skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2456 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 18.08.2015 do 08.03.2025, založil/a Mantrabeach
-> m8rinek: to jsi viděl naživo, nebo z těch fotek? Na té kapotě je šlic, no, dneska jsem mu volal a o ničem takovém se nezmínil
-> Crestik: prahy k udelani, lemy asi celkem ok, ale celý to auto někdo objel klicem

-> Crestik: Nech si poslat fotky lemů a prahů. Spodek je fajn, auto celkem pěkný, za tu cenu super...
-> Crestik: nejhezčí kombinace
hned bych bral.. vypadá slušně

někdo poblíž Prachatic, kdo by byl ochoten se na to kouknout? Mám to přes celou Evropu
auto.bazos.cz/inzerat/... /mazda-miata-mx-5-18-6kval t-samosvor-torsen.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /mazda-miata-mx-5-18-6kval t-samosvor-torsen.php
Tu Toyotu sem potkal ject na plataku přes Mimoň v sobotu...
Tohle jsem vůbec nevěděl, že se dělalo nebo dělá. Je to fakt krásný.
www.sauto.cz/osobni/.../1 9006002
www.sauto.cz/osobni/.../1 9006002
-> saskyn2: Vole, mě je 36
Nám se ten Lancer vždy prostě líbil vzhledově a nemá to ještě milion elektrických nesmyslů
Víc bych v tom nehledal
A na EVO fakt finance nebyly a jako daily je to nesmysl




-> kury: Jo tak, tak to si asi ten zámožný důchodce
Ne samozřejmě každému vyhovuje něco jiného a nijak ti to nehaním
Jak říkám z mého pohledu je auto bez turba v dnešní době nepoužitelný, v ta cx5 je jinak jinak hezká, tak ten skyactiv je něco co bych prostě nezkouskul.


-> saskyn2: Lancer je auto starý 3,5 roku

-> kury: Tak lancer je předpokládám odjetá vrána v ceně jenoho platu, tam od toho člověk čeká něco odpovídajícího ceně, kdyžto ta CX5 byla auto za jedničku. Jak říkám pro zámožnýho důchodce co s tím jede k lidlu tak asi ok, ale já to hodnotím jako člověk co občas potřebuje i předjíždět

-> saskyn2: Zrovna důchodci potřebují výkon dole ne
I když možná by aspoň hned neodpalili spojku. Hele zkušenosti s tou mazdou nemám. Ty byly cenově jinde, než mitsu. Výkon se hodí určitě vždy, ale u nás ho oželím výměnou za jednoduchost tý naší atmosféry. Do 3000ot v poho na cestování a i fajn spotřeba a kdyžtak o kvalt podradim. Nejčastějii s tím stejně jezdím 10km do práce, když nejedu na kole. Takže nafta úplný nesmysl. A turbo benzínu nevím,jestli takový posousty taky dělají dobře. A vopatrne s tou Dácii.Ja s ní teda zkušenosti nemám,ale až chcípne felda, tak Joggera bych asi jako druhý rodinný auto k Lanceru koupil




-> kury 05.04.22 06:46:45: Tak srovnáváme to s jinymi auty za podobný penize. A je to prostě líná mrdka použitelná tak pro důchodce co chce machrovat pred Lidlem mezi daciema

-> kury:
Ono s rozumně zpřevodovanou atmosférou o obdobném výkonu půjde jezdit takřka stejně dynamicky, jako s turbem. U víkendovýho auta je to jedno, ba naopak bude atmosféra asi víc cool, ale chápu, že v dnešním provozu (nedejbože s naloženým autem) je dobrý mít určitou zálohu výkonu i bez řazení o 3 stupně dolů.
Ono s rozumně zpřevodovanou atmosférou o obdobném výkonu půjde jezdit takřka stejně dynamicky, jako s turbem. U víkendovýho auta je to jedno, ba naopak bude atmosféra asi víc cool, ale chápu, že v dnešním provozu (nedejbože s naloženým autem) je dobrý mít určitou zálohu výkonu i bez řazení o 3 stupně dolů.
Tak když se porovnávají turbo motory a atmosféra, tak se to vždy bude jevit jako mrdka
Když jsme poprvé vlezli z feldy 40kw, která má většinu výkonu dole do 1,6 Mivec 86kw, tak to pocitově zase tak lip nejelo( fungl novej motor jsme nevytaceli). Ale když se to pošle za 3500 a přepne časování, tak se s tím dá předjíždět v poho. Holt to nefunguje pružně z každých otáček jako turbo.Když jsem měl nedávno půjčeného xceeda 1,6T, tak to jelo oproti atmosféře všude i na sebemenší tuknuti do plynu. To prostě nejde porovnávat.

-> darklord: To mi připomnělo že kolega o ně ted taky málem přišel, shodou okolností v mnichovském zázraku. Když si vzpomenu na ten policejní protokol, tak brečím smíchy ještě ted
ale je to ještě čerstvý tak to raději nebudu veřejně ventilovat

-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Jirik_Tuňák1983: na ja, este nejaky automat hybrid k tomu turbu, a v zrkadle najdete tych, co vlastne tie dnesne auta kupuju. Ja uz len s laskou dneska spominam na ten archaicky mnichovsky R6, ktory na dvojku isiel od 0 do 130, a na trojku uz sa dalo prist o papiere aj na dialnici.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.04.22 21:43:17: Hele prostě tomu chybí krouták. Je to auto za jedničku...sedneš z toho do odjetý dvojkový oktavky 2.0tdi za 50k a pripadáš si jak v raketě 

-> Jirik_Tuňák1983: No přesně... V 3 to nebylo lepší... a dávat na dálnici dvojku, když kamion před tebou uhnul z levýho pruhu, na to se můžu vysrat...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.04.22 21:43:17: Ano, v té 6ce konby to není žádná sláva. Ale neumím to moc posoudit. Za prvé jsem si už moc zvykl na turbonaftu a turbobenzín a za druhé, neumím díky tomu s těmi atmoškami už z pohodlnosti moc jezdit. Na tu práci s otáčkami 3x okolo ciferníku už moc nejsem. Přišla mi mimochodem celkem letargická i ta 2.5, nebo spíše taková tupá.
-> saskyn2 03.04.22 20:09:37: I ta 121kW verze je mrdka? To sem cekal, ze bude lepsi teda... Ta 88kW verze byl strasnej vomrd. I jsem zkousel lepsi benal a efekt 0.
-> vhml 03.04.22 20:45:03: To nevím úplně proč, ale to je tak nějak takový zdejší českoněmecký kolorit. Co se týká motorů, tak si nejsem jistý, jestli zrovna Ford zde zmiňovat, protože ten na co u převzatých motorů hrábnul, to vesměs posral. Jinak ano, na motory vč. DPF si nelze stěžovat, tedy kromě rizika zarostlých vstřiků a pohlídat si spodní řemenici, ale to není jediný CR motor, který na za zakvetlé vstřiky trpí.
Kupoval bych ale jen nějakou jedlou extra uloženku, auto s 280 - 400 000 km na hrbu bych nekupoval žádné.
Kupoval bych ale jen nějakou jedlou extra uloženku, auto s 280 - 400 000 km na hrbu bych nekupoval žádné.
-> Jirik_Tuňák1983 03.04.22 17:43:04: u 807/C8 mám nějak zafixováno že je to jebka a úspěšně to v inzerci přehlížím. Ale vlastně ani nevím co je na tom pravdy. Protože třeba motory by měly být stejné jako Galaxy/S-Max
-> saskyn2 03.04.22 20:09:37: Přesně tak.
-> Syny: svez se v nějaký skyactivaci
a pochopíš hned co je špatně.
Kámoš vyměnil passata za CX 5 a jak jak je to funglovka, tak jo je to pěkný, má to odemykání telefonem a tak. Ale ta vydechlá atmosféra to je peklo. A to to má papírově asi 121kw.

Kámoš vyměnil passata za CX 5 a jak jak je to funglovka, tak jo je to pěkný, má to odemykání telefonem a tak. Ale ta vydechlá atmosféra to je peklo. A to to má papírově asi 121kw.
-> vhml 03.04.22 16:42:17: Tak ono Doblo je srovnatelné s bednama typu Berlingo, Rifter, Combo, Caddy apod. Aspoň má vzadu i pořádnou nápravu, ale s 1.6 MultiJet bude stát stejně 750 000,- v nějaké rozumné výbavě. Ty zadní černoskleněný dveře jsou na něm i pěkné, ale jinak je to furt jenom dodávka. Má ještě vyjít nové Kangoo, to vypadá taky dobře, ale MPV z toho nikdo neudělá, i kdyby si udělal uzel na ptákovi.
Ještě pak dám vědět věci, které nedávají smysl u Joggurta.
Ještě pak dám vědět věci, které nedávají smysl u Joggurta.
-> vhml 03.04.22 16:42:17: Tak kolega ma jako "daily car" Ducato, tak mi posilal Doblo, at se na to podivam, ze to je super :) Tak jsem jen koukal co to ma a kolik za to chtej a prislo mi to docela levny, az pak jsem zjistil, ze cena je bez DPH :)
-> vhml 03.04.22 17:24:36: Proto to ržikám. 
Kolega má Peugeot 807 z roku 2004 (dělalo se to až do 10/2014, co vím u C8), má to mrdel prostoru, skvělý komfort, 7 plnohodnotných sedaček, síť při přepravě nadrozměrných věcí, aby při kolostřešní variaci nelétaly po interiéru. Jinak parkováky všude, elektrická okna i dveře, mnohozonovka, el. sklopná zrcátka, xelofotony, dešťák, automat na světla, otočné sedačky, takovej ten média display s navi, myslím, že má i ten trojitej vikýř. V té bleděmodré metalíze to vypadá furt hezky. Variabilita sedaček je skvělá. Tu měl ještě starej Espace a Grand Espace.
Jezdí s tím nejvíce jeho manželka, nebo on, když jedou na dovolenou nebo výlet. To auto dnes v záplavě čtyřkolových píčovin v podstatě nemají čím nahradit a proto ho pořád mají.

