
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Petrson 28.07.20 17:13:03: jj, tam mě to tuze chutnalo už když jsme to minule jeli nahoru, ale z vršku do Skrýšova je to celý ještě mnohem výživnější :-D
-> vhml: hmm pěkně,to je usek pře Pasekama?
-> vhml: dobře no 

-> vhml: Paráda.. 

-> KIT 26.07.20 22:41:33: dohromady nic. Seriovy auto starsi nez z roku 1990. To je právě ta sranda ze cela soutez stoji 3500 za startovny a pul nadrze benzinu protože to seriovy BMM zere hovno i v nasazení
-> vinorak 26.07.20 22:25:49: nevim hele. Uvidím az bude gti hotovy, ale tohle je super ze to veskerej bordel proste pozere. Sice se to tak koliba ale neresis kde je jaka dira, kde to odskoči nebo pujde ns dorazy. Jen na prijezdu do Dublovic jsme jeli dobrejch 20 metru jen po prednich kolech kdy to na plnejch brzdach chytlo nějakou hranu a nastal oblibeny efekt zadni torzky co se odrazí do vzduchu jak pingpongac. Naštěstí jsme nebyly prvni a baliky uz byly davno rozebrany o dobrejch 5 metru dal. Jinak to pozralo všechno
Pěkně jste s tím letěli
. Jsou k těmto rally pravidelnosti nějaké ofiko stránky? Zajímaly by mě nároky na auto, vybavení posádky a jak to celý vlastně funguje. Koukal jsem, že auta jsou bez rámu na klasických značkách, to ve mě probudilo naději, že bych se mohl jednou postavit na start domácí Příbrami.


Ještě by to chtělo dozadu gti nápravu a to by si taky poznal rozdíl 

-> vhml: já říkal,že vyhrajete
Gratulace
To víš, zadní nahon je zadní nahon

Gratulace

To víš, zadní nahon je zadní nahon

-> vhml: 

Seřazeno před cílovou rampou
Včera účast na Rally Příbram zakončená vybojovaným vítězstvím o 2 destinky sekundy. Začátek jsme posrali a pak se z 10 místa prokousávali na každý RZ o kousek vejš až jsme to v poslední RZ zlomili na první místo. A aby se to nepletlo, tak druhej byl tatík :-)
Jinak špičkový svezení, na GTI pružinách to funguje zas úplně jinak a spolu s R888 je úplně neskutečný co to auto snese. Ač to zvenku vypadá jak kýbl šrotu, tak svezení je na zážitek úplně jinde než to jet se stovkou. Jen to prostě v diváckejch místech nejede bokem.
Jinak špičkový svezení, na GTI pružinách to funguje zas úplně jinak a spolu s R888 je úplně neskutečný co to auto snese. Ač to zvenku vypadá jak kýbl šrotu, tak svezení je na zážitek úplně jinde než to jet se stovkou. Jen to prostě v diváckejch místech nejede bokem.
-> Jumbo: Dík, ale je to v čr u jednoho citroen dealera/bazaru, jen je to dotaženy z německa
-> Skili: Jetsli potřebuješ řešit něco v němčině, tak dej vědět...
-> vinorak: Dík, kdyby to mělo 1500 tak je to pro mě idealní. No nic zítra tam asi zavolám a uvidím jestli to má ještě TÜV a nebo jestli si budu muset půjčit větší vozejk.
-> Jirik_Tuňák1983: taky pravda
-> Kocvin: dorazis do Příbrami snad ?
-> vhml:


-> Kocvin: dorazis do Příbrami snad ?

-> vhml:



Xsara měla 1.8 16v měla 1100kg, tohle bude mít tak max 1500
-> vhml 18.07.20 10:02:58: to jako pojedeš bez podvozku?
-> Skili 19.07.20 20:23:52: Podíval bych se ti do kopie techničáku, ale už nevím kde ho hledat. Měl jsem 1.8i 1999 a počítám, že to bylo stejné. 

Nevíte náhodou někdo takhle z hlavy kolik má na kouli Xantia 2.0 16v? Jedna mi padla do oka, ale kdybych ju koupil tak bych na ňu chtěl dát koulu a sem tam popotáhnout velkej vozejk.
-> T 19.07.20 19:02:23: nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit zavodeni se skodovkou 

-> T: Byl bych opatrný s tím nikdo.. 

-> T 19.07.20 19:02:23: Jaká stovka? 

-> vhml: na to tady není nikdo zvědavej
co stovka ?




-> palinator 18.07.20 10:23:34:
to pobavilo

-> palinator 18.07.20 10:23:34: Sice to v Jižím vřelo, ale tiše jsem to přešel. 

