skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> StepaNoFUN: Chceš tuhle hadici? Měl bych mít někde novou, pokud jsem ji nerozřezal a nepoužil na něco jiného...
-> havlik: Je 

-> Nwkt: jasný, všechno jde.

-> Nwkt: a neni lepší si koupit nějaký auto? než se crcat s takovejma blbostma co tě ve výsledku vyjdou na třeba 20tis
-> Pavell: Což u oktávky není problém dodělat i s ostřikama
-> Nwkt: jenže u xenonovych světel musí být automatická nivelace, v tom odkazu je, že naklapeni zustava dle možnosti vozu.
Nechat si zastavit bixenony? Někde to dělal na Seaty a vše fungovalo jak mělo i s naklápěním
www.xenony.kvalitne.cz/ga llery.php?akce=obraz...
www.xenony.kvalitne.cz/sh owpage.php?name=bixen...
www.xenony.kvalitne.cz/ga llery.php?akce=obraz...
www.xenony.kvalitne.cz/sh owpage.php?name=bixen...
V mé exslužební O1 Tdi, to byly taky neskutečný mžouradla a za deště ještě k tomu za soumraku, celkem peklo. Ale koukal jsem nedávno na toto. Manželčino Clio, je asi dostane www.obautodily.cz/zarovka
-osram-h7-12v-60-55w-12v-p
x26d-night-breaker-laser-1
30-2-ks-9199cz2379
Mě svítila jednička dobře (čirá světla, facelift). Ale kámoš měl služební (to samý, jen dýzl) a tam to bylo mizerný. Když za náma jelo auto, tak bylo vidět, že i když svítíme, tak před sebe házíme stín :-D
-> Nwkt: Ano, je to původně Italka, pak z5 do DE a pak k nám.Ten domeček se svicema ma vývod do boku.
-> StepaNoFUN: diky. Ozvu se.
-> StepaNoFUN: diky. Ozvu se.
-> Pavell: Zejtra se mi odpoledne připomeň. Teď už tam nejdu...
-> Chali: nedávno jsem jel v nosci s jedničko s pěknýma světlama a byl jsem rád, že jsem přesednul do svý

-> Chali: ani s xylofonama to nesvítí nijak zázračně
-> Milan 136: Bohužel jediný kloudný řešení,Osram NBje sice lepší ale pořád je to málo.Problém je hlavně u dálkovejch ty svítí mizerně oproti třeba Fávu,tlumený svítí v pohodě.
-> Chali: to je jiná. Ale finančně to nebude nejlevnější
-> havlik: Samozřejmně originál včetně nivelace a ostřiků

-> Nwkt: nekdo s tdi tu urcite je.
-> Pavell: To máš italskej dovoz? Jinak já myslím že jsem do boku hadici neměl ... ale jistě ti to neřeknu
-> havlik:
-> profman: v jakým stavu jsou ty skla?
Pokud ok, tak Osram Night Braker Unlimited

-> profman: v jakým stavu jsou ty skla?
Pokud ok, tak Osram Night Braker Unlimited
Ahojte, řeším u 1,9,TDI dodatečnou montáž origo výhřevu vody přes 3 žhavičky. Vše mám, kromě hadice která povede z boku toho domečku se žhavičkama. Nedaří se mi jí identifikovat a ani se nemám ke komu kouknout, jestli by z ní šlo vyčíst číslo dílu nebo popř. vyfotit.
Najde se nějaká hodná duše a koukla by se mi?
Najde se nějaká hodná duše a koukla by se mi?
-> havlik 20.10.16 14:28:50: viditelný pod určitým úhlem...
-> Chali: jo za 2tis na místě
-> profman: xenony
-> profman: nejsou popraskaný? většinou jsou na tom takový "mikro" praskliny po celym světle
co mi poradíte na málo svítící světla na O1 2006? sklíčka jsou čirá ale co dál?
-> Milan 136 20.10.16 12:19:33: viem zhruba o čo ide , len čo s tým , ja také auto nemám
-> suri: nemam to ted u sebe, jsem na skoleni.
Ale ta sada stoji podstatne min, nez samotnej prestavovac
Ale ta sada stoji podstatne min, nez samotnej prestavovac
-> Milan 136 20.10.16 08:34:44: Pošli mi to ak to máš , viem že je to už dlhšie , načase kúpiť CAXA.
-> suri: tak nam po sto letech vyslo TPI na CAXA i se sadou rozvodu vcetne prestavovace. VW to pry ma uz asi od roku 10. Ach jo
-> charon: Golf,Toledo
Pánové, neporadil by mi někdo z čeho hleda plug and play sportovnější sedčky do předface koktávky? Já byl zvyklej na bavorácké sportsitze a v origo sedačkách v octě poletuju v zatáčkách na sedačce až hanba. Elektrickou výbavu v autě žádnou nemám (kromě zrcátek), takže ideálně na manuální ovládání
-> charon: stejne budes muset vymenit ty zadni silentbloky prednich ramen...
-> charon: Mám na svý 288 a je to maximum na 15tky. Na hliníkách jsem rád, že se mi tam vejde závaží. Zbejvá tam od brzdiče k závaží asi 2mm.
-> Milan 136: To se teda priznam, ze do tohoto se mi ale vůbec nechce ...
Jináč jak jsem tu někde dole psal, že koktě co budu kupovat vibrujou kotouče, tak nevibrujou. Na autě jsou teď zimní kola, bo ty letní byli maximálně na pokutu/nehodu a stvěte div se, brzdovej pedál už nevibruje
Jináč jak jsem tu někde dole psal, že koktě co budu kupovat vibrujou kotouče, tak nevibrujou. Na autě jsou teď zimní kola, bo ty letní byli maximálně na pokutu/nehodu a stvěte div se, brzdovej pedál už nevibruje
-> charon: mas 280 takze tehlice
-> palinator: jo jsem se upsal
-> palinator: jo jsem se upsal
-> charon 25.08.16 14:48:25: to budeš mít 280(držák desek součástí těhlice) , při přechodu na 312 (rs) budeš muset měnit těhlice, kdybys měl 288 tak jenom přešroubuješ držáky
-> Milan 136:
260? Spíš 280 ne?
-> charon:
Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny
, protože mi na všech nápravách kotouče neubejvaj, ale hnijou.
260? Spíš 280 ne?
-> charon:
Řek bych že tam budeš mít 256. Já mám na Toledu 280 a potřeboval bych je vyměnit za 256, vzadu mám kotouče a potřeboval bych je vyměnit za bubny


-> charon: já dělal přechod z 312 na 340 a změna byla poznat dost 

Motorizace je TDi 66 kw, rok výroby 2000. No, budu se muset podívat, co tam je za kotouče. Spíš by mě zajímalo, jakej má takhle změna přínos a jestli vůbec nějake rozumnej má, pokud vzadu zůstanou bubny.
A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
A koneckonců 16" kola si chcu stejne koupit, tak by halt byly aj na zimáky
-> charon: nevim, jako mas motorizac. Pokud neco slabsiho s 256mm nebo 260mm kotoucema, tak musis vymenit tehlice. Pokud by to byl prechod z 288, tak to jde prehodit.
Jo a na 312mm 15" v zadnym pripade :)
Jo a na 312mm 15" v zadnym pripade :)
Tak mě napadla jedna věc - neřešil někdo instalaci předních brzd z Octavie RS do normální octy? Jde mí o to, zda to je plug and play a hlavně jestli se stále dají použít origo 15" kola. A taky zda má tadle úprava smysl. Na octě, co si jí budu dneska vyzvedávat jsou kotouče/bubny, tak přemýšlí o nějakém upgradu
-> jerrom 24.08.16 01:17:50: já odpojuju baterku a kostru dávám co nejblíž sváru
Ahoj, potřebuju na Octavii 1.9tdi vyměnit vlnovec. Když bych si to chtěl nabodovat na aute, mam odpojit baterku a ridici jednotku? Nebo jak se to resi na těhle modernejsich autech.
Diky moc
Diky moc
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky.
Ale chová se to zvláštně, někdy to auto jede úplně v pohodě a někdy to prostě blbne.
Tak opravuju předešlé tvrzení, které mi říkal kámoš, že to olej nežere. Během testů to sežralo asi 1 cm z měrky.

-> palinator: kroužky... a jestli je motor hlučný tak nahoře vydřené uložení vaček ve víku vetšinou..
Tak to nic ja myslel ze se problem vyskytl az po vymene svicek! Jinak prave jsem to resil na 1,6 74kw dal jsem nove svicky a druhy den to zaclo zlobit a po vraceni starych byl klid!
-> OJOUCH:
I když to na ně předtím rovněž nefungovalo? Dělá to 1. válec.
I když to na ně předtím rovněž nefungovalo? Dělá to 1. válec.