skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6470 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 17.12.2009 do 03.07.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> Sejki: aha, takze predsalen nepouzitelne
-> darklord: jo, jen proti na vedlejsi koleji nesmi jet vlak :)
-> Luky: tak nejake speci vagony pocitam, ale je to pouzitelne aj v nasich zemepisnych sirkach?
-> RON: a taka technicka, myslis ze bezny kamion vleze na vlak v pohode? Hlavne teda do vysky sa mi to uplne nezda...
-> Jozka: Ale ja porad nechapu, kdes vycet, ze nadsene jasam z kazdyho dalsiho kamionu na silnici - serou me asi stejne jako kazdyho trosku vic jezdiciho ridice. Do vystavby novejch silnic a dalnic nevidim, ale neco mi rika, ze novy vznikaj mj. i proto, ze spousta z nich tady uz desitky let proste chybi, bez ohledu na kamiony. Je snad D3 do ČB nejakej zbytecnej pocin nebo by se mela D11 utnout u HK a tvarit se, ze ta stavajici tragedie do Polska je v roce 2016 Ok? Nebo se snad pri dni danovy svobody nekdy v pulce cervna nemam pravo se i jen ptat?
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy

-> RON: dyt jo, já taky
-> David29 11.08.16 20:25:23: všude venku jdou tranzitních LKW jako vosy na med - HU a jejich mýtný systém, PL přejedeme hranice a v tu ránu máme pokutu... dělám nějaký rok v logistice a cca vím, jak to kde funguje - jen v CZ si libujeme, jak tady rozhýbáváme ekonomiku přítomností velkoskladů...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jo, jsem typickej "trucker" co rád nadává na osobáky. Ale prostě se není čemu divit. Když už nedělej myšky mě a nebo mě nepříjemě nepředjížděj, tak mě zasekaj v koloně - napřed vpředu DN a pak tím, že musej okolo projíždějící na tu nehodu vejrat (v horším případě si to natáčet a fotit) a neuměj se řadit - aneb můj blinkr, kterej naznačuje zip = těžkej ignor
-> Jozka: To není o radostech, ale o faktech a realitě. A jen upozorním, že do kamionovky nedělám, a i kdyby byl befel EU "na koleje", tak mě se to ani v nejmenším nedotkne 
Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?
On ten důvod, proč kamiony nejsou na kolejích a proč lidé nejsou v autobusech a ve vlacích, je úplně stejnej...

Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?

-> King: Nejsem.. a baví mě to asi stejně, jak hospodský kecy o fotbale. jenom nedokážu pochopit, jak se někdo může radovat z negativních dopadů kamionový dopravy, který jsou evidentní a jejíž jistej podíl je naprosto zbytečnej.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
.-> Jozka: Já tím myslím směr. Že pět kamionů co jedou za sebou pod D1 jede každej jinam - jeden na Ukrajinu, druhej do Olomouce, třetí na Slovensko, čtrvrtej do Madarska a pátej do Jihlavy...
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
-> Jozka: Ááá, panacek je po kratsi odmlce nejakej napruženej :-) Jelikoz vim jenom neco malo, vsude jsem 2x nebyl a klice mam jenom od par zamku na svete, tak jsem se jenom ptal, jak se to v soucasnosti ma. Na sluzbu "privezte si to na nadrazi A a zajistete si buhvikdy prekladku a odvoz z nadrazi B do firmy C " nejspis sere Punťa.
-> David29: Vlak z Plzně do Budějovic jede tak asi na 50 míst.. 

-> Jozka: Ano - při tom počtu.
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
-> David29: A zas tak úplně v plenkách vůbec ne, ale bolševikovi šly kdovíproč líp vyrábět lokomotivy, nežli pneumatiky.. 
A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí
-> David29 11.08.16 20:25:23: na to že pracuješ v autodopravě by ses jako logistik evidentně neuživil 

-> RON: Ehm, jakej v tom je rozdíl?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?

Tady se ale nikdo nebaví o konkrétních lokálních závozech, ale o tranzitu... proč mají přes CZ projíždět auta, která sem nic ani odtud nic nepřváží??? na vlak s nimi a vyřešeno... CZ má jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí v Evropě....
-> Jozka: Tak jinak a vezmi si to podle sebe.
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
-> King: Přečti si znova, co jsem napsal, dohledej si nějaký statistiky nákladů na budování a opravy dopravních cest, zamysli se, co ještě všechno mají silniční dopravci oproti "dráze" prakticky grátis a.. a smaž tu kravinu, kterou jsi napsal.
-> King: no když jsou ty dveře shodou okolností někde na peróně... 

-> Jozka: Takze je doprava napr. 25t zbozi z danyho mista A do mista B (door to door) lacinejsi po kolejich nebo kamionem?
-> David29: Levnější ?
Levnější to není v žádným případě, jen konečná cena je ze zřejmých důvodů nižší.



-> Vojťas: Jo, fungovalo a nejvetsi poradek tady byl za protektoratu

-> Vojťas: No hlavně je to levnější
-> David29: tak ze ono to bude spis tim ze dneska chtej lidi vsechno hned ;-) jina doba no. Driv to preci fungovalo a vsichni byli spokojeny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo takhle...
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dokud bude zel. doprava zbozi sazkou do loterie, zvlast pro firmy, co jedou "just in time ", tak to asi neklapne. Kdysi jsem zarizoval dodavky zarizeni na Ukrajinu a do Ruska a zel. varianta byla vylozene pro dobrodruhy. Ale treba se to za tech 16 let nekam posunulo...
-> David29: Stavet parkoviste? Spis hodit tranzitni kamiony na vlaky nebo primo zbozi na vlaky...
-> Syny: Tak já se nebavím o narvaný pumpě, bavím se všobecně někde, kde je prostoru pro osobáky habaděj, třeba na pumpě přes den
-> Syny: u stojanu urcite misto bylo a pochybuju ze by si tam nekomu prekazel... ja uz takhle taky spal na najezdu na pumpu a nenadelas s tim nic protoze ty mista nejsou, ale tu pauzu udelat musis...
-> David29: Tak se pak nediv, ze osobaky postavaj vsude mozne :)
-> Syny: To sere i mě, ale s tím se nedá nic dělat, vzhledem k tomu s jakou politikou MDČR pracuje...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
-> David29 09.08.16 17:01:19: A vis co dokaze nasrat me? Jedu takhle po dalnici a chci zaparkovat u pumpy, ze si dam kafe a protahnu se. Najedu na parkoviste pro osobaky a tam vsude kamcaky (samozrejme na dylku pres X parkovacich mist), takze nemam kam zaparkovat. To ze voxidujou zaparkovany i na najezdu na dalnici a pomalu i na pripojovaku, to uz ani nekomentuju radsi...
-> U-Geen: Nemuzu za to, ze se kamos po rozvodu musel uskromnit a prodaval zrovna brambor :-)
-> King: Ale zase si vezmi, kdyby ty báva stály normálně, tak baba vodjede a dvě místa volný. Takhle je to pořád ne Renault :-D
-> King: sis poridil bawo? vlezly ti nemocnice do hlavy, ze musis vozit organy na masce? :-)
-> Nwkt: Tak to víš že to někde jde, ale někde to je za prodejnou a nedá se to tam ohnout, nebo pak normálně vyjet (klasika je třeba Benzina z Prahy na Brno, D1 cca 5. km).
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
-> David29: Na parkoviště pro osobáky, když je tam volno? 

Víte co mě dokáže rozpálit?
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
-> Syny: -> rsvancara: Jsem poslední, kdo by tady obhajoval zbytečný zabírání parkovacího prostoru, protože dnes a denně mi to komplikuje život v práci i při parkování na sídlišti, ale... před "rozsudkem" je dobrý pouvažovat nad genezí situace a nesoudit hned podle "vrtule" na kapotě ;-) (...musím kopat za novej tým :-)
-> Syny: Přesně tak... :-)
-> aDAm: I kdyby to tam rozhodila ta zenska, tak je problem zaparkovat vedle ve svem fochu? Evidentne asi jo :)
-> King: no je to možný ale lépe se poukazuje na majitele wrtule
-> King: Kdo tam byl prvni netusim, ale i kdyby to bylo jak rikas, tak ten s tim cernym tam stoji fakt zajimave :)