skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda/felda 10.06.25 15:57:49: tak on má slabouckou hadičku a někde se líp dostaneš, třeba octa práh k té vyztuze
-> ajok 10.06.25 13:28:32: to nevim spreje nepoužívám 

-> Jarda/felda 10.06.25 09:22:15: jantar a i jinak smrdí, je k tomu jiná hadička, 70N servo to utáhne, ale je teď pomalej a nestačí zacvaknout a to je teplo :( takže rozborka a vypláchnout c benzínu.
.
.
-> Nwkt: Ty prvni uz dokonce bez par mesicu 13 :)
-> ajok 09.06.25 22:43:12: kterej ? bílej nebo ten jantarovej ?
-> ajok: O3 je stará 10 let, to není nový vůz 

kdyz se tu resi ta povrchovka na novejch vozech (ted uz byvaly kolega koupil supervyhodne O3 a chybely ji prahy a pritom kolem klik byla OK, max nejakej puchejrek), tak bych chtel varovat pred boll na dutiny, zmenili recepturu a strasne lepi, u rapida jsem si tim zalepil zamky, ze ted nezabouchnu dvere 

-> Jirik_Tuňák1983 09.06.25 20:26:45: Yeti je jinej extrém. Ale kolem klik to mox nebývá. Spis všude jinde okolo 

-> Milan 136 09.06.25 15:03:16: Já nevím, ale jednoho zaměstnance jety měl kliky ve stejném stavu a opravované to nebylo.
-> Nwkt 09.06.25 19:06:15: A pod tou vodou bylo pár let.
-> minno: To bude auto po povodních ne?
-> Milan 136 09.06.25 15:40:36: -> Milan 136 09.06.25 15:40:36: Jo u B6 to hnilo ale od prostřed auta
V pulce sloupku třeba
A přitom se s tím krásně jezdí...


-> Milan 136: Možné je všetko. Ale je to hnus :)
-> minno 09.06.25 15:16:58: Takhle hnily B6. Ale u O3 jsem to viděl jen u téhle. Však to může být totálka vyválená dokola.
-> Milan 136: Alebo chyba pri výrobe :) Na opravu to nevyzerá, lebo KO má všetkých 5 dverí. Na druhej strane je to hnilé rovnako okolo kľučiek.
-> minno 09.06.25 14:43:09: To je strašný. Asi moc kvalitní oprava
Korózia po roku postúpila -> minno 26.03.24 11:43:18:
-> saskyn2 05.06.25 17:54:21: aha, dobry vedet, zadavat datumy do minulosti jsem nezkousel...
Jinak spíš než zlý úmysl si říkám když se člověk překlikne ve vinku o jedno číslo a zapíše to omylem někomu jinému
Sice tam jsou km a kod motoru, ale když budou plusmínus podobný tak se toho člověk nevšimne.

-> Sita: Tak snadný přidat je, ale max 5 dní zpětně takže nějaký falšování historie moc nehrozí. A je tam zápis kdo ti to přidal, předpokládám že když by na někoho přišla stížnost tak mu tu registraci celkem rychle smažou.
-> saskyn2: jn, ale kdyz vidim jak snadny tam je neco pridat, tak jednak v ty zaznamy nemam uplne duveru a druhak jsem vsude z verejnyho prostoru smazal VIN, aby mi tam nekdo neco nepridal. To uz je vic citlivej udaj nez rodny cislo
.

-> Sita: Já si myslím že to takhle bude schválně, prý je donutili to zpřístupnit zdarma ostatním servisům, tak cíl bude jasný- aby to nebylo moc jednoduchý. Jinak já už to asi tak nějak zvládám, ale začátky byly taky těžký. Občas i volají kamarádi ze spřátelených servisů když se tím chtějí proklikat a neví jak.
-> saskyn2 05.06.25 17:24:05: jj, asi by to chtelo nejaky skoleni abych pochopil jak je to cely mysleny 

