skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: No oo jé, taky přeju Miru co nejméně bolesti a brzké uzdravení.
-> Vita ze Sudet: Když se to se*e, tak pořádně. Tak hlavně ať je Miru v pořádku a vše ostatní už bude hračka.

Ukazali se v Hoškovicích s tou formuli student?
-> Vita ze Sudet: Dopr....... tak ať je všechno v pohodě a dobře to dopadne.....

-> Vita ze Sudet: Oh FUCK! Tak teda držím palce ať je všechno v cajku. A jak to že se zlomenou rukou na operaci? Snad nemá nic s kloubem?
-> Vita ze Sudet:
no pěkný teda to asi nemá uplně málo zlomený že jde i na operaci
Tak hlavně at je to v pohodě


Ono vždy může být hůř. Dnes sme s mirunkou jeli na nedelni pohodovou klidnounkou projizdku s 4kolkou po polich a na jedné malé strouze kde sme jeli snad uz tisickrat sme tak nešikovně přeadli a skoncilo to "slabším" pohmožděním mojí ruky a mirunky zlomenou paží a čeká nás teď čekání na úterní operaci, držte nám palce prosím
Nebojte kucí. O to sladší bude odměna až je všechny pobijete
.

jinak je to smůla no.. :( ale co tak koukám, tak se skoro pokaždý něco po*ere když se vyjede.. skoro každýmu
..bude dobře zas




-> David V6: daj se někde zkouknout fotky? docela by mě to zajímalo :) nebo i videa

-> Tommyk: druhý týmový auto a na to se prozměnu vysipal kloub na poloose takže prostě bomba den.Na nových poloosách se už pracuje,já už napodzim po mém prvním ukroucení jezdil na tepelně zpracovaných a zatím drželi ale u víti je to jiný tam když se to přilepí tak to musí být na ní síla.
tak to je smula jak svine z ceho mas prevodovku pasat B5 co mel podlene ulozeny motor a nahon na predek ??? nepasuji tam najake silnejsi poloosy ??
-> Vita ze Sudet: co to je za golfa?
-> TUNER: dragcup.com potažmo t-base.cz vítez moji kategorie RWD do 3,5L zajel 13,8s honda s2000
druhej pesan, treti pesan
V pondělí budu kontaktovat p.Bartoše z kardany.cz nebo zde rád rozvinu debatu pokud má někdo zkušenosti či kontakty, prostě vše ohledně kloubů a poloos. Času do dalšího závodu moc nezbývá


V pondělí budu kontaktovat p.Bartoše z kardany.cz nebo zde rád rozvinu debatu pokud má někdo zkušenosti či kontakty, prostě vše ohledně kloubů a poloos. Času do dalšího závodu moc nezbývá

-> Vita ze Sudet: No hlavně ponaučení pro příště,že to chce vozit sebou minimálně jednu rezervní poloosu.....
Kde jsou časy? Máš je vyfocený nebo budou na casomeric.com ?
Držim palce na příště.

Kde jsou časy? Máš je vyfocený nebo budou na casomeric.com ?
Držim palce na příště.

-> Vita ze Sudet: A co provest po svařovaní telepné zpracováví? Náký žíhání ke snížení pnutí a pak zušlechtění?
-> Vita ze Sudet: Tak to už je minimálně podruhý ne? Ikdyž to se asi stalo Davidovi. Ve svaru je prostě tepelně namožená a bude vždycky praskat. Chtělo by to opracovat jeden kus kvalitní oceli a nebo dát celé poloosy z jiný auta. Ale tak krátký asi nikde nejsou co?
Tak jedině CNC a hurá.
Tak jedině CNC a hurá.
A tak sme se alespon jako divaci podivali a jeli zas odpoledne na cestu zpět ku domovu
Praskla ve sváru na škodovácké straně poloosy. V podstatě jako bys ji přeřízl laserem
