
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
Dneska na sběrnym dvoře, jsem našel celekm slušnej IPUR volant. Doslova sem ho tomu chlákovi, co ho tam šel vyhodit, vytrh z ruky.
Řikal, že si dal do škodovky 3 raměňák z fáva, že by někdo odsud?

Dneska jsem konečně prohrabal nástěnný šuplíkový pořadač co mi zbyl po dědovi a dva roky ležel v garáži... krom kopice elektronického bordelu, campingových otvíráků konzerv a neznámých trysek (viz Identifikace dílů) jsem v něm našel taky 4 zkoušečky na 220V a hezkou šuplerku s metrickou i imperiální stupnicí 

-> Enggik: Náhodou, poradil, pomohl, prostě profík.
-> David.: Naše bývalá 120L 1983 (model 84) měla matici...
...i po výměně kastle v roce 89
...i po výměně kastle v roce 89

-> Dušan: oválná světla byla správná u 120L M1 , až od MII byly hranaté.
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
-> Enggik: hele nech si toho jo :-)
-> ŠKODOSA 07.06.13 02:44:40: To musel být šok
A v práci při práci?? To totiž nebývá tak častej jev, a rovná se skoro zázraku





-> David.: moje 120L r.4/84 mela z výroby matici a 105 svetla, taky originál. Prostě asi záleželo jakej den byl.
Bukaj 31.05.13 22:43:00 napsal: → lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
-> Pavel P..: dobře ty 

-> Koblet: minulej tejden jsem našel ten samej jen modrej při vyklízení garáže otce jednoho souseda.... mimo jiné poklady, ale to tady nebudu ukazovat, ještě by zase něJJakej chudák mohl závidět a pomlouvat jak má ve zvyku

Nenašel jsem to já ale přinesl to táta. Zbytek po dědovo žábrovce. Autoatlas z roku 1965 akorát do litříka.

Dnes (včera) jsem našel Oppíka a ještě k tomu v práci! 

Ještě že houby nežeru... Ale máti taky jednou vítězoslavně našla žampiony, ale byly to ty špatný. To vám byl smrad, když to začala smažit 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
ked nenapise dlhu dobu je to jasne


Vy si ztoho delate prdel ale když VAS kamarad prizabije mochomurku tak.po.druhe už si date kurva majzla a verte tomu že to jsou jine halusky než po lisolhavkach :-D


néé lysohlávky




-> Frank92: Osmažit, sníst, počkat 48hod. a pak uvidíme... 

Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
-> Arnold: no sak to 

castrol 02.06.13 17:02:18 napsal:
hrdzu na aute ,ale to sa opravi
však je to felda 
hrdzu na aute ,ale to sa opravi


-> tunerlada: To se ani nedivím že bezpečák dává výpověď.

hrdzu na aute ,ale to sa opravi 

-> J3STER: tak dejte estli se nebojíte
a to kdyby jste viděli co všecko se tam děje a je na průser např. od životního prostředí nebo finančáku.. jááj 


No uz zase nikde
Ale u nas aspon neprsi..

-> Mr_Kubas: Kde, prosimtě? Na Bahamách?
-> Mr_Kubas: to nam syny posiela skarede pocasie z anglie, to preto je tu tak 

Po nekolika dnech slunicko na obloze 

-> tunerlada: To je šikana!!!! Dát to právníkovi měl by z toho pěkný průser!!!!
Jo, jo tak nějak jsem tověděl i já, krom teda toho otvoru u řízení. Ale říkal jsem si na co tam je ta guma:-)
-> lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...
kdepak M1čky měli maticové řízení. Jak 105ky tak stodvacítky. vím to, protože jich u nás pár jezdilo a ještě jezdí v původním stavu s původním majitelem. teda jezdí, už spíš stojí. M1 právě měla ještě některý prvky z užovek (pavouk,těsnění okolo oken, L stále dost chudou vybavu bez opěrek hlavy apod..)zároveň to bylo ale eMko, akorát že zatím nepřišly na ty otvory v čele a že by tam mohli vrazit ty boční blinkry.
J3STER 31.05.13 00:01:56 napsal:
→ tunerlada: To jsi udělal ty?
já ne, to dělal nový správce budov na popud té malé uklízečky protože někdo pernamentně pochcává země.. no a já jen z prdele prohodil že nápis dodržujte čistotu a pořádek fakt stačit nebude, a řek sem mu že to chce aspoň něco typu vaše čistota se projevuje na vaší mzdě a tak on si to zformuloval takhle a vyvěsil 
→ tunerlada: To jsi udělal ty?


-> Hurdis: zřejmě zásoby z prefy

Tomaso435 31.05.13 20:52:59 napsal:
→ Hurdis: sběrač kovů ?… bacha na šípyna amorove
→ Hurdis: sběrač kovů ?… bacha na šípyna amorove

-> Hurdis: nikdy nevíš

-> Tomaso435: Z vlastní zahrádky. 

-> Hurdis: sběrač kovů ?... bacha na šípy
Šel jsem si po práci protáhnout tělo, přeházet letitý stoh dříví a uklidit pár tyčí kulatiny.
Po posbírání třech řádků na povrchu:
Po posbírání třech řádků na povrchu:
-> dragon_cb_cz: -> Lukaso358:
105ky měly šneka do června 1985
105ky měly šneka do června 1985

-> dragon_cb_cz: Slyším poprvé...Ale i tak zajímavý, postupem času se již plně ztotožňuji s tím že to nepatří do běžného provozu. Přeci jen koncepce z 50 tých let. Mezí dnešním provozem....no už ne...."veterán" víkendovka jo ale do provozu ne...Hlavně jak tu tuším tunerlada psal že se ho všichni snaží vytlačit se silnice, to už je taky takovej standart i u novějších vozů. (Favo...)
-> Lukaso358: Ale prd, 105ky dostaly hřeben později než 120ky. M1kové 105ky maj šneka 100% a mám pocit že ještě nějakou dobu potom... kam by se asi jinak montoval širokej šnek? 

-> dragon_cb_cz 29.05.13 21:58:15: To je blbost ne? M1 měla hřebenový. Je to Mko. Facelift....
-> tunerlada: To jsi udělal ty?
