mít více XS věcí..

Určitě to muselo mít více XS věcí..
-> Kocvin: Já jsem to tak nějak čekal a docela mě sere že jsem si ty zadní taky nevytáhl, ale vytahoval jsem je 10 minut před zavíračkou na vrakáči a nezbyl čas. Za týden už to bylo sešrotovany
takhle stary auta tam moc dlouho bohužel nevydrží.

-> 11mAjA11: gum balkan line :-D
-> Skili: poface XS.. Ty se shání snad hůře než sesle do GTI.. 

Nemáte náhodou někdo zadní sedačky na 309 v téhle látce nebo klidně i celej interier?
Dnes drobna udrzba na zadni naprave..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
Too se musim podivat, homologaci ja nemam u sebe.
-> 11mAjA11 02.12.19 11:18:35: 01/01VO, fotky 18-20. Tam to vidět je ty výztuhy a to si myslím, že v áčku tak být může.
To tam dle homologace na "A"cku nesmi byt, cili klasicka napravnice, Maxi Kit to mel cele jine a to na "A"cku taky nesmi byt, je to proste trochu lepsi civil.

-> 11mAjA11 02.12.19 10:30:41: jj, ty vzpery když se opres do gum, aby se náprava neohnula do rozbíhavosti.
Myslis neco jako 206SW ?
-> 11mAjA11 02.12.19 09:24:59: Jo, tyhle kity jsou vždyky jenom o tom, kolik je člověk ochoten nasypat. 6 kvaltová sekvence, 376mm brzdy a podobný zvěrstva v tunovým autě
Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?

Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?
Staví se podle A5510, do 1996.
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
A rozsah dle finančních možností.
Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..
Skříň je s otazníkem zatím..
-> 11mAjA11 01.12.19 15:43:35: jak velkej rozsah homologace pojedete? Koukal jsem ze z 306 jde udelat podobne uzkej kit jako z oktavky
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: to je správná kára :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Co je v tom za převodovku? To je min. 7q ne? 

-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Tahá pěkně, kolik to může mít koný? 

-> Hřib: Se potom někdy domluvíme na ceně, jak se potkáme.. 

-> Kocvin: pecka Jířo, kdyby jsi chtěl, tak mám na něho tyto 14" hlniníky speedline, samozřejmě bez pokliček, s chromovanýma šroubama, ale pro tebe na zimu lepší jak plech
www.milanuncios.com/llant
as-de-aleacion/llantas-peu
geot-405-sri-268380615.htm
Na Xsaře nevypadaly špatně bez těch pokliček www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-xsara-1956

Na Xsaře nevypadaly špatně bez těch pokliček www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-xsara-1956
Další Peugeot je doma a hned nastoupil do aktivní služby.. 405 break 1993 1.9 D
-> vinorak: Souhlasím.. Na 205 už je to moc..