-> Vita ze Sudet: S těma kolama to vypadá úžasně. Ty široký pneumatiky. Super.
Ale vysvětli co se stalo. Technickej problém bo co?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
Při tréninku na první rozjížďku prdla poloosa a bylo po nadějích na úspěch
o co víc zamrzí když se podívám na trapné výsledky mé kategorie...

Po měsíci úmorné práci a příprav v několika lidech jsme procitli během několika desítek minut pobytu na hoškovickým letišti

-> Vita ze Sudet: při nejhorším tomu proudění trošku pomůžeme
-> Tommyk: no o tý funkci bych si právě nebyl tak jistej designově je to takhle ok taky se mi to atk libí víc
-> havlik: zase takle je to nejlepší volba v poměru funkce/design
si myslím já teda :)
mě se to tak líbí nejvíc

mě se to tak líbí nejvíc

-> Vita ze Sudet: jasný
-> havlik: Pasuje to primo na otvor kapoty. Je to nejcitlivější umístění bez zásahu do kapoty. Otestuje se a do dalšího závodu se bude laborovat dál

-> Vita ze Sudet: a nechtělo by to ten IC dát aspon trošku na stojáká? takhle na ležato to bude asi nic moc
-> Tommyk:
-> David V6:
...Ď
-> David V6:
...Ď

IC se vrací opět pod kapotu
.... uvidíme zda-li docílim alespoň stejného chladícího efektu jako při náporu v okně


-> Vita ze Sudet: to lízátko tomu moooc sluší :)) 

Fotky nic moc, ani se mi na nich auto nelíbí... snad sem lepší kontruktér a milovník než-li fotograf (byl sem neochotnej to vytlačit na rovinku na ulici cca 30m)

-> Vita ze Sudet: pěkný pěkný