 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
      ->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:49:18
20.08.2010
20.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> afro100:  : napadla mě pumpa.....jak poznám rozdíl mezi velkýma a malýma lopatkama? jen , když to sundam co?
	20:53:45
20.08.2010
20.08.2010

afro100
			
				
			
		
		
-> T:  to teleso v podstate chladič je ... u Teba by som to ale tipoval na nejaký iný problém, pretože nie je možné, aby to vrtuľa neuchladila a robilo to stále nejaké problémy ...
	20:43:34
20.08.2010
20.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> afro100:  : jasně,ale já to myslel že použiju těleso jako vodní chladič...neříkám, že je to můj nápad,ale že mě napadlo to udělat na zkoušku :-)
	20:20:44
20.08.2010
20.08.2010

afro100
			
				
			
		
		
-> T: vymyslas vymyslene, da sa pouzit aj to, ale vacsinou sa do povodneho obalu kurenia dava teleso z fava+ ventil
www.skoda110r.cz/article. php?id=1177
	www.skoda110r.cz/article. php?id=1177
20:06:42
20.08.2010
20.08.2010

T
			
				
			
		
		
tak už sjem to bohužel nestihl a zítra vyrážím s původnim chlazenim do Plzně,ale podle toho jak přijedu, tak mam zatím nápad tento.....tělíško z topení 120 místo původního topení erkovýho použít jako pomocný chladič paralelně k chladiči půvopdnímu.....názory?
							17:52:40
15.08.2010
15.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> Karlos (WIO46):  : to neva 
	
14:40:09
13.08.2010
13.08.2010

Karlos (WIO46)
			
				
			
		
		
-> T:  Jo... tak teď Tě nechápu už vůbec.
	
14:36:51
13.08.2010
13.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> jarda.u1:  : jojo 
-> Karlos (WIO46): : myslim, ty co jsem původně koupil a pak vyměnil, ne originál výrobu....to netuším :-)
	
-> Karlos (WIO46): : myslim, ty co jsem původně koupil a pak vyměnil, ne originál výrobu....to netuším :-)
19:10:02
12.08.2010
12.08.2010

Karlos (WIO46)
			
				
			
		
		
-> T:  Zajímavé.
	18:57:07
12.08.2010
12.08.2010

jarda.u1
			
				
			
		
		
-> T: to je na odpojovac bakterie?
	18:46:32
12.08.2010
12.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> Karlos (WIO46):  : no první byl kónus a ten byl na prd...tyhle už mají kulovou, tak jako matky,co jsem z toho sundal...
	18:45:41
12.08.2010
12.08.2010

T
			
				
			
		
		
a tady ta červená věc....zbytek je v autě 
							
18:30:43
12.08.2010
12.08.2010

Karlos (WIO46)
			
				
			
		
		
-> T:  Nejsou to ty druhovýrobní, co maj spíš kulovou, než kónusovou dosedací plochu?
	
18:28:50
12.08.2010
12.08.2010

T
			
				
			
		
		
a přidal jsem v garáži další plakáty 
							
18:26:38
12.08.2010
12.08.2010

T
			
				
			
		
		
futrál na volant, když pracuju se špinavýma rukama 
							
18:22:32
12.08.2010
12.08.2010

T
			
				
			
		
		
tak včerejší návštěva ve speedpru 
nové matičky
							
nové matičky

16:45:07
09.08.2010
09.08.2010

T
			
				
			
		
		
jinak teda jsem ještě nepřišel na to,co tam může hučet na zadní nápravě  co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....
 co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....
	 co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....
 co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....16:33:53
09.08.2010
09.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> Eidy:  : no to jsou včechno věci, jako to lízátko, co bych i vyráběl a něco na tom trhnul...ale zase se mi nechce,když jsem první, kdo tomá  jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....
 jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....
	 jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....
 jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....
16:00:50
09.08.2010
09.08.2010

Eidy
			
				
			
		
		
-> T: Na vrakárně bude předloh habaděj  Jsem první v pořadí až začneš vyrábět
 Jsem první v pořadí až začneš vyrábět 
	 Jsem první v pořadí až začneš vyrábět
 Jsem první v pořadí až začneš vyrábět 
15:10:50
09.08.2010
09.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> afro100:  . no pohybuju, jen tak doma  ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...
 ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...
-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen" 
  
 
chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(
	 ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...
 ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen"
 
  
 
chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(
 T/Éro
            T/Éro
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      
 
                                                                                                        




 
 