-> Sita 05.06.25 16:49:28: Je to takový krásně promyšlený a intuitivní co

tak uz asi odpovedi nepotrebuju, regnul jsem se jako firma do erwinu, a po dlouhym boji se mi jakztakz podarilo udelat zaznam o prohlidce s vymenou oleje...
-> Sita 05.06.25 14:50:45: á jasné, tú disproporciu na foto som si neuvedomil.
Jinak, podarilo se mi na najit navod jak vyresetovat servisni intervaly tlacitkama na volantu. Dotaz viz nize uz mazat nebudu, ale rozsirim ho: Ten reset (ta akce) se nekam loguje a da se nekde zjistit kdy byla volana? Ze bych mel aspon nejakou evidenci vymen oleje, i kdyz predpokladam, ze regulerni zaznam o vymene oleje v digitalni servisni knizce vypada jinak... Pokud bych chtel, aby v servisni knize byl zaznam o vymene oleje, musel bych do servisu, nebo existuje i jiny reseni?
EDIT: a kdyz uz jsme u toho, muzu do ty digitalni servisni knizky nejak read-only nahlizet? Nebo zase jedine pres servis?
EDIT: a kdyz uz jsme u toho, muzu do ty digitalni servisni knizky nejak read-only nahlizet? Nebo zase jedine pres servis?
-> minno: motor je 1.0TSi, je docela vtipny ze je o dost mensi nez prevodovka
-> Sita: Máš to pekné, čisté. Motor je 1,5 TSI (už som zabudol)? Olejový filter rovnaký, ako mám ja na 1,4
Inak rozmerovo identický ako Mann 712/43 do OHV škodoviek
Ja som v Golfe po rozborke stredového panelu (tuning) našiel zapadnuté parkovacie lístky z Maďarska a Chorvástka
Tak aspoň to potvrdilo slová 1. majiteľa, že to auto s nájazdom 46 tkm jazdilo prevažne len diaľkové trasy.


Ja som v Golfe po rozborke stredového panelu (tuning) našiel zapadnuté parkovacie lístky z Maďarska a Chorvástka

mimochodem, v jedny z dutin v napravnici jsem nasel tohle, asi vzkaz od nejakyho mechanika 

po technicky (HW) strance mam po vymene oleje, potreboval bych se zeptat jak na SW cast. Tzn. jak vyresetovat interval vymeny, aby to na me nezacalo rvat nebo se auto dokonce nekde nezastavilo (mam s timhle nula zkusenosti). U Bory jsem mel posloupnost kroku, kterou kdyz jsem servisni interval dokazal "vyresetovat", proste auto prestalo pri kazdym startu upozornovat. Je nejakej takovej postup i u O4?
Foto jen pro info jak jsem to vydetailingoval
. Az s tim neco najedu v mokru a spine a uvidim jak ten pripravek drzi, tak dam vedet do patricnyho vlakna 
Foto jen pro info jak jsem to vydetailingoval


-> minno: zkusim ty vlozky koupit novy, ty zobacky jsou uz mam asi ometeny a proste je to cely moc volny. Kdyz to nepomuze tak tam nalisuju matici...
-> vhml: 
Ja som to bral ešte ako prvotnú investíciu do nového auta
A ďalších x takých vecí

Ja som to bral ešte ako prvotnú investíciu do nového auta


-> Sita 04.06.25 17:28:05: Asi to máš rozbité
Mne to funguje úplne normálne. Zakrútim a vykrútim bez pridržiavania, bez problému. Očividne ti tam tá vložka dobre nedrží.
Kryt sa musí napasovať otvorom na tie krídelká, to áno, ale skrutka musí ísť zakrútiť aj vykrútiť bez šaškovania.
Nová vložka:

