-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6454 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 17.12.2009 do 25.05.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí
-> David29 11.08.16 20:25:23: na to že pracuješ v autodopravě by ses jako logistik evidentně neuživil 

-> RON: Ehm, jakej v tom je rozdíl?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?

Tady se ale nikdo nebaví o konkrétních lokálních závozech, ale o tranzitu... proč mají přes CZ projíždět auta, která sem nic ani odtud nic nepřváží??? na vlak s nimi a vyřešeno... CZ má jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí v Evropě....
-> Jozka: Tak jinak a vezmi si to podle sebe.
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
-> King: Přečti si znova, co jsem napsal, dohledej si nějaký statistiky nákladů na budování a opravy dopravních cest, zamysli se, co ještě všechno mají silniční dopravci oproti "dráze" prakticky grátis a.. a smaž tu kravinu, kterou jsi napsal.
-> King: no když jsou ty dveře shodou okolností někde na peróně... 

-> Jozka: Takze je doprava napr. 25t zbozi z danyho mista A do mista B (door to door) lacinejsi po kolejich nebo kamionem?
-> David29: Levnější ?
Levnější to není v žádným případě, jen konečná cena je ze zřejmých důvodů nižší.



-> Vojťas: Jo, fungovalo a nejvetsi poradek tady byl za protektoratu

-> Vojťas: No hlavně je to levnější
-> David29: tak ze ono to bude spis tim ze dneska chtej lidi vsechno hned ;-) jina doba no. Driv to preci fungovalo a vsichni byli spokojeny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo takhle...
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
Bývalý známý dělá v PSVS, sídlej v Klučovicích u R7. Do jejich areálu vedou koleje - kterýma se kdysi vozil šterk, kamení a písek do areálu a pomocí dopravníku se skládal do jednotlivých kójí.
Dneska jsou koleje a výhybky zarezlý a vše se tahá kamionama. Proč?
Doprava znatelně levnější a rychlejší - kamion objednáš, vysype ti to přímo kam chceš a nemusíš řešit jeho skládku, a zase odjede.
A dřív jsem jezdil u Gebruder Weiss, takže mám za sebou hodně firem... Většina firem je ráda, že k nim vede silnice a dostane se tam cokoliv většího než fabka obchodáka - natož aby tam někdo stavěl koleje
A cokoliv kod poslal z D do Cz - tak jeden den to poslal, a druhej den to bylo u zákazníka tady v ČR, díky tomu že se to večer naložilo na kamion, kterej se tady v CZ v noci složil.
V případě vlaku nevím jak by to fungovalo, kolik by stála doprava jednoho vagonu - logicky by se čekalo na celej vlak až se vytěží, což znamená že druhej den by to tady u zákazníka nebylo...
A to nemluvím o tom, že většina firem pracuje stylem ted to vyrobíme, tamhle to pošlem a zejtra je to u zákazníka... Což v případě vlakové dopravy nelze.
Sám si vezmi, jak by jsi sám nadával na českou poštu, kdyby místo kamionů používali vlaky - to by ten balík nedošel ani za 3 dny, ale za tejden....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dokud bude zel. doprava zbozi sazkou do loterie, zvlast pro firmy, co jedou "just in time ", tak to asi neklapne. Kdysi jsem zarizoval dodavky zarizeni na Ukrajinu a do Ruska a zel. varianta byla vylozene pro dobrodruhy. Ale treba se to za tech 16 let nekam posunulo...
-> David29: Stavet parkoviste? Spis hodit tranzitni kamiony na vlaky nebo primo zbozi na vlaky...
-> Syny: Tak já se nebavím o narvaný pumpě, bavím se všobecně někde, kde je prostoru pro osobáky habaděj, třeba na pumpě přes den
-> Syny: u stojanu urcite misto bylo a pochybuju ze by si tam nekomu prekazel... ja uz takhle taky spal na najezdu na pumpu a nenadelas s tim nic protoze ty mista nejsou, ale tu pauzu udelat musis...
-> David29: Tak se pak nediv, ze osobaky postavaj vsude mozne :)
-> Syny: To sere i mě, ale s tím se nedá nic dělat, vzhledem k tomu s jakou politikou MDČR pracuje...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
Zkrátka třeba v pátek ted o prázdninách je zákaz od 17 - 21. Jenže problémem je, že ty auta není kam dát.
Dokud MDČR ty parkoviště prostě nepostaví, ty kamiony všude možně stát budou...
-> David29 09.08.16 17:01:19: A vis co dokaze nasrat me? Jedu takhle po dalnici a chci zaparkovat u pumpy, ze si dam kafe a protahnu se. Najedu na parkoviste pro osobaky a tam vsude kamcaky (samozrejme na dylku pres X parkovacich mist), takze nemam kam zaparkovat. To ze voxidujou zaparkovany i na najezdu na dalnici a pomalu i na pripojovaku, to uz ani nekomentuju radsi...
-> U-Geen: Nemuzu za to, ze se kamos po rozvodu musel uskromnit a prodaval zrovna brambor :-)
-> King: Ale zase si vezmi, kdyby ty báva stály normálně, tak baba vodjede a dvě místa volný. Takhle je to pořád ne Renault :-D
-> King: sis poridil bawo? vlezly ti nemocnice do hlavy, ze musis vozit organy na masce? :-)
-> Nwkt: Tak to víš že to někde jde, ale někde to je za prodejnou a nedá se to tam ohnout, nebo pak normálně vyjet (klasika je třeba Benzina z Prahy na Brno, D1 cca 5. km).
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
A nebo tam je rovnou daná značka zákaz nákladáků.
Nebo třeba OMV s McDonaldem na jižní spojce od Prahy 5. Tam se dá krásně stát vedle trávy vpravo, pro osobáky je u mekáče plac jak hovado. Ne - přijedu, a na tomhle místě kam bych to mohl dát, stojej zase osobáky. A ještě s tak debilníma odstupama, že to tam nedám ani za boha
-> David29: Na parkoviště pro osobáky, když je tam volno? 

Víte co mě dokáže rozpálit?
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
Přijedu na menší čerpačku, že si dám kafe a protáhnu se.
Všude, kdy bych mohl zastavit já, jsou roztahaný osobáky - přitom pro osobáky tam je parkoviště a prázdný.
Takže ve finále já to nemám kam píchnout
-> Syny: -> rsvancara: Jsem poslední, kdo by tady obhajoval zbytečný zabírání parkovacího prostoru, protože dnes a denně mi to komplikuje život v práci i při parkování na sídlišti, ale... před "rozsudkem" je dobrý pouvažovat nad genezí situace a nesoudit hned podle "vrtule" na kapotě ;-) (...musím kopat za novej tým :-)
-> Syny: Přesně tak... :-)
-> aDAm: I kdyby to tam rozhodila ta zenska, tak je problem zaparkovat vedle ve svem fochu? Evidentne asi jo :)
-> King: no je to možný ale lépe se poukazuje na majitele wrtule
-> King: Kdo tam byl prvni netusim, ale i kdyby to bylo jak rikas, tak ten s tim cernym tam stoji fakt zajimave :)
-> King: taky bych rek
-> Syny: A neni mozny, ze parkovaci harmonii narusila uz ta samice s tmave modrym kombikem vlevo, ktera parkuje castecne v chlivku toho stribrnyho Bramboru?
-> Syny: co tak okolo seba sledujem, tento princip sa uplatnuje hlavne pri 7er. toto bude len obycajna ludska hlupost blondatej matrace
-> StepaNoFUN: Já dal TopSport prahy 

-> rsvancara: Tohle je klasika. To jenom někdo nevěděl, že OI se nezvedá na dílenským zvedáku vepředu za prahy. Mám to na svojí (od předchozího majitele) taky. Budu muset poléčit... :-/
Pohodlný parkování pro 6 aut, šikovný místo - když je tam 5 aut, je to svátek, ale bohužel dost často až takhle. 

-> Alex41: Podle tvarování prahu Oktávky to má na salámu celkově :-D
-> Pavel P.. 18.07.16 21:22:30: Ale víš jak to v dnešní době chodí, pak foukáš i ty a foukání je ta lepší varianta. 

-> Jirik_Tuňák1983: kdyby musel každej den foukat kolo, tak by tam dlouho nestál

-> Jirik_Tuňák1983: nojo, tak hold stará česá metoda " já už budu hodný dědečku"
-> Tomaso435 18.07.16 20:18:04: 158 s tím udělají hovno, tohle řeší měšťáci. Nám stála ve vjezdu do garáže dodávka 14 dní. Dycky brzy ráno zmizela a odpoledne tam stála zpět. Přijeli, řekli že to nemají jak nabrat a bylo poprdeli. Dal jsem muj lístek za stěrač a druhej den byl zmuchlanej ve schránce.
Lidi jsou čím dál tím větší debilové. Nejen dneškem jsem v tom byl více než utvrzen - aneb "podnikatelé" v ČR.
Lidi jsou čím dál tím větší debilové. Nejen dneškem jsem v tom byl více než utvrzen - aneb "podnikatelé" v ČR.
-> bouchy 18.07.16 15:19:53: I kdyby tam přes tím stolo třeba jízdní kolo, mohl se prostě umístit to druhé půlky a ne na prostředek.
-> Tomaso435: Příště je v pět hodin ráno zavolám .....