
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> petr s: pravda - blbec by to rozsekal a nepovolil nic 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.10.10 20:39:44: To jsem zase neřek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale poradili jsme si - a to je hlavní 

-> petr s: Zlaty BMW 2,5TDs s tou vlozkou a plastovym klobouckem.
-> VeTeV: Vidis to, nakonec sme blbci my



-> VeTeV: Tam je místa ještě dost Jsou i horší
-> petr s: dy´t je tam strašně málo místa - nevím vždy mě stačila ruka na vše 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tam není žádný problém povolit
-> Jirik_Tuňák: Voe nevim s tim retezem... 
-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar

-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar

-> Jirik_Tuňák: když máš auto zvedlé, pod autem kastról s oilem a ve filtru díru, jezdí se špatně 

-> VeTeV: Tož kupte v Baumakse.
To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.

To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.

-> Jirik_Tuňák: ten jsme neměli - tak to šlo na hulána 

-> Targa: Tohle je super. Pak se dělá výměna oilu pěkně. Taky mi to vždycky šickí závidějó, když mě vidějó.
Ale ten Total jsi měl dát.
-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.

-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.
-> VeTeV: Taky jsem mu o tom totalu řikal :)
-> Targa: koukám je čas na výměnu oilu - kde to ma posranej filtr? taky tak šikovně jako ten můj verk? - tzn dole pod sáním mezi spletí hadic?
měl jsi dát Total :-)
měl jsi dát Total :-)
-> VeTeV: kde co?:D

-> havlik: jetsli je to jako v Xante - tak tam je svorka s dvema kablikama pripojena k motoru - tusim u me zelena - a jelikoz si rikam, ze tydle auta vyuzivaji stejne dile nebude do asi o nic jiny :-))
-> VeTeV: nemam tušení ale řekl bych že je někde vypadlej nebo vytrženej kabel k motorku po tý opravě
-> havlik: to bude stejny jak xanta ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
ODstrikovace umi Vetef

-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud chces delat francouzký den:) tak se hlásim chtlě bych rozchodit ostřikovače

-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to je to samé 

Jo mlhovky nejdou, to musis rozebrat pul auta... :-D
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
tak chtěl bych tímto strašně moc poděkovat Matthesovi za vydatnou pomoc a zázemí při opravě vemblouda...
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....
kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....

kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
-> Jirik_Tuňák: 24.10.10 14:24:34 Ten s Ferrari takovej tragéd proti němu

-> Bobesh: Až dá ten slalom bez kola na předku, kouknu po bazarech. 

-> Bobesh: Ale to je špatná tříkolka
-> Jirik_Tuňák: ty káávo, to je slušnej nářez a šofér srdcař.
-> Bobesh: jo jo, zadní stěrač už mám taky za sebou... Rozebrán, vyčištěn, namazan, složen, znova rozebrán, znova složen a pak do auta s ním... Ponaučení pro příště ten plastověj bazmek pod víkem opravdu má být pod víkem a ne že ho po složení motorku najdeme vedle na ponku:-D
-> Bobesh: jo jo, zadní stěrač už mám taky za sebou... Rozebrán, vyčištěn, namazan, složen, znova rozebrán, znova složen a pak do auta s ním... Ponaučení pro příště ten plastověj bazmek pod víkem opravdu má být pod víkem a ne že ho po složení motorku najdeme vedle na ponku:-D
Jedno foto z cest,XMko v Bruselské odpolední zácpě. Jinak i v samotném Frankreichu je starších Hyder k vidění méně,než bych od patriotů čekal.
-> Bobesh: No on nema net a zejtra jede sem, tak mi to hod na matthes125 zavinac seznam tecka cezet. At to nemusi rozebirat 10x dik

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Motor nebo kabeláž od relé k němu. řj je myslím ve dveřích,takže rozhodit a měřit.
-> VeTeV: Co se zadního stěrače dotejčí,je vzhledem k většímu zasírání prdele vozu u Breaku (Berline má stěrač na parádu stejně jako škodovka 742) nezanedbávat údržbu. Já si tím díky dysfunkci zadního ostřikovače prošel v létě,zrobil jsem i malý fotoserajl. Dal bych to i na X klub ale nende mi to. Pokud chceš,pošlu mailem nebo hodím sem.
Pocujte, vidim, ze v citronoch mate prehlad.... vyzna sa tu niekto aj v Xsare II? uz roky mi nefunguje stahovacka u spolujazdca. Ked stlacim tlacitko, ozve sa z dveri slebe cvaknutie, a to je vsetko.... mechanizmus vyzera byt ok, draty v prechodke do dveri som skontroloval a ok, takze tipujem ze je chyba v motorceku alebo v jeho riadiacej elektronike.
Stretol sa uz s tym niekto? Na Xsara fore som nic pouzitelne nenasiel.....
Stretol sa uz s tym niekto? Na Xsara fore som nic pouzitelne nenasiel.....
-> VeTeV:
Nerealne


-> Bagrr- máma mele Emu: prosímtě, na tvé opravy to nemá .....zatím
-> Matthes, záškodník z TechWebu: upratuj dílnu, ať se nezamažu

-> Matthes, záškodník z TechWebu: upratuj dílnu, ať se nezamažu

-> Bagrr- máma mele Emu: Simte takovy kktiny samy... 

-> VeTeV: čoveče, koukám, toho máš taky poměrně dost... Ale spíš prkotin (teda krom) stahovačky...
-> Jirik_Tuňák: tak momentálně je rozebraná palubka :-))
pak musím natahat ostřikovače - nemám je od bouračky, posléze je třeba rozchodit přední mlhovky... a když budu u toho a dojde ta stahovačka, tak namontit onu místo dvou klacků a dotáhnout tu na druhé straně - oboje promazat... a také mě přestal makat zadní stěrač - tak proměřit a případně rozebrat a zjistit příčinu...jo a musím nějak zaizolovat tu hadici klimy co je prodřená... nic co bych nezvládl za sobotu - plus samo výměna oilu :-))
nějak se dokopávám k samoopravám
pak musím natahat ostřikovače - nemám je od bouračky, posléze je třeba rozchodit přední mlhovky... a když budu u toho a dojde ta stahovačka, tak namontit onu místo dvou klacků a dotáhnout tu na druhé straně - oboje promazat... a také mě přestal makat zadní stěrač - tak proměřit a případně rozebrat a zjistit příčinu...jo a musím nějak zaizolovat tu hadici klimy co je prodřená... nic co bych nezvládl za sobotu - plus samo výměna oilu :-))
nějak se dokopávám k samoopravám

-> VeTeV: Co budeš probůh rozebírat ?
tak jsem krom šroubu na výpust oilu a těsněníčka, dokoupil i prapodivné žárovky Bx8 4d pro podsvícení táhel ofuků, k tomu si dokoupil ostřikovače a hadice a ještě tam implementuji do cesty zpětný ventil ostřikovačů z Fakana - sere mě, že při ostříknutí jdou nejprve stěrače nasucho...
no a o sobotě se pustím do totálního rozkladu xantie
no a o sobotě se pustím do totálního rozkladu xantie

-> petr s: diky ,.-)
-> VeTeV 17.10.10 21:19:07: