-> Jaktak: Protože pan Kotek plácá někdy nesmysle. Jak může bejt pérování v zatáčkách hlučnější ? To může bejt max. gumama, geometrií, stavem čepů a ložisek kol. Koule při pravidelné údržbě vydrží i více než 200 000 km bez výměny. Co se týká modly, tak je to momentálně hodně probírané auto, stejně jako nedávno Seat, kterého má dost lidí z fora a pan ředitel virtu.
Mají v recenzi ještě nepřesnost v počtu koulí. Koulí bylo 5 u prvních X I, ale pak 6 a vejš s přídavnejma pístnicema regulace náklonu u Activy.
-> VeTeV: Já nevím, ale psal, že byl přijemně překvapen, jen že by se bál hydrauliky, protože sám nepřímo přiznal, že "slyšel", tzn. že to nezná podrobně. Takže mu není co vytknout, vyjma toho blábolu s hlučností pérování.
Krom toho opět napsali, že se jedná o hodně nadprůměrně spolehlivé auto.
Jen škoda, že nezvolili k fotografiím interieru verzi Exclusive s mikroplyšem a pseudoalcantarou. Ale jinak mě potěšili touto recenzí.