Mne to funguje úplne normálne. Zakrútim a vykrútim bez pridržiavania, bez problému. Očividne ti tam tá vložka dobre nedrží.
Kryt sa musí napasovať otvorom na tie krídelká, to áno, ale skrutka musí ísť zakrútiť aj vykrútiť bez šaškovania.
Nová vložka:
-> minno 04.06.25 15:02:13: problem s tim mam tem, ze ta vlozka s matici v napravnici moc nedrzi, pri pootoceni vypadava, a pri montazi to musis mit pomerne presne natoceny aby ty kridylka zapadly do zamku v tom krytu, nic co by se pohodlne delalo kdyz lezis pod autem... Skoro bych si tipnul, ze se to ani sroubovat nema nebo jen trochu a ze se to demotuje trhnutim a montuje narazenim...
Jeste polopaticky: ta vlozka se na zacatku sroubovani protaci, musis jednou rukou tlacit na kryt a otacet nez zapadnou ty kridylka do toho zamku, ktery ti tu matici zacnou drzet a pak az jde sroubovat... Pri povolovani to samy, musis tlacit kryt nahoru a povolovat, jinak se ti to zacne protacet... Jako budu to delat minimalne jednou za rok, takze to nejak zvladnu, ale nic moc chytryho na tom zatim nevidim teda :D
Jeste polopaticky: ta vlozka se na zacatku sroubovani protaci, musis jednou rukou tlacit na kryt a otacet nez zapadnou ty kridylka do toho zamku, ktery ti tu matici zacnou drzet a pak az jde sroubovat... Pri povolovani to samy, musis tlacit kryt nahoru a povolovat, jinak se ti to zacne protacet... Jako budu to delat minimalne jednou za rok, takze to nejak zvladnu, ale nic moc chytryho na tom zatim nevidim teda :D
-> minno 04.06.25 15:27:57: to jsem tehdy vyhodnotil, že tak nutně ho nepotřebuju :-)
-> vhml: kupoval som nový origo, ale pozerám že podražel o 20 €, www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/5wa825236d-spodni-kr
yt-motoru-skoda-48964.html
-> minno 04.06.25 15:02:13: za kolik si kde sehnal kryt? Ja ho kdysi shanel, kdyz jsem na passata dodelaval krytovani ramen a zadni napravnice ale pak to nejak vysumelo.
-> Sita 04.06.25 10:05:40: To máš pod motorom ten veľký kryt, čo prekrýva aj celú nápravnicu?
Nechápem celkom, aký s tým máš problém :)
Veľký kryt som si ja do Golfu dával dodatočne (z výroby tam bol krátky kryt). Do nápravnice šli plastové vložky - závity, viď. foto. A potom sa to šróbuje normálne plastovými šróbmi. Bez problému. Odkrútim / prikrútim.
Nechápem celkom, aký s tým máš problém :)
Veľký kryt som si ja do Golfu dával dodatočne (z výroby tam bol krátky kryt). Do nápravnice šli plastové vložky - závity, viď. foto. A potom sa to šróbuje normálne plastovými šróbmi. Bez problému. Odkrútim / prikrútim.
jak se ma spravne pracovat s temahle sroubo-spuntama pri demontazi/montazi spodniho krytu motoru? Uz jsem to teda sundal i vratil, ale urcite jsem s tim nepracoval tak, jak to nekdo vymyslel. Nejradsi bych do napravnice zalisoval matici a srouboval normalne, tohle mi moc hlava nebere...
-> isti 02.06.25 21:43:13: jj... slušné někteří vydělávají.. třeba dát silenty na vyhnula ramena :/ a o kadstli nemluvě :(
-> ajok 02.06.25 20:44:44: Takže si pozeral video tej nešťasstnej fabie,Fakt tých 60tis čo vysolil majitel za opravu nie je dvojnásobok hodnoty auta?
-> ajok: nedali. známka se vydává podle normy v TP, auto vůbec nepotřebuješ
-> Nwkt 02.06.25 20:50:12: ne, kourivost z toho dostaval polovicni, nez je pro 3... znamku by me zajimalo, jestli by ve Veseli dali zelenou, tam jsem byl kdysi pro zelenou na O2 a pry to je uz na tu zelenou hranicni a auto bylo E4
-> ajok: Ale piču. Měl jsem to na Toledu taky. Normálně to splňuje Euro 3, ale bylo to kvůli německý emisní známce zelený 4. Nechával jsem si jí znovu vystavit od Dekry v Praze, protože na STK mi chtěli dát pouze žlutou 3 dle normy v TP
ted jsem nasel vysvetleni te slataniny, co mame v tp u naftove octy, je na emisich se z toho snazi dostat E4, ikdyz tam ten filtr neni a je to i v TP a stejne to toci 15minut v omezovaci, co ten chudak vydrzi a technik vysmatej, jestli pry vylitne ojnice :/
před 1 dnem
Koukám auto původem asi z Německa, jelikož to má HJS DPF CityFilter - pasivní otevřený DPF v kombinaci s oxidačním katalyzátorem. Němci na to měli kdysi dotace, nechávali si ho dodělávat a legálně zapisovat do TP, takže v Německu to splňovalo normu euro 4, místo původní euro 3. Jinak poučení pro ty, kteří si nechávají něco takhle vyvařovat u známých atd... POŽADOVAT FOTODOKUMENTACI PROVÁDĚNÝCH PRACÍ
před 1 dnem
Koukám auto původem asi z Německa, jelikož to má HJS DPF CityFilter - pasivní otevřený DPF v kombinaci s oxidačním katalyzátorem. Němci na to měli kdysi dotace, nechávali si ho dodělávat a legálně zapisovat do TP, takže v Německu to splňovalo normu euro 4, místo původní euro 3. Jinak poučení pro ty, kteří si nechávají něco takhle vyvařovat u známých atd... POŽADOVAT FOTODOKUMENTACI PROVÁDĚNÝCH PRACÍ