Chtel jsem 1.6 vts, ale na ježdění do práce to je škoda trápit...

-> Jirik_Tuňák1983:
Čekal jsem shitstorm, proč deasel v takový maloráži. A nic. Jsem smutnej.
Čekal jsem shitstorm, proč deasel v takový maloráži. A nic. Jsem smutnej.

-> vinorak 18.07.20 09:23:07: Krásnej bobek.
Vypadá skoro jako rallyový vůz. Asi si C2 na rallye vybavuješ.

Koupil jsem nové přibližovadlo do práce. 1.4 hdi mě fakt překvapilo, nemá to sice takový zátah jako 1.4 tdi pd, ale kultivovanost je úplně někde jinde. A ta spotřeba je parádní

-> Jarda/felda: závitovka pruží...-> charon: jo, kloubky jsou všechny stejně velký.
Toz je pravda, ze ty kloubky nevypadaj zle. Jsou teda vsecky stejny? A jak se serizuje delky tyce? V chytre knize Jak na to nic není. jen délku +- podle sundanejch?
-> charon 15.07.20 09:39:00: protože eshop.auto-star.cz/Kloube
k-uhlovy-M6-A10-d2360.htm a kus závitovky za podobnou cenu, můžeš mít komplet všechno v nerezu 

-> MB_CML 15.07.20 09:04:40: Proc? 27 liber bez dane za vsecky 3 tycky se mi zda dobra cena. Otazka je kolik to bude se vsema poplatkama, ale pouvazuju nad tim
-> charon: Já jsem kupoval svého času toto:
www.bakerbm.com/106-gearc hange-rods-3-rod-kit.html
Ale to asi nechceš
www.bakerbm.com/106-gearc hange-rods-3-rod-kit.html
Ale to asi nechceš

A propos - a ty rozměry kloubků se dají někde nějak najít vyčíst? Okometricky nevypadají všechny stejně
-> charon 14.07.20 15:01:28: tak kloubky a kus závitovky 

-> MB_CML: Dik za info. Pro mě jednodušší koupit ty táhlůa celý, byť to třeba bude stát víc, prpotože potřebuju po práci vlézt pod auto a max za 2 hodiny to mít hotový, abych měl auto nachystane na druhej den ... Proto jsem se ptal na doporučení dodavatele. Co jsem tak koukal po e-shopech, tak jsem toho moc nenasel, ale mozna taky blbe hledam ...
-> charon: Přesně tak, táhla řazení. Dočasně by mohlo pomoci je vycvaknout a dovnitř dát trochu vazelíny. Jinak není zapotřebí kupovat celá táhla. Stačí koupit jen kloubky a vytočit kus závitu na původní. Kloubky mají samostatně vs většině agro prodejen s díly na traktory.
Kucí, potřeboval bych poradit - P106 1.1. HDZ rok výroby 1996. Po sobotním průjezdu velmi dlouhou a bohužel i hlubokou louží se výrazně zhorčilo řazení lichejch kvaltů. rychlost většinou zaskočí na místo až když zabere spojka, radící páku muséím podržet dokud rychlost nezapadne na místo. Jaká by mohla bejt diagnóza? KO táhla řazení, která voda dodělala? Stačí promazat mazivem ve spreji nebo rovnou vyměnit? A co případně vybrat za výrobce?
Díky za info
Díky za info
-> vhml: aha, no tím lépe. Chápu výhody, ale hezký to není 

To "železářství" skoro nic neváží. Lamino placka, kterou sem já několikrát montoval, byla fakt těžká jak sfine.
To bude v cajku, R5 to maj podobně. LED nelze to je cajk. Celkově, až to bude kompletka, tak to bude fajne.

To bude v cajku, R5 to maj podobně. LED nelze to je cajk. Celkově, až to bude kompletka, tak to bude fajne.

-> Luky 09.06.20 20:24:34: LED na historiky nelze...
-> 11mAjA11: těžko říct jestli by samonosný lamináty byl těžší než železářství. Těžký jsou hlavně ty světla, laminát moc ne. Ale během léta plánuju rozborku tak to můžu zkusit zvážit. Každopádně jestli jde o funkci a o vzhled tolik ne, dalo se to vyřešit LED barem
Ale v noci to nikdo zkoumat nebude no

Ale v noci to nikdo zkoumat nebude no

Ne bude to jen takto, lehké, bez odporu vzduchu a bude to chladit paraboly, něco holt musí v tomto případě jít stranou, je to nutné minimum aby to uneslo světla a vydrželo nápor v zavode, ano lamino je cool a origo, ale podle toho co to váží na EVU to je snad se svetlama těžší, než samotná EVO kapota..takže tak no, stejně to ve tmě nebude vidět 
