skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6501 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 17.12.2009 do 28.07.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> David29: Věř mi, že přesně tvoji reakci jsem očekával :-) Tam to docela chápu, ale měl jsem na mysli situace s běžným osobákem.
-> King: Ono záleží
Třeba naše hasičárna je v sídlišti. Vjezd je vymalovanej žlutejma čárama a křížema tak tam je klid. Ale pak máme i zákaz zastavení jakoby vedle vjezdu, aby se to tam dalo s "neosobákem" vytočit a vyjet.
Čas od času na to voláme "naše" MP, aby s tím něco provedli. Když je to místní, tak za ním dojdou at si to jde přeparkovat, když to místní není, chceme odtah - důvod je prostej. Pokud při vyjíždění vozu dojde k poškození špatně(!) zaparkovanýho vozu, odnese to řidič cisterny. A jako bonus, vzhledem k tomu že vozidlo spadá do IZS, musí i k takovýmu nesmyslu PČR....
Třeba naše hasičárna je v sídlišti. Vjezd je vymalovanej žlutejma čárama a křížema tak tam je klid. Ale pak máme i zákaz zastavení jakoby vedle vjezdu, aby se to tam dalo s "neosobákem" vytočit a vyjet.
Čas od času na to voláme "naše" MP, aby s tím něco provedli. Když je to místní, tak za ním dojdou at si to jde přeparkovat, když to místní není, chceme odtah - důvod je prostej. Pokud při vyjíždění vozu dojde k poškození špatně(!) zaparkovanýho vozu, odnese to řidič cisterny. A jako bonus, vzhledem k tomu že vozidlo spadá do IZS, musí i k takovýmu nesmyslu PČR....
Přiznám se, že pokud by mi nějakej Matěj svým parkováním znemožňoval odjezd (bez možnosti alternativní trasy) možná bych o nějakým bonzu na MP uvažoval, ale za dvacet let jsem se bonzovací situace nedostal. Bonzovat jenom kvůli porušovaní pravidel (byť i v rozporu se zdravým rozumem nebo dobrými mravy) se mi tak nějak ekluje
-> el.tomas 23.10.16 19:29:41: A hlavně módní.
V hospodě se už u mladejch nenadává, nejde tam mačkat myšítko a rolovat prstem. 


-> maca 23.10.16 08:49:11: Moc práce, přeci jen udělat fotku a nadávat na internetu je mnohem jednodušší..
-> Mr._Nosferatu 23.10.16 07:08:46: proč jsi nezavolal MP ty??
-> Mr._Nosferatu: Tak to meli chorosi urcite radost ze je budis troubenim... :-D
Jako totální ***** Uprostřed křižovatky ve tvaru Y. Jelikož je to před domovem důchodců, tak jsem chvíli troubil, aby zavolaly MP....
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
-> rsvancara: něco na tom ale bude. Znám dva lidi, který jsou v osobním životě totálně zmatený a zbrklý a na parkovišti parkují zásadně popředu většinou našikmo a zásadně nechávají vytočená kola. To věčný parkování popředu už jednoho z nich stálo ztrátu RZ, protože výšku obrubníku přece neřeší ( ta zbrklost) 

-> Syny: 
...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)

...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)
-> Syny: tak to bude asi jen lehka forma :)
-> U-Geen: CDO, musis to seradit podle abecedy 

-> rsvancara: tak mam schyzu kombinovanoou obvykle s OCD, no a co :)
-> rsvancara: nejak som sa v tom nenasiel , ja to supnem vzdy tam kde je volne miesto :)
-> Nwkt 04.10.16 13:49:58: Viděl jsi to někdy na tom kamenitém a za deště rozbahněném plácku u nádraží?
Tam je masakr, jak auta dokážou stát a v kolika řadách. Kolikrát se divím, jak ti co přijeli ráno vyjíždí.

