Nerikam ze Xantia je spatny auto, jen mi vadilo ze pan Kotek napsal neco o hlucnosti podvozku, coz bude asi vlivem opotrebeni a hned se tady o nem pise jakej je to bl...
Jinak xantie podle me patri s novym fiatem Croma a dalsimi k nedocenenym autum...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jaktak: Přesně. To je jako bychom na virtu vzývali naše škodovky coby výkvět techniky. Ale tady je to o patriotismu,lásce ke značce a starý technice,která přežila i nástup novýho tisíciletí. Pro mě byly rodinný dědictví,jako automechanik jsem se na nich vyučil a taky náklady na opravy,za výměnu pár komponentů na Xantii máš půl nový škodovky
. Ale jak už psal dřív Jižík:Citroeny s hydrou tu jsou navzdory chmurným prognózám půl století a svojí koncepcí spolu z toho vyplývajícími jízdními vlastnostmi a komfortem jsou v segmentu běžných spotřebáků v tomto nepřekonatelné. Druhá věc je,když přijde na údržbu a opravy. Dnes jsem při blbým odvzdušňování brzd frantíky proklínal-tak velký auto a všechno tak blbě umístěný a nahňácaný. Ale ten neotřelý vzhled vozu,prostor,dynamika a pohodlí mi to bohatě vynahradí.

-> Jaktak: Protože pan Kotek plácá někdy nesmysle. Jak může bejt pérování v zatáčkách hlučnější ? To může bejt max. gumama, geometrií, stavem čepů a ložisek kol. Koule při pravidelné údržbě vydrží i více než 200 000 km bez výměny. Co se týká modly, tak je to momentálně hodně probírané auto, stejně jako nedávno Seat, kterého má dost lidí z fora a pan ředitel virtu.
Mají v recenzi ještě nepřesnost v počtu koulí. Koulí bylo 5 u prvních X I, ale pak 6 a vejš s přídavnejma pístnicema regulace náklonu u Activy.
-> VeTeV: Já nevím, ale psal, že byl přijemně překvapen, jen že by se bál hydrauliky, protože sám nepřímo přiznal, že "slyšel", tzn. že to nezná podrobně. Takže mu není co vytknout, vyjma toho blábolu s hlučností pérování.
Krom toho opět napsali, že se jedná o hodně nadprůměrně spolehlivé auto.
Jen škoda, že nezvolili k fotografiím interieru verzi Exclusive s mikroplyšem a pseudoalcantarou. Ale jinak mě potěšili touto recenzí.
Mají v recenzi ještě nepřesnost v počtu koulí. Koulí bylo 5 u prvních X I, ale pak 6 a vejš s přídavnejma pístnicema regulace náklonu u Activy.
-> VeTeV: Já nevím, ale psal, že byl přijemně překvapen, jen že by se bál hydrauliky, protože sám nepřímo přiznal, že "slyšel", tzn. že to nezná podrobně. Takže mu není co vytknout, vyjma toho blábolu s hlučností pérování.
Krom toho opět napsali, že se jedná o hodně nadprůměrně spolehlivé auto.
Jen škoda, že nezvolili k fotografiím interieru verzi Exclusive s mikroplyšem a pseudoalcantarou. Ale jinak mě potěšili touto recenzí.

-> Jaktak: Každý auto má svoje chyby.. Ale na hydru nedám dopustit...
SM ctu pravidelne a obcas mi prijde ze tam nadrzujou skodovkam, ale najdou se tam zajimave clanky. Jinak mi prijde ze par lidi tady ma Xantii jako modlu a neni schopno pripustit ze to auto ma i svoje vady jako kazdy jiny auto.
-> VeTeV: mám to doma
neodolal jsem Jirikově vabéni a již po nekolikate zkonstatoval že SM je čim dál vetší sračka:-)))


-> Jirik_Tuňák: jo myslím toho veterána studené války - prej že to jelo super, ale slyšel že kule po 50tis kaput a rána když jel do zákruty a tgo nevěstí nic dovrého a závěr - kulí bych se bál... měl by jich víc než má on sám holt... každopádně doporučuji zhlédnout v super hyper marketech a poprosím o názor osazenstva...
-> Jirik_Tuňák:





-> VeTeV: Myslíš pana Kotka, autokrosového veterána ? To je hroznej debil a je jedno ke kterému autu má sloupek, to jsou někdy komentáře. Někdy mám pocit, že lidi od určitýho věku by měli dřepět v bačkorách v houpacím křesle a hladit obtloustlého jezevčíka po zátylku. 

tak SM - neboli svět notorů se jal recenzovat ojetou Xantu - co jsme tak četl vobchoďáku, tak nevím nevím... hlavně že Kotek tomu rozumí a jak jedna paní povídala on by se kulí bál 

-> Labros: v honde mam starej 2.0 taky 16ventil s 66kW a prubeh kroutaku jak naftak krasne linearni odspoda az do nejakejch 5500, zaradim a jede porad, nekucka nic. Nevim jestli je to tim ze je to karbec ale nestezuju si a i se spotrebou to neni bidny, krom mesta tam jezdim kolem 10, ale pokud jedu delsi streku nemam problem se dostat na 6,5 pri normalnim tempu.
-> VeTeV: A mírná zanlost z dílen a fyziky na základce:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: jeste dva sroubovaky, kombinacky a kladivo 

-> Jirik_Tuňák: Hlavně na škodofku potřebuješ 13\17 10\8 kladivo a uděláš s tím celý auto:-D
-> U-Geen: Zlatá škodofka, tam můžeš ke všemu ze všech stran, tady se asi s vysírkou a následnou demontáží nepočítalo. 

-> Jirik_Tuňák: hm jedine s diplomem :-)
-> Jirik_Tuňák: A to jsem si říákal jak to jde u mně debilně:-D To je ještě krása:-D
-> Jirik_Tuňák: JJ.. Na podhled jsou stejné ale detailama se dost mění... Každopádně v tomhle případě jak na to koukám přeju good luck:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Krásné sosání, což ? Ony jsou ty motory na první pohled stejné, ale pak co rok dva, tak nějakej upgrade a v detailech se hodně liší.
-> Jirik_Tuňák: ty voel nalamat prsty a natahnou jak gumové rukavice 

Poslední foto nepotřebuje komentář. 

-> Jirik_Tuňák: Aha, ty máš takhle blbý sání... Já ho mám skoro v rovině s hlavou:-D
-> Jirik_Tuňák: Škoda že jsem to tenkrát nenafotil... U mně to šlo na prd vytočit ty tři šrouby co drží startér, protože ten plast co vněm vede elektrárna a hadice k čerpadlu hydřímu... stačilo povolit jen ten jeden šroub co zároveň drží startér... Pak ten plast násilně drobet odchlípnout a vytočit jeden šroub se šestihranou hlavou.. Dva imbusy už byly po slepu vytočený.. Ke stratéru vede jen jeden kabel od baterky a jedn ze spínačky... Jinak mně šlo ten startér docela dobře vyndat pod sánídrobet zasunout a pak dolu a dopředu k chladiči...
-> Jirik_Tuňák: hodne stesti 

Tady blíž. Kompletní sání jde pomalu až k vaně. Vpravo ani vlevo není místo ani na ruku na plocho.
-> Bagrr- máma mele Emu: Já mám bohužel takový mohutný kompletní sání, nevím jak jsi to měl ty (viz. foto pod klapkou). Tam pod ním nic nevytahneš. Kukaj. Budu muset od kola čerpadla a altíku protáhnout nějak ráčnu a povolit kabely (kolik jich je připojeno na očkách ?) Velkej, malej, tedy dva a nebo celkem tři ? Vpravo když koukáš dovnitř už vadí hadice od chladiče k termostatu. Spodem mám uchycený na bloku další hadice a trubky od hydry + odvětrání klikovky. Kabely jsou nacvakaný s hadicema od hydry v takovým držáku pod klipsama, kterej musím sundat, abych se dostal k třetímu šroubu startéru. Od tohoto držáku jsem nenašel ani všechny šrouby, viděl jsem jen jeden.
Startér budu muset asi vytahnout a vykroutit spodem, jinou možnost nemám.
Až bude lepší počasí, tak se na to podívám převlečenej do pracovního.
Startér budu muset asi vytahnout a vykroutit spodem, jinou možnost nemám.
Až bude lepší počasí, tak se na to podívám převlečenej do pracovního.
-> Jirik_Tuňák: Jinak nejsnazší je ho sundat pod sací a vytáýhnoujt ho směrem k chladiči.. Novej neoriginál s mnohem lepší stavbou převodky mě stál 2.200 platidel českých...
-> Jirik_Tuňák: Tak výměnu startéru mám u 2.08V za sebou:-D Je to takovej drobet ježek v kleci:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Já když jsem se díval, jak dobře se může ke startéru a jak šikovně se bude vykrucovat z poza sacího a vůkol vedoucích hadic, tak jsem zalitoval, že není auto jako foťák na jedno použití, ze kterýho po užití vyndáš film a praštíš s tím do popelnice.
Nehledě na to, že kabely z toho budu demontovat poslepu, jestli tam nebude vidět zespodu.

-> Jirik_Tuňák: Protože jsem do xnatie dával motor z XMka starší typ kde byla měřítko plechové náplně olejové umístěno vzadu u vodní pumpy a duíž by kolidovalo s filtrboxem, byl jsem nucen měřitko toto odstranit a vzniknuvší díru po něm něčím ucpat... A ucpávka asi nejspíš byla vyrobena mnou lajdácky či nevím k jakému záhadnému hnutí mysle u ní došlo a rozhodla se nejspíš že nadále nebude setrvávat na svém místě a oleji dovolí aby si vesele šplíchal zespodu na výfukové svody...
-> Bagrr- máma mele Emu: Kouř odzadu, tak ono to má vzadu svody. Těsnění pod ventildeklem jsem taky dělal a bylo dost vymačkaný. Možná, že to budeš muset ostříkat na rampě wapkou, pak to projet a podívat se odkud to teče. Motor je skloněnej nazad, takže by mě zajímalo, kdyby to nebyl ventildekl, jak by se to na svody dostalo, popř. odkud. V jakejch místech je ten špunt o kterým mluvíš ? Měl jsi sundanej dekl na rozvodech ? Jestli to neteče z ventildeklu přes něj dozadu, popř. jestli to neteče na vačce.
-> petr s: Tak zatím pohmatem kam jsem pod ventildekl (zároveň filtrbox) dosáhl, bylo sucho... A kouř od spáleného oleje stoupal opravdu spoza motoru...
-> Bagrr- máma mele Emu: Těsnění se měnilo dost často
-> petr s: Bude... Ale obavy mám spíš z té záslepky...
Jirik_Tuňák 05.03.10 19:58:58 napsal:
→ Syny / Bagrrovice: Koukal jsem v Globusu na telefonu.
Heleďte, jak může mít 8V větší krouťák, byť jinde posazenej,
než silnější 16V ? Každopádně příjemné pozjištění.
Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW
z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující
říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen
míň žere a má méně exhalací.
proč by nemohl mít slabší motor větší krouťák? Když bych to vzal do extrému, tak motor z motorky má třeba 150kW a 100Nm. Všechno je to o otáčkách. Dneska to všechno posunujou do vyšších otáček, jak u benzínů tak u dieselů, aby mohli lidem ukazovat jak výkon s každou generací roste. Za chvíli budou mít diesely stejnou charakteristiku jako měly benzíny před 20 lety (max.výkon 5000.)
U těch šestnáctiventilů se snažej o lepší víření v menších otáčkách pomocí menšího ventilu a větší průchodnost ve vyšších otáčkách - ale ty nižší otáčky se těm šestnáctiventilům stejně pořád moc nedaří - asi s malým tlakem při malém výkonu přes ty dva malý ventily toho moc neprojde...
→ Syny / Bagrrovice: Koukal jsem v Globusu na telefonu.

než silnější 16V ? Každopádně příjemné pozjištění.
Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW
z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující
říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen
míň žere a má méně exhalací.
proč by nemohl mít slabší motor větší krouťák? Když bych to vzal do extrému, tak motor z motorky má třeba 150kW a 100Nm. Všechno je to o otáčkách. Dneska to všechno posunujou do vyšších otáček, jak u benzínů tak u dieselů, aby mohli lidem ukazovat jak výkon s každou generací roste. Za chvíli budou mít diesely stejnou charakteristiku jako měly benzíny před 20 lety (max.výkon 5000.)
U těch šestnáctiventilů se snažej o lepší víření v menších otáčkách pomocí menšího ventilu a větší průchodnost ve vyšších otáčkách - ale ty nižší otáčky se těm šestnáctiventilům stejně pořád moc nedaří - asi s malým tlakem při malém výkonu přes ty dva malý ventily toho moc neprojde...
-> Bagrr- máma mele Emu: Nové těsnění do deklu
-> Bobesh: Odfukem klikovky to není, hadice je průchozí a vzhledem k tomu že ten motor jsem měl docela dost rozložen vím že jediný dvě místa kde se ten olej může dostat na vejfuck svody je buď ventildekl nebo mnou vyráběńá ucpávka po původní měrce oleje (motor z xmka jí má zezadu motoru ne zepředu...). Tudíž až budu zítra na jámě budu vědět po čem asi tak mám jít... A doufám že se mi to podaří co nejsnáze opravit (ikdyž k ý lochně po původní měrce je v autě přístup absolutně na kokot..).
-> Jirik_Tuňák: ja mel prave tu protipadacku dost spatnou a slo o zkousku co udela a je vidno ze neni uplne Ok .. tka to hotl vymenim komplet, at se to houpe jeste vicero:-))
ale mas recht, zetady musi clovek obracet a zvazpovat, nebo za ty prachy co mas u sade predni napravu novou tady udelas prd
ale mas recht, zetady musi clovek obracet a zvazpovat, nebo za ty prachy co mas u sade predni napravu novou tady udelas prd

-> VeTeV: Taky občas přemejšlím, že místo příštího dofuku udělám i rovnou výměnu kulek, při posledním dofuku v nich ani moc nepoklesl za cca 2 jáhry tlak, tak uvidíme na podzim, jestli výměna nebo ne. Taky by se mi líbilo vyměnit všechno na co přijdu jako u Tuňáka do posledního šroubku, ale vrtat se v tom budu až bude potřeba. Hlavně tady i ty šroubky stojej jiný dukáty. 

-> Jirik_Tuňák: taky jsem Ti za tu nalívárnu rád a neustále se pročítám články kde se dá :-) bohužel není prostor na opravy v domácích podmínkách, tak to dávám k tomu kutilovi, ale jsem s ním spokojen - umí a dělá levně
-> Bobesh: jj právě že u mě za to jezdila jeho paňmáma - takže jak říkaš noha věčne na spojce... ale tak to se pořešilo a je klid... a jelikož jsme postižen jakou Šáde, tak postupně si na tom autě měním co se dá ať to houpe i dál... momentálně jsme zjistil, že protipadák už není co býval a i po dofuku vykazuje postupný propad - takže jsem se již napevno rozhodl, že výměna LHm se bude mít spolu s výměnou kulí za Komforti :-))
-> Jirik_Tuňák: no bagřík si to vyžírá nechutně...
-> Jirik_Tuňák: no bagřík si to vyžírá nechutně...
-> Bobesh: Ono je to výborný auto, ale když to kolikrát vidím hopsat po silnicích, tak X % lidí neví vůbec nic o nějaké LHM, kulích, dusíku apod. a proto hopsají.
Než to Větvík koupil, tak si prostudoval dost věcí a já jsem mu každej den vymejval hlavu informacema, na který jsem si vzpomněl. Některý věci měnil a opravoval, já taky, ale množství a velikost oprav je závislá na pořizovací ceně = ve většině případů předch. péče, stav a rok výroby.
Bagrrosaurus je machr, že si troufnul tam dávat motor z jinýho modelu. Já bych si na to netroufl a nemám ani kde, páč se s tím nikam nevejdu.
Než to Větvík koupil, tak si prostudoval dost věcí a já jsem mu každej den vymejval hlavu informacema, na který jsem si vzpomněl. Některý věci měnil a opravoval, já taky, ale množství a velikost oprav je závislá na pořizovací ceně = ve většině případů předch. péče, stav a rok výroby.
Bagrrosaurus je machr, že si troufnul tam dávat motor z jinýho modelu. Já bych si na to netroufl a nemám ani kde, páč se s tím nikam nevejdu.
-> Jirik_Tuňák: Jo,to je dobrá připomínka. Nebo stačí,když bude mít dobrýho známýho servismana,mě to sháněl bývalý kolega přes Kellynu,materiál vzal na sebe jako stálej kunčoft se slevou a strávil se mnou odpoledne na dílně,abych tu bestii ještě tentýž den stačil složit.
-> Nwkt: Ale ono když se to vychytá,tak po pak tak krááásněě hoouuupeee

Mě je to s Bagříkem moc líto. 
Já se chystám na výměnu startéru, kterému zlobí volnoběžka v teplotách pod nulu. Ale prostě to tak beru a i když vypadá jak novej, tak repasovat ho nebudu a nechám si ho jako rezervní.
Jinak zatím OK, všechno šlape jak má. Časem mě bude stejně jako Větvu čekat přední náprava (zadní uložení už je) a asi se nechají udělat i silentbloky pomocného rámu nápravnice. Zatím ale není nutno. Až bude třeba, tak se udělá nějakej balík oprav (čepy, silenty, třeba spojka když bude třeba atd.), jako dělal Větva, kterej preventivně dělal tu spojku i s táhlama řazení a kdyby ta spojka neměla přidřený ložisko, tak moh ještě nějakej ten rok počkat.
-> Bagrr- máma mele Emu: Jsi registrovanej na Xantia clubu ? Tam máš možnost skrze Nick na Automaxu nakoupit u Boba se slevou díly, který by ti mohly pomoci.

Já se chystám na výměnu startéru, kterému zlobí volnoběžka v teplotách pod nulu. Ale prostě to tak beru a i když vypadá jak novej, tak repasovat ho nebudu a nechám si ho jako rezervní.
Jinak zatím OK, všechno šlape jak má. Časem mě bude stejně jako Větvu čekat přední náprava (zadní uložení už je) a asi se nechají udělat i silentbloky pomocného rámu nápravnice. Zatím ale není nutno. Až bude třeba, tak se udělá nějakej balík oprav (čepy, silenty, třeba spojka když bude třeba atd.), jako dělal Větva, kterej preventivně dělal tu spojku i s táhlama řazení a kdyby ta spojka neměla přidřený ložisko, tak moh ještě nějakej ten rok počkat.
-> Bagrr- máma mele Emu: Jsi registrovanej na Xantia clubu ? Tam máš možnost skrze Nick na Automaxu nakoupit u Boba se slevou díly, který by ti mohly pomoci.
-> VeTeV: Ono to bude asi o tom,že lidi obecně zapomínají i v městském provozu po použití spojkovýho pedálu přepnout levou končetinu do režimu "Stand by",tj. odložit nožku doleva do prostoru tomu určeném. To pak většinou skončí právě takhle. Naštěstí jinak klid a mír. Jo,ještě jsem zapomněl zmínit v tý mý anabázi přetočený počítadlo tacho,což mě trklo až další měsíc po koupi,že to vypadá jako by auto nejezdilo. To hovado do blbě složilo vrchní kolečka nad počítadlem(velký zub do malé díry) takže nepočítaly tisíce. I amatér by poznal,že to ten zasran přerovnával,navíc se pak našel údaj o stavu KM,při kterém vůz dovezli do CZ(byl dvojnásobné hodnoty než při prodeji s odstupem 10let)
-> Bobesh: no pěkná kovbojka jen co je pravda - to já to měl teda o hodně klidnější - holt kastelán Křivoklátu si asi nemůže dovolit jakési ojebávky :-)
jinak koukám, že vypínací ložisko jest asi obecným problémem - já jsem nechával měnit spojku neboť to podivně křupalo při sešlápnutí, semtam kvalt nedržel a celkově se mě zdálo že to jaksi divně vypína a chová se - no a po rozloupnutí byla lamela krásná, ale ložisko se přidíralo do přítlačáku a jeho stav byl velmi tristní.... k tomu jsme nechal vyměnit ty táhla převodovky, neboť ty kloubíky už měli život za sebou a po opětovném zaklapnutí by asi došlo k roztržení... ale jinak - ťuky, ťuk je to zatím pohoda...
jinak koukám, že vypínací ložisko jest asi obecným problémem - já jsem nechával měnit spojku neboť to podivně křupalo při sešlápnutí, semtam kvalt nedržel a celkově se mě zdálo že to jaksi divně vypína a chová se - no a po rozloupnutí byla lamela krásná, ale ložisko se přidíralo do přítlačáku a jeho stav byl velmi tristní.... k tomu jsme nechal vyměnit ty táhla převodovky, neboť ty kloubíky už měli život za sebou a po opětovném zaklapnutí by asi došlo k roztržení... ale jinak - ťuky, ťuk je to zatím pohoda...
-> Jirik_Tuňák: Máš pravdu,předsedo. Jetý auto je vždy sázka do loterie,pokud to není v rodině. Taky jsem se připálil,blbě to řadilo,že to nic není. Pak mi to nedalo,z převodovky jsem vypustil sotva půlku normálního množství maziva konzistence mazutoidní. Po nové náplni mírné zlepšení,ovšem furt to nebylo ono,jak když si synchrony hrajou na slepou bábu. Nakonec to bylo naštěstí zataveným vypínacím ložiskem v přítlačáku,chodilo to jak se mu zrovna hodilo a neustále se unášel o mrkev. Převodovka naštěstí přežila nesynchronní řazení bez úhony a po opětovné výměně náplně sametovka. O tom,jak se mnou překupník vym.dal dále a místo na liťákách(který byly na fotce)přijel na plecháčích(že byl 1 piclej)
bych se ani radši nešířil.
Ihned po koupi hodil ony liťáky do X inzerce. Krom toho slíbil,že nám nechá běžet povinný ručení na sebe do doby,než pošle velkej TP,kterej přišel až za 14 dní. Po doručení upomínky za nezaplacení oněch 14 dní,kderé s úroky z prodlení hodily litr,jsem byl stavu ho navštívit ozbrojen pajsrem a vymlátit mu kvelb. Nejvíc mě jeduje,že ten sráč je členem X klubu a vesele "podniká" v oboru dále(navíc jako CITROservis!).

Ihned po koupi hodil ony liťáky do X inzerce. Krom toho slíbil,že nám nechá běžet povinný ručení na sebe do doby,než pošle velkej TP,kterej přišel až za 14 dní. Po doručení upomínky za nezaplacení oněch 14 dní,kderé s úroky z prodlení hodily litr,jsem byl stavu ho navštívit ozbrojen pajsrem a vymlátit mu kvelb. Nejvíc mě jeduje,že ten sráč je členem X klubu a vesele "podniká" v oboru dále(navíc jako CITROservis!).

-> Bagrr- máma mele Emu: Hele,Bagrísku,než začneš panikařit,mrkni na odfuk bloku,rádo se zanáší hadice a pak se to jeví jako zapečený
,na X fóru celkem obvyklý téma v zimě,kde ti to zamrznuvší kondenzátbordel ucpe.

-> Bagrr- máma mele Emu: S tím jsi ale musel počítat, koupil jsi relativně zanedbaný auto za minimální cenu. V době kdy jsem kupoval svojí, tak byly všeobecně o několik des. tisíc levnější (koupil jsem ji docela draho) a Větef taky uhádal slevu, jinak by ji koupil taky dráž, než se obyčejně prodávají, i když se někdy najdou kusy, který jsou i dneska drahý, ale to už jsou opravdoví fešáci.
Z toho pak vznikají ty fámy, ty sám tady píšeš, že už tě to auto mrdá a co už se ti na tom vysralo, ale holt jsi koupil hujdu a značka + typ za to nemůže. Pak přijde nějakej chytrák, přečte si to tady a pak kváká v hospodě krávoviny, co jsou to ty Citrony za šunky, přičemž X II bylo jedno z nejspolehlivějších FR aut.
Z toho pak vznikají ty fámy, ty sám tady píšeš, že už tě to auto mrdá a co už se ti na tom vysralo, ale holt jsi koupil hujdu a značka + typ za to nemůže. Pak přijde nějakej chytrák, přečte si to tady a pak kváká v hospodě krávoviny, co jsou to ty Citrony za šunky, přičemž X II bylo jedno z nejspolehlivějších FR aut.