
Ale jestli za to nemůžou spíše ty cesty Plzeň - Coesfeld.
I tady v ČR to nebylo zrovna hedvábí.

I tady v ČR to nebylo zrovna hedvábí.
Jo, jo...v dobach, kdy jsem se sluzebne presouval "vrtulnikovejma " rychlostma a v servisu jsem dostal v rozporu se smlouvama nejakou malorazni jebku (fiesta, i20...), tak to nikdy pod 10 litru nebylo :-)



navíc je pak v činnosti EGR a zasírá to sání a problémy na světě

A dokud je pedál na podlaze, tak to točí do omezovače i v normálním módu... To jsem ale při předjíždění využil všeho všudy jednou, když se za SUV který jsem předjížděl schovávalo ještě jedno auto, kterýho jsem si nevšiml.



















Samozřejmě není rozumný to vzít na dálnici a pálit s tím 130
U embéčka bych se nejvíc bál aby mi to neoddělilo zadní podběhy od zbytku karoserie, brždění bych asi až tak moc neřešil






















Nekterym proste nevysvetlis, ze ne kazdej ma auto jako benefit k manazerskymu platu a nepouzivame ho k poskakovani ze satelitu do kanclu.



Je to malé, do města obratné a často kvůli drobotině i s nezávislým topením.



Problémy s tím pochopitelně být můžou, ale s čím na nějakém starém keplu ne.




