-> palinator:
...ale nejsem si jistej, jestli to uplne patri do tohohle tematu. Tak hlavne, ze je dost pohotovejch odtahovek a strazniku v centru, kdyz je potreba potrestat nejakyho rebela, kterej sice netvori prekazku provozu (nebo praci na silnici jako tady), ale proc nedat vydelat spratelenym firmam, ze...

ad Ro-La - hojně se to používalo před vstupem do EU a Schengenu, kdy při použití Ro-Ly byly údajně nějaké úlevy z poplatků a čekacích dob. Tím pádem je to dnes v Čechách nepoužitelné. Nicméně stále existují státy, které to pro tranzitní dopravu nařizují. Co se týče minutí dvou vlaků, tak to nevím jistě, ale myslím, že by nedopustili překročení průjezdného průřezu - už jen kvůli nástupištím, tunelům, apod.
-> Zeke-ten šestý: Nebyl čas točit volantem.... :-D
-> Nwkt: jooo, o tom jsem cetl, nebylo to myslim ani drahy...
-> Sejki: Možná i na trať přes hraniční přechod Summerau/Horní Dvořiště
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
-> Nwkt: to je odkud? to tu nekde jezdi? vidim CD...
-> Luky: 
šířka 3 000 mm

šířka 3 000 mm
-> darklord: tezko rict... ale podle toho jak jsou koleje u sebe a kdyz se minou dva vlaky, si myslim ze to nevyjde... to by nam tu rekl nejaky masinefuhrer :)
-> Sejki: aha, takze predsalen nepouzitelne
-> darklord: jo, jen proti na vedlejsi koleji nesmi jet vlak :)
-> Luky: tak nejake speci vagony pocitam, ale je to pouzitelne aj v nasich zemepisnych sirkach?
-> RON: a taka technicka, myslis ze bezny kamion vleze na vlak v pohode? Hlavne teda do vysky sa mi to uplne nezda...
-> Jozka: Ale ja porad nechapu, kdes vycet, ze nadsene jasam z kazdyho dalsiho kamionu na silnici - serou me asi stejne jako kazdyho trosku vic jezdiciho ridice. Do vystavby novejch silnic a dalnic nevidim, ale neco mi rika, ze novy vznikaj mj. i proto, ze spousta z nich tady uz desitky let proste chybi, bez ohledu na kamiony. Je snad D3 do ČB nejakej zbytecnej pocin nebo by se mela D11 utnout u HK a tvarit se, ze ta stavajici tragedie do Polska je v roce 2016 Ok? Nebo se snad pri dni danovy svobody nekdy v pulce cervna nemam pravo se i jen ptat?
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy

-> RON: dyt jo, já taky
-> David29 11.08.16 20:25:23: všude venku jdou tranzitních LKW jako vosy na med - HU a jejich mýtný systém, PL přejedeme hranice a v tu ránu máme pokutu... dělám nějaký rok v logistice a cca vím, jak to kde funguje - jen v CZ si libujeme, jak tady rozhýbáváme ekonomiku přítomností velkoskladů...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jo, jsem typickej "trucker" co rád nadává na osobáky. Ale prostě se není čemu divit. Když už nedělej myšky mě a nebo mě nepříjemě nepředjížděj, tak mě zasekaj v koloně - napřed vpředu DN a pak tím, že musej okolo projíždějící na tu nehodu vejrat (v horším případě si to natáčet a fotit) a neuměj se řadit - aneb můj blinkr, kterej naznačuje zip = těžkej ignor
-> Jozka: To není o radostech, ale o faktech a realitě. A jen upozorním, že do kamionovky nedělám, a i kdyby byl befel EU "na koleje", tak mě se to ani v nejmenším nedotkne 
Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?
On ten důvod, proč kamiony nejsou na kolejích a proč lidé nejsou v autobusech a ve vlacích, je úplně stejnej...

Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?

-> King: Nejsem.. a baví mě to asi stejně, jak hospodský kecy o fotbale. jenom nedokážu pochopit, jak se někdo může radovat z negativních dopadů kamionový dopravy, který jsou evidentní a jejíž jistej podíl je naprosto zbytečnej.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
.-> Jozka: Já tím myslím směr. Že pět kamionů co jedou za sebou pod D1 jede každej jinam - jeden na Ukrajinu, druhej do Olomouce, třetí na Slovensko, čtrvrtej do Madarska a pátej do Jihlavy...
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
-> Jozka: Ááá, panacek je po kratsi odmlce nejakej napruženej :-) Jelikoz vim jenom neco malo, vsude jsem 2x nebyl a klice mam jenom od par zamku na svete, tak jsem se jenom ptal, jak se to v soucasnosti ma. Na sluzbu "privezte si to na nadrazi A a zajistete si buhvikdy prekladku a odvoz z nadrazi B do firmy C " nejspis sere Punťa.
-> David29: Vlak z Plzně do Budějovic jede tak asi na 50 míst.. 

-> Jozka: Ano - při tom počtu.
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
-> David29: A zas tak úplně v plenkách vůbec ne, ale bolševikovi šly kdovíproč líp vyrábět lokomotivy, nežli pneumatiky.. 
A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí