skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> 11mAjA11 02.12.20 13:48:37: to je náhrada za fáčko a bude to taky na MČRHA?
GTi dostalo včera pořádně napít.. Když už je tolik vody a času, tak aspoň blbnem.. 

I pivo dali k poháru jo
gratulace

My vyvezli 309 na jinou akci a dopadlo to vcelku dobre :-)
Kvůli střešnímu oknu se tam s helmou nevejdu, strop je nižší. Jel jsem s mozkem, takže s rozvahou a bylo mi teplo kvůli tomu puštěnýmu topení 

jo, byly oba, jak modrej tak tmavě hnědo fialový
modrý dostal komplet tvrdé uložení přední nápravy + strmé řízení a je to teda pecka jak to poslouchá a zatáčí.

modrý dostal komplet tvrdé uložení přední nápravy + strmé řízení a je to teda pecka jak to poslouchá a zatáčí.
-> vinorak 24.08.20 21:08:44: ty jo zrovna v tý Bělý lítat lesem bez helmy a s otevřeným oknem 

-> vinorak 24.08.20 21:15:09: koukal jsem, že byl i kamarád s Rapidem
Letos je toho mraky, škoda že nejse provozu schopen. 


jojo, koučing byl, ale né pro mě, já k tomu pořád přistupuju jako k 30 let starý sériovce, kterou nechci rozbít 

-> vinorak 24.08.20 21:08:44: to jsi byl na té akci od Special drive? Byl i koučing? 

Svezení v Bělé pod Bezdězem, super zážitek, jenom na jednom místě prorostý kořeny asfaltem, jinak pecka. Akorát mi praskla expanzka, takže jsem půl dne jezdil s puštěným topením, poodevřenou expanzkou a točil jsem to jenom do 5000 aby to nevařilo 

-> Jirik_Tuňák1983:
A k čemu je to dobrý?
A k čemu je to dobrý?

Jako největší krizi z celýho závodu jsem měl cestou domů. V Příbrami jsem skočil do Miaty, přijel do první zatáčky za město, zatočil.... a ono to fakt zatočilo. Jenže hned! Jsem to málem zahodil na vnitřek zatáčky 

-> Jirik_Tuňák1983: -> vhml: Já pořád vzpomínám na naší 309... i když byla s tou 1.9 naftou pochopitelně dost front-heavy, tak ten podvozek fungoval neuvěřitelně - komfortní, ale jistý. Což je vzhledem ke kupní ceně auta tuším 24t Kč a nulovým investicím v téhle oblasti naprostý zázrak.
-> Jirik_Tuňák1983 16.08.20 20:47:55: jako rozsah zdvihu to má naprosto nepochopitelnej 

-> Tomaso435 16.08.20 19:59:37: Ten podvozek je i v základu výbornej. Všimni se, mimo jiné, že se kolo ani jednou neodlepilo od země.
-> Tomaso435 16.08.20 19:59:37: kolikrát i za 

-> vhml: typuju že to jelo na hranici svých možností 

-> Petrson 28.07.20 17:13:03: jj, tam mě to tuze chutnalo už když jsme to minule jeli nahoru, ale z vršku do Skrýšova je to celý ještě mnohem výživnější :-D
-> vhml: hmm pěkně,to je usek pře Pasekama?
-> vhml: dobře no 

-> vhml: Paráda.. 

-> KIT 26.07.20 22:41:33: dohromady nic. Seriovy auto starsi nez z roku 1990. To je právě ta sranda ze cela soutez stoji 3500 za startovny a pul nadrze benzinu protože to seriovy BMM zere hovno i v nasazení
-> vinorak 26.07.20 22:25:49: nevim hele. Uvidím az bude gti hotovy, ale tohle je super ze to veskerej bordel proste pozere. Sice se to tak koliba ale neresis kde je jaka dira, kde to odskoči nebo pujde ns dorazy. Jen na prijezdu do Dublovic jsme jeli dobrejch 20 metru jen po prednich kolech kdy to na plnejch brzdach chytlo nějakou hranu a nastal oblibeny efekt zadni torzky co se odrazí do vzduchu jak pingpongac. Naštěstí jsme nebyly prvni a baliky uz byly davno rozebrany o dobrejch 5 metru dal. Jinak to pozralo všechno
Pěkně jste s tím letěli
. Jsou k těmto rally pravidelnosti nějaké ofiko stránky? Zajímaly by mě nároky na auto, vybavení posádky a jak to celý vlastně funguje. Koukal jsem, že auta jsou bez rámu na klasických značkách, to ve mě probudilo naději, že bych se mohl jednou postavit na start domácí Příbrami.


Ještě by to chtělo dozadu gti nápravu a to by si taky poznal rozdíl 

-> vhml: já říkal,že vyhrajete
Gratulace
To víš, zadní nahon je zadní nahon

Gratulace

To víš, zadní nahon je zadní nahon

-> vhml: 

Seřazeno před cílovou rampou
Včera účast na Rally Příbram zakončená vybojovaným vítězstvím o 2 destinky sekundy. Začátek jsme posrali a pak se z 10 místa prokousávali na každý RZ o kousek vejš až jsme to v poslední RZ zlomili na první místo. A aby se to nepletlo, tak druhej byl tatík :-)
Jinak špičkový svezení, na GTI pružinách to funguje zas úplně jinak a spolu s R888 je úplně neskutečný co to auto snese. Ač to zvenku vypadá jak kýbl šrotu, tak svezení je na zážitek úplně jinde než to jet se stovkou. Jen to prostě v diváckejch místech nejede bokem.
Jinak špičkový svezení, na GTI pružinách to funguje zas úplně jinak a spolu s R888 je úplně neskutečný co to auto snese. Ač to zvenku vypadá jak kýbl šrotu, tak svezení je na zážitek úplně jinde než to jet se stovkou. Jen to prostě v diváckejch místech nejede bokem.
-> Jumbo: Dík, ale je to v čr u jednoho citroen dealera/bazaru, jen je to dotaženy z německa
-> Skili: Jetsli potřebuješ řešit něco v němčině, tak dej vědět...
-> vinorak: Dík, kdyby to mělo 1500 tak je to pro mě idealní. No nic zítra tam asi zavolám a uvidím jestli to má ještě TÜV a nebo jestli si budu muset půjčit větší vozejk.
-> Jirik_Tuňák1983: taky pravda
-> Kocvin: dorazis do Příbrami snad ?
-> vhml:


-> Kocvin: dorazis do Příbrami snad ?

-> vhml:



Xsara měla 1.8 16v měla 1100kg, tohle bude mít tak max 1500
-> vhml 18.07.20 10:02:58: to jako pojedeš bez podvozku?
-> Skili 19.07.20 20:23:52: Podíval bych se ti do kopie techničáku, ale už nevím kde ho hledat. Měl jsem 1.8i 1999 a počítám, že to bylo stejné. 

Nevíte náhodou někdo takhle z hlavy kolik má na kouli Xantia 2.0 16v? Jedna mi padla do oka, ale kdybych ju koupil tak bych na ňu chtěl dát koulu a sem tam popotáhnout velkej vozejk.
-> T 19.07.20 19:02:23: nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit zavodeni se skodovkou 