Kolega má Peugeot 807 z roku 2004 (dělalo se to až do 10/2014, co vím u C8), má to mrdel prostoru, skvělý komfort, 7 plnohodnotných sedaček, síť při přepravě nadrozměrných věcí, aby při kolostřešní variaci nelétaly po interiéru. Jinak parkováky všude, elektrická okna i dveře, mnohozonovka, el. sklopná zrcátka, xelofotony, dešťák, automat na světla, otočné sedačky, takovej ten média display s navi, myslím, že má i ten trojitej vikýř. V té bleděmodré metalíze to vypadá furt hezky. Variabilita sedaček je skvělá. Tu měl ještě starej Espace a Grand Espace.
Jezdí s tím nejvíce jeho manželka, nebo on, když jedou na dovolenou nebo výlet. To auto dnes v záplavě čtyřkolových píčovin v podstatě nemají čím nahradit a proto ho pořád mají.
-> Jirik_Tuňák1983 03.04.22 17:01:11: to me povidat nemusis

-> vhml 03.04.22 16:42:17: Nejlepším je beztak nějaké MPV se šoupačkami. Na délce běžného konbýka delší rozvor, větší vnitřní prostor, variabilita a přehled z křesla řidiče.
-> vhml 03.04.22 16:42:17: Taky jsem to úplně nepobral.
V Joggurtovi jsem už seděl. V té edici exkréme a přišlo mi to v pohodě.
I když bych s jedním dítětem volil asi Dustera v exkrému s 1.3 TCe.

I když bych s jedním dítětem volil asi Dustera v exkrému s 1.3 TCe.
-> Syny 03.04.22 15:19:45: ale tak Doblo je prasecak, jen vybavenej sedsckama ne? To uz mi prijde jako nejlepsi volba z rozumu ten Jogger
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ja nerikam, ze bud Mazdu a nebo nic
Jen jsem nahodou narazil na inzerat tohodle auta a docela se mi libi jak zvenku, tak zevnitr (coz se mi u moc aut nestava). Tak mi prave jen zajima jestli je to tak uzasny, jak jsem o tom cetl nebo ne...
E: Mimochodem kolega mi poslal Doblo v konfiguratoru. Tak jsem na to koukal a furt hledal, kde je hacek, pac se slusnou vybavou vychazelo novy asi na 530 tisic. Az po jakej dobe jsem ten hacek konecne nasel - byla to cena bez DPH

E: Mimochodem kolega mi poslal Doblo v konfiguratoru. Tak jsem na to koukal a furt hledal, kde je hacek, pac se slusnou vybavou vychazelo novy asi na 530 tisic. Az po jakej dobe jsem ten hacek konecne nasel - byla to cena bez DPH

-> Syny 03.04.22 15:01:26: A co ti brání se porozhlédnout po výrobcích z Ojropy?
-> Jirik_Tuňák1983: Tak dostupnost servisu a dilu je u koncertu plus, to je myslim nepopiratelny fakt a je to jeden z duvodu, proc VW mam. Nicmene dnesni ceny tech aut me nuti koukat trochu i jinam. Nemysli si, ze nad tim nepremyslim i z tehle stranky. Zatim nic nekupuju, jen rozsiruju obzory abych prave byl schopnej pak porovnat plusy a minusy kazdyho. Ale proste pul mega za Passata z roku 2018, kterej ma najeto 175 tkm mi uz nuti nad tim premyslet. Stat 300, tak je to taky jiny...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.04.22 13:57:20: V té 6ce je ten dvoulitr prej dost chcíplej, ten 2.5 litr je lepší, ale taky žádná sláva. Ergonomie souhlas. Já s tou vydechlou atmosférou už neumím moc jezdit.
Jinak se nám to po FL taky moc líbilo, ale nakonec jsme to zavrhli, protože je to už dost zastaralé auto, které se s drobnou kosmetikou exteriéru a interiéru mydlí snad 11 let. A odradilo nás to co popisuji níže.
Jinak se nám to po FL taky moc líbilo, ale nakonec jsme to zavrhli, protože je to už dost zastaralé auto, které se s drobnou kosmetikou exteriéru a interiéru mydlí snad 11 let. A odradilo nás to co popisuji níže.
-> darklord 03.04.22 13:53:49: Žádná sláva to pořád není. Když už brouk nežere plechy, je schopen řádně ohlodat nápravy a spodek. Ještě je nutno zmínit lak a plechařinu, která na exponovaných místech nedosahuje tloušťky evropských standardů. Na tom se honí hlavně váha. Ještě bych se zaměřil na články těch méně spokojených majitelů.
-> Syny: Pořád jste předkládali jako pozitivum pořízení koncertu kvůli dostupnosti servisu a teď Mazda? Kam s tím chceš jezdit?
Jak chceš při aktuálních cenách + dopravě řešit servis a díly? To všechno zaplatí spotřebitel.
-> Syny: Pořád jste předkládali jako pozitivum pořízení koncertu kvůli dostupnosti servisu a teď Mazda? Kam s tím chceš jezdit?
Jak chceš při aktuálních cenách + dopravě řešit servis a díly? To všechno zaplatí spotřebitel.
-> Syny: Hlavne si to nekde pujc a vyzkousej. Ja mel teda jen trojku s 2.0 hvezdnaaktivita 88 kW a to byla strasna mrdka lina. Muselo se to furt tocit do sracek, aby to nejak jelo, servisni inteval 10 000 km, ergonomie nahovno (asi pro trpasliky)... Mazda mi celkove prijde takova jina nez vsechno ostatni a nemuzu rict, ze by me to oslovovalo. Je to samozrejme subjektivni, proto nejlip vyzkouset. Kdyz se budes ptat nadsencu do Mazd tak ti to vychvalej do nebes...
-> darklord: No pry jo, ale to jsou prave ty veci, ktere bych rad slysel z praxe a ne nejake "pry" :) Ostatne moje prohnile blatniky na 12let starem Golfu taky neni zrovna zadna hitpadara... 

-> Syny: a svetozname problemy s koroziou uz v mazde poriesili?
Heledte, nemate nekdo nejaky zkusenosti s Mazdou 6, r.v. 2016 a dál? S motorem 2,0 skyactiv? Docela se mi to auto libi a oproti koncertu je to asi i vyhodnejsi, pac davat za trojkovou Ofci se 185 tkm na hrbu 450 tKc se mi asi uplne nechce
Cetl jsem na to samou chvalu, ale spis by me zajimal opravdu nazor nekoho, kdo s tim ma zkusenost.

-> Milan 136 07.03.22 19:32:22: Spis to neovlivnovalo svitivost nijak dramaticky - pokud se sa spolehnout na ten udaj 0,5V , tak to dela asi -8% vykonu.
Ty odporový dráty tehdy fungovaly. A svítivost to určitě nijak nezhoršilo.
-> T: Zdaj se být. Ale samotná patice s kontaktama je tak jediný co mě ještě napadá. Kabely jsem taky nikde nenašel poškozený.
-> Jirik_Tuňák1983: H4ky
-> Jirik_Tuňák1983: H4ky
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.03.22 14:15:38: Ale je to vorginál Škoda.
-> moucan - zrušená registrace 07.03.22 12:32:27: na Fabii to údajně odchází skrz volnější dorazy kapoty, která do toho klepe
-> T 07.03.22 13:51:25: už tam mám patice ze 120
-> T 07.03.22 13:51:25: už tam mám patice ze 120

-> Jirik_Tuňák1983 07.03.22 14:03:29: Heh to je dobra ptakovina, snizovat umele napeti, aby zarovka min svitila... To je lepsi ten Neperuv softstart: skoda-virt.cz/cz/.../1236
3-softstart-pro-h7
-> moucan - zrušená registrace 07.03.22 11:40:06: A co to je za žárofke?
Táta dával na Pugéta toto a zlepšilo se to.
www.auto-doplnky.com/odpo rove-vedeni-zarovky-h7-jak o-ochrana-proti-castemu-pr askani-zarovek-original-sk oda-6y0941855-p39184
Táta dával na Pugéta toto a zlepšilo se to.
www.auto-doplnky.com/odpo rove-vedeni-zarovky-h7-jak o-ochrana-proti-castemu-pr askani-zarovek-original-sk oda-6y0941855-p39184