Spotřeba vašeho auta?

prohledat
2985 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.11.2011 do 21.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
řadit dle data
21:56:19
21.07.2025
David29
-> Syny: To jako Volvo (nákladní) má teda oproti VW ty budíky jako "mrdu".

A aspon že máš tu přístrojovou kapličku, ne jako některý auta prostě vystrčenej tablet
21:13:01
21.07.2025
Sita
-> kpt.Budha: ja to myslel tak, ze pri zrychlovani do cca 120kmh tam nejsou takovy zuby jako u 5q, zrychluje to pekne plynule... maximalku jsem nezkousel ale 7 je tam na rovine klidbe v 70 1
upraveno 1x, naposled 21.07.2025 21:13:30
20:43:28
21.07.2025
Syny
-> David29: Tak tohle je taky tmavy, to jen ta fotka to blbe zkresluje. Ale stve mi, ze tam nejde uzivatelsky nic moc volit. Treba ve stredu leveho budiku se meni teploty, spotreby atd., ale v tom pravem jde bud pripojeni telefonu nebo nazev skladby co hraje - nic vic. Proc i vpravo nejde dat treba spotreba a vlevo nechat teploty, to netusim. Cejchovani tachometru jsem tady uz zminoval driv. Mrnavej palivomer taky nevim proc nejde dat treba vetsi nebo jiny design a tak dale... A proc nejde mapa navigace pres androidauto dat mezi budiky taky nepobiram... :/ Dle me dost zabitej velkej potencial...
upraveno 2x, naposled 21.07.2025 20:44:48
19:57:31
21.07.2025
kpt.Budha
-> Sita: Není o s tím 7 kvaltem trochu jinak? Nechce se mi to teda teď hledat, ale já mám u sedmikvaltu maximálku na šestku, ta sedmička mi tam přijde spíš jako dálniční spořič...
19:54:15
21.07.2025
David29
-> Syny: Já mám možnosti dvě. Grafika stejná, jen jedno je "analog" a druhý digital a maj trochu jiný info okolo

Ale ta grafika je prostě povedená. A hlavně tmavá, ne do očí bijící
19:49:44
21.07.2025
Syny
-> David29: No, uvital bych mnohem vic moznosti uzivatelskeho nastaveni. Jdou tam prepnout ruzny rezimy, ale vesmes jsou vsecky na hovno 3
19:47:07
21.07.2025
David29
-> Syny: Tyjo, digitální přístrojovka, téměř neomezený možnosti jak informace zobrazovat. A oni to udělaj nejhnusněji, jak to jen jde? 9
19:45:04
21.07.2025
Nwkt
-> Sita: Sport na DSG, aby to řadilo trochu lidsky 3
19:42:29
21.07.2025
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 21.07.25 19:24:54: jako legracni to je, ale zaroven to diky tomu 7q neni zadna mrtvola, me ta dynamika v provozu bohate staci a rychlosti nekde nad 150 me vlastne nezajimaj... jinak dneska Vaculik ve videu vysvetlil, ze ta volnejsi jizda je u o4 a spol diky sbihavosti nula, kvuli spotrebe, emisim atd...
upraveno 1x, naposled 21.07.2025 19:46:58
19:35:36
21.07.2025
Syny
-> Nwkt 21.07.25 19:33:40: Nefunguje 3 Jel jsem do Augsburgu a i v DE mi to halovalo a jednou i posilalo do betonovych bloku 36
upraveno 2x, naposled 21.07.2025 19:39:36
19:33:40
21.07.2025
Nwkt
-> Syny: Jel jsi přes Německo? Tam to funguje skvěle
19:33:04
21.07.2025
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Ale třeba to má i nějakej vliv. U stodvacítky se v režimu sport (když se otevřela druhá klapka) beztak akorát jen změnil zvuk. 3
19:31:41
21.07.2025
Syny
Ale jako lane asistent v opravovanych usecich dalnice, to je lahoda... Zmatenej jak lesni vcela ve meste. Furt to taha za volant, chyta se to vsech bilych i zlutych car a pinka, ze mam jet ve svem pruhu 36
19:24:54
21.07.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 21.07.25 19:20:40: To je stejně legrační. Sport režim u 1.0. Kam jsme to s tím motorismem dopracovali. 1
19:20:40
21.07.2025
Sita
-> Syny: ja prohnal novej vozik jen k Jachymovu, az do Plzne s trojkovou spotrebou, asi km pred cilem to vylezlo na 4.0 a uz jsem musel na sport rezim 3. Taky ve dvou a s kolama (vevnitr). Ale stejne mi radost zkazil svagr co si koupil Teslu 3 a jezdi za 14kwh/km... Dalsi auto uz bude BEV, ten spalovaci motor a dsg prevodovku v o4 uz vnimam jako jasnou zastaralost...
upraveno 2x, naposled 21.07.2025 19:23:29
19:04:31
21.07.2025
Nwkt
-> Syny: 3 3 3
18:39:23
21.07.2025
Syny
-> Sita: Prehral jsem leda tak gumicky steracu, protoze sterace jely celych tech 725 km. Dokonce prestaly skripat, tak snad to tak zustane 3
18:35:19
21.07.2025
Sita
-> Syny: cajk... a musel jsi cestou resit prehrivani nebo misfire?1
upraveno 1x, naposled 21.07.2025 19:05:35
17:14:34
21.07.2025
Syny
Ve dvou lidech. Cca 60% dalnice, 30% mimo mesto a 10% mesto + hustej provoz a dest jak hovado. Uz jsem na tyhle najezdy asi starej 36
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Syny vložen 21.07.2025 17:14:34
upraveno 1x, naposled 21.07.2025 17:26:28
15:32:14
21.07.2025
darklord
-> Borderer: to by ma zaujimalo ci takyto setup vobec vojde do povolenej vahy podla TP. Lebo to je uz z dialky jasny kandidat na prevazenie specialne v AT
12:52:41
21.07.2025
Borderer
-> vhml: Já na to šel naopak...loni na dovolenou sme frčeli našlapaným autem, kola na tažným, rakev na střeše se stejnou spotřebou jako normálně, jen sem na tempomatu klapnul 120kmh a ne typických 135. 3
17:46:32
18.07.2025
vhml
-> darklord 18.07.25 17:43:56: nejsem takovej masochista abych vozil kola na strese3
17:43:56
18.07.2025
darklord
-> vhml 18.07.25 13:32:45: tak si ho daj na strechu 40 ja mam na letiacej chladnicke nosic na guli, a rozdiel je nebadatelny
13:32:45
18.07.2025
vhml
Aerodynamiku a jeji druhou mocninu jsem si ted ozkousel na druhem cyklovylete za mesic. Držak kol na kouli do Alp, coz od nas neni po dalnici, je +0,5litru oproti obvykle spotrebe. Kdezto na Pálavu jenom dálnici je minimálně +1litr oproti obvykle dalnicni spotrebe.
13:11:45
18.07.2025
dragon_cb_cz
-> Bukaj: -> Jakub05: -> Borderer: 3



Já jsem zase nedávno zjistil, že i přes nedávný (docela drahý) upgrade kola na poměrně aerodynamicky model jsem pořád proti kolegovi v nevýhodě, protože nemám aerodynamické ponožky 3 Zní to jako blbý vtip, ale regulérně to má měřitelný (při rychlostech okolo 40km/h až 10W) aerodynamický přínos. Tak kdybys -> Bukaj: náhodou začal nosit boty, tak víš jak optimalizovat 3
08:17:21
18.07.2025
Borderer
-> Bukaj: To mi připomíná moje začátky na ČZ 125/476, tam bylo v případě protivětru zalehnutí jedinou možností, jak si udržet cestovní rychlost s tehdy pomalejšími kamiony na státovce (80kmh). Jinak podřadit na trojku, plnej plyn a tradá odstavným pruhem 70 pořád pryč. 3
08:49:52
17.07.2025
Jakub05
-> Bukaj: Jojo, poslední naděje pionýristy před řazením 3-2 do kopce. Znám1 A revmaplechy taky dělají dost.
08:42:37
17.07.2025
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Já zase z Pionýra - ta moje Jawa 555 jede po rovině sotva 50 a když je jen mírný kopeček, začne zpomalovat, ale když v tu chvíli zalehnu na řidítka, tak zase začne (sic neochotně) zrychlovat...6
19:22:02
16.07.2025
dragon_cb_cz
-> Sita: U aut zkušenost nemám, ale u kol dělá aerodynamika fakt strašně moc. Valivý odpory jsou proti tomu úplný prd.
upraveno 1x, naposled 16.07.2025 19:22:16
07:31:14
16.07.2025
Bery
Včera pospíchací cesta s oktávkou 1,9 tdi 77kw kolín olbramovice přes sázavu a asi rekord - 7,7 průměrná...ale projel jsem se krásně - až smrděly ty nový kotouče:-)

vyměním jí olej aspoň za odměnu, babička má 300 000 na hrbu
11:09:12
14.07.2025
Borderer
A dle tankování dokonce 8,47. 3
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Borderer vložen 14.07.2025 11:09:12
12:55:20
11.07.2025
Sita
-> Tomaso435 11.07.25 12:48:03: ok, ok, asi soucet vsech faktoru... 3
upraveno 2x, naposled 11.07.2025 12:56:35
12:48:03
11.07.2025
Tomaso435
-> Sita: no a pak váha. Lehčí zpomaluje :D těžší válí:D



Pravdou je,. když naši koupili formana, vím že to bylo široko daleko jediný auto, se kterým stačilo u baráku jen vyhodit kvalt, samo se rozjelo a dojelo až do vsi na hlavní na křižovatku. S favem sem tohoto nikdy nedocilil ani do 2/3.
12:34:15
11.07.2025
Sita
-> Tomaso435 11.07.25 12:29:49: faktem je, ze u Bory kryt neni, zkusim zjistit jestli se na to neco delalo pripadne neco vyrobim. JInak O4 je oproti tomu offroad. Tam kde s Borou skrtam, ma O4 jeste nekolik centimetru rezervu. Jako presedat z O4 do Bory mi nevadi, manual, nejede to, mlati to, to vsechno je normalni. Ale tohle zpomalovani mi vadi 3
upraveno 1x, naposled 11.07.2025 12:36:55
12:29:49
11.07.2025
Tomaso435
-> Sita 11.07.25 12:09:10: z kopce poznáš rozdíl i na velkým vs malým spodním krytu motoru na f1.

Hodně dělá taky světlá výška.

U vyšší fabky mi to z kopce zpomaluje, u nižší zrychluje.

A to mám paradoxně u vyšší úzký pneu a u nižší širší.
12:09:10
11.07.2025
Sita
po druhym tankovani www.spritmonitor.de/de/.. ./1635404.html

takovej poznatek: kdyz pustim plyn, motor zhasne a plachtim, tak se to v tu chvili uplne rozleti. Kdyz to srovnavam s Borou, tak i kdyz mi brzdy nepribrzdujou (testujou to treba na semaforech s vyjetejma vlnama, kde se samovolne nekolikrat houpe dopredu a dozadu), tak kdyz ve stejnych mistech, stejne rozjetej vyradim, tak zpomaluje daleko vic. Kolega u G8 e-Tsi to rika taky a on tvrdi ze je to tou moderni aerodynamikou, hlavne zakrytim spodku. To se mi moc nezda, spis mam pocit jakoby ty ztraty vznikaly v prevodovce, resp. v diferaku, hustejsi olej a nebo to trosku popozene ten elektromotor ... Zajimalo by me cim to je, dokonce i manzelka to vnima, a to je zenska 3
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Sita vložen 11.07.2025 12:09:10
upraveno 9x, naposled 11.07.2025 12:17:51
21:18:37
07.07.2025
vhml
-> Nwkt 07.07.25 18:57:39: oba mame zakladni ledky bez ostriku. Ale ve faceliftu to nema ani nivelaci.
upraveno 1x, naposled 07.07.2025 21:18:59
19:20:08
07.07.2025
COL
-> Nwkt 07.07.25 18:57:39: Matrix ma taky sklapeni? Myslel jsem, ze to resi rizeni toho matrixu... ale je pravda, ze v ose y to, treba ve skodovce, moc velky rozliseni nema....
upraveno 1x, naposled 07.07.2025 19:39:25
19:10:11
07.07.2025
Syny
-> Nwkt 07.07.25 18:57:39: Tak ja mam taky full led s nivelaci, ale bez ostriku.
18:57:39
07.07.2025
Nwkt
-> vhml 07.07.25 10:02:36: Tak má základní ledky s malým výkonem, stejně tak nebude mít ostřiky. Full led resp. matrix bude mít naklápění i ostřiky
14:53:26
07.07.2025
Syny
10:07:37
07.07.2025
palinator
-> vhml:

Karoq ne...
10:02:36
07.07.2025
vhml
-> Syny 06.07.25 17:52:17: hele a umi si to sklopit svetla samo podle zateze? Oni na to jsou taky nejaky zakonny limity jak moc to muze svitit kdyz si to umi sklapet svetla a kdyz ne. A muj passat to umi sam, kdezto venniho facelift ne a musi jit do menu a sklopit to pri nalozenym aute.
09:14:49
07.07.2025
palinator
-> Syny:

Porovnávám Karoqa a Rapida...
17:52:17
06.07.2025
Syny
-> palinator 06.07.25 16:07:27: Nevim no, ja mel H7 s lepsima zarovkama a ted projektorovy ledky a fakt tak zasadni rozdil nepozoruju. Matrix verim, ze je lepsi, kdyz to sviti furt na dalky vsude kolem, ale holt ten Golf svitil vazne dobre :) Samozrejme pokud to porovnavas s H4 za brousenym sklem, tak tam sviti lip asi vse od zapalovace vys 3
upraveno 1x, naposled 06.07.2025 17:54:12
16:07:27
06.07.2025
palinator
-> Syny:

No, služební Karoq má LED a oproti halogenům mi přijde že je to jinej svět. Ale Matrixy jsou jinej vesmír. 3
19:04:03
03.07.2025
minno
-> Syny 03.07.25 17:57:37: Rozdiel v komforte cestovania bude znateľný asi až pri porovnaní väčšieho generačného skoku a zároveň triedy vozidla.



Vidím to u seba. Fiat Punto 2 z roku 2007 a teraz Golf 7 z 2018.

A síce sú to autá tvarom karosérie a vonkajším vzhľadom dosť podobné, komfortom je to úplne iná liga. A nemyslím len výkon motora (44 kW vs. 92 kW) a výbavu. Rozdiel v hlučnosti je brutálny, až sa tomu čudujem (ale to bude tým, že Punto nemá zospodu žiadne kryty a je aj vyšší). Po prvých jazdách s Golfom (a prvotný wau efekt) a presadnutí do Punta mi prišlo, že s tým ani nejde jazdiť3 Ale wau efekt opadol, jazdím obidvoma na striedačku a už mi príde úplne normálne aj Punto. Do mesta a na krátke trasy je dokonca lepší (menšie rozmery, lepšia obratnosť, krátka prevodovka, rýchlo ohriaty motor, jednoduchosť ovládania, blbuvzdornosť a pod.). Ale zas na dlhé trasy sa mi s Golfom jazdí úžasne.

Veľa je hlavne o zvyku a aké má auto využitie.
upraveno 1x, naposled 03.07.2025 19:05:56
17:57:37
03.07.2025
Syny
-> Sita 03.07.25 14:23:02: Jo, ovladani vseho na displeji jsem se pred koupi bal - a uplne zbytecne. Vlastne mi to vyhovuje mozna i vic. Ale predstavoval bych si vetsi moznost uzivatelskyho nastaveni jak virtual kokpitu, tak klidne i toho infotainmentu. Ale ze bych zas mohl rict, ze je "brutalni rozdil v cestovani" mezi G6 co jsem mel a ted tim Leonem co mam, to zas vubec. Tedy kom toho, ze ted je to liny jako prase 3 Jo, mam ted autohold, lane asistenta a podobny veci, ale co se tyce komfortu, hlucnosti uvnitr atd. bych to videl uplne nastejno. Dokonce i ty ledkovy svetla mi neprijdou az tak zazracny oproti halogenum co jsem mel na Golfu (a to tam mam priplatkovy svetla) - na to, ze mi i tady kazdej tvrdil, jak ledky jsou jinej svet, kdyz jsem ty halogeny hajil :) Nevim tedy jestli O4 je nejak zasadne lepsi - moc si nemyslim, ale treba se pletu :) Urctie verim ze na bezny jezdeni to hodne vylepsi to tvoje DSGcko, ale to zas neni o aute jako takovym.
upraveno 1x, naposled 03.07.2025 17:59:25
17:21:23
03.07.2025
Sita
-> minno 03.07.25 14:32:55: já jsem to zaznamenal, nějaký zhoupnutí kvůli starší generaci zákazníků ještě asi přijde, ale myslím, že další generace zákazníků jasně řekne že haptiku nepotřebuje.

Čímž se mimochodem dostáváme k asi největší chybě O4 a to je "Laura". Ta je fakt tupá, ničemu nerozumí, to se používat nedá. Naštěstí je AppleCar, Siri už je o dost použitelnější, škoda že si neumí sáhnout na ovládání auta... Každopádně naše děti už jsou teď zvyklý všechno řešit přes GPT, takže tlačítka prostě nemaji šanci. Tajhle to aspoň vidim já 3
upraveno 2x, naposled 03.07.2025 17:28:52
14:32:55
03.07.2025
minno
-> Sita 03.07.25 14:23:02: Zmineny G5 United mladymu minulej tejden naborili a hned koupil G7 R-Line. Byl jsem mu s nakupem pomahat, trochu se s tim svezl a musim rict, ze i kdyz to ma masakr vybavu, tak uz jen tim ovladanim to pusobi zastarale, asi jsem holt tabletovej typNo len počkaj, VW sa vracia nazad k tlačítkam, takže onedlho bude zastaralé ovládanie to v O43
Extreme Tyres