-> Labros: Sám jsi řekl,byla to C5ka,ne Xantie. Stejně jako se to snažím vysvětlit(marně) T2,tak i pro tebe:Xantie a auta s hydropneumatickým pérováním vůbec jsou káry jako každý jiný:maj kola,volant,sedadla,motor atd. Spolu s přibývajícími ujetými km začnou odcházet nebo se srát stejné věci jako na jiných vozech. Ovšem to svezení,pohodlí,prostor a komfort,kterej(troufám si tvrdit) za stejný peníze ve stejný třídě vozů nepořídíš,je nesrovnatelnej. Pak už je to jenom o tom,zda onen vůz (bez rozdílu z druhé či další ruky) měl v rukou člověk,který mu dopřál náležitou útržbu,či hovado,který sere na cokoliv,dokud to auto jezdí,nic na něm neudělá a s příchodem technických problémů ho vystřelí z baráku (zpoloviny můj případ). Nechválím to do nebe,nevzývám ji jako bohyni. Jen s věkem se změnily nároky a priority,kterým naše obě stodvácy prostě už nemohou dostát. Je to prostě stará generace.Tím je nechci pomlouvat či hanět,všichni jak tu jsme víme proč tu jsme:prostě nás to furt drží a baví. Kdyby ne,tak tu teď s nikým nežvaním a škodovky mi nestojej v garáži. Ono i Xantie chce svoji specifickou údržbu,jako škodovka a jakýkoliv jiný stroj. Když ho budeš opečovávat,bude ti dobře sloužit. Když na něj budeš srát,za chvíli se rozesere a opravy jsou někdy tak nákladný,že koketuješ s myšlenkou darovat domácím králíkům novej luxusní plechovej bejvák
