skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Hip hip hurá... Konečně se nemusím bát pořádně dupnout na brzdy... Poloosy už necvakají... Tyčky stabilizátoru taky necvakají... Krásné svezení zase po dlouhý době... Ale při této příležitosti zjištěno, že zadní brzdice trpí jejich typickou chorobou, kterou budu muset při nejbližší možné příležitosti odstranit... Klasicky díky kombinaci materiálu hliník a železo se vyhli... Tudíž nás čeká demontáž, srovnání dosedacích ploch, srovnání kotoučů a destiček... Ale alespoň že ten předek už nehrozí prasknutím kotouče a je nádherně tichý při přejezdu nerovností...
-> jerzy: To se neohne, to je vykovaný z jednoho kusu s olantovou tyčí včetně nápravy a ráfků. 

-> Kuladmin: vim ze jsem prave jednou ohnul volant z rapida, kdyz jsem se ho snazil sundat.
Na netu jsem našel u DSka aj i tunynk.
-> jerzy: vem si volant z facka ten ma dve pricky a stejne je mekkej jak ....
Urite maji solidnejsi material.


prostě tato fabrika byla vždy jiná, inovativní...

z tech volantu docela nemuzu, dyt se to musi ohybat!
28.12.10 20:49:58
tak to je pecka

-> 1560: 28.12.10 20:48:08 toto vypada pekne
-> afro100:
přesně tu 


johaning 28.12.10 20:50:41 napsal:
→ 1560 28.12.10 20:48:08: nejsem priznivce,ale toto natu
dobu,fakt luxus a pecka stroje
To ano. I na dnešní dobu to není zase tak špatné - kupříkladu interiér.
→ 1560 28.12.10 20:48:08: nejsem priznivce,ale toto natu
dobu,fakt luxus a pecka stroje
To ano. I na dnešní dobu to není zase tak špatné - kupříkladu interiér.
-> Tomaso435: tu verzi ... méhari ? beniv1989.org/wp-content/
.../m_photo_auto_mehari_ci
troen_7.jpg
-> 1560 28.12.10 20:50:27: to sem dycky chtěl :-( nebo tu verzi zelenej plast jak s tim jezdili četníci ze s.t. :-(ale ta cena
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nn, tam bola americka kara
-> 1560 28.12.10 20:48:08: nejsem priznivce,ale toto natu dobu,fakt luxus a pecka stroje
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Netuším.
Netuším.
-> 1560 28.12.10 20:48:08: Krotitele duchu?
Můžu si také dovolit trochu spamu? Povětšinou stažené z netu, něco od jednoho chlápka...
Tak zatim poslední, abych to tu zas moc nezasíral, GSka 1970 z boku, čistá práce, po tý kastli se vzduch jen tak sklouzne...
Citroen GS , aerodinamická krása
No přístup do kufru u sedanu neni nic moc tim mrňavim nízko položenym víkem.
Všimněte si hlavně otevření dveří až do střechy, zalomeného skla, nízké nakládací hrany a šíře kufru bez výstupků. Ve svojí době dozajista skvělý výrobek že.
-> Krupp: Máš možnost a neni moc drahá CXa
www.citroen-club.cz/inzer at/prodam-citroen-cx-25gti -15000-2492
www.citroen-club.cz/inzer at/prodam-citroen-cx-25gti -15000-2492
právě koukám na dokument o výpravách A. Citroena skrze saharu, čínu.. - moc pěkný dokument...
www.ceskatelevize.cz/pora dy/10253145665-expedice-ci troen
www.ceskatelevize.cz/pora dy/10253145665-expedice-ci troen
Děkuji převelice :)
-> Krupp: hele, nemusel jsi zveřejňovat kde bydlím, teď naběhne někdo z kindermafie a oloupe mi štítky
1560: původně to bude asi sanitka od Tissiera: membres.multimania.fr/aut oshorsserie/menu_CX_ambula nces.htm , jinak více www.cxclub.cz/index.htm v sekci úpravci-karosárny.
Ten Loadrunner dělala v německu Mike´s Garage ze dvou aut a zadní nápravy nejsou natáčecí.

1560: původně to bude asi sanitka od Tissiera: membres.multimania.fr/aut oshorsserie/menu_CX_ambula nces.htm , jinak více www.cxclub.cz/index.htm v sekci úpravci-karosárny.
Ten Loadrunner dělala v německu Mike´s Garage ze dvou aut a zadní nápravy nejsou natáčecí.

-> alpin: sry tolik o tom zase nevím...
-> Krupp: a vzadu je to ako poriesene s natacanim kolies ? su napevno alebo je pouzita samonatacia naprava , tak jak u xm ze sa meni uhol napravy o 18stupnov ? alebo tam je proste posilovac ?