T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:55:11
09.08.2010
Eidy
-> T: No a přetáhnout plechový karbonem a vyleštit?
Ačkoliv on ani ten plechovej není bůhví co. Ale samotný karbonový bych teda bral. To jako jo. 4
10:39:22
09.08.2010
afro100
-> T: s vystuhou asi joo, mna to len tak zaujimalo, ked sa "pohybujes v tom carbone" ...
10:24:35
09.08.2010
T
-> afro100: . no proč ne? buď přidat výztuhu nějakou a nebo jsem třeba dělal na kitovou feldu ochranný kryt nádrže z carbonu,tak asi věděli proč to tak chtějí 4
22:54:33
08.08.2010
afro100
-> T: no carbonove asi bezpecne moc nebudu co? 3
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 22:54:49
22:53:37
08.08.2010
T
-> havlik: : no když budou kovový a ve špatnym stavu...tak by se s nima dalo dělat taky spousta věcí a já vim jaký 168 167 1
22:35:24
08.08.2010
havlik
-> U-Geen: -> T: tak aspon kovovy a třeba černý ale tohle k tomu autu prostě nesedí:)
13:19:25
07.08.2010
T
-> U-Geen: : no tak teď nevim 3 ne, prostě je seženu a nasadím a poradim se tady s okolím 3 4
23:32:30
06.08.2010
U-Geen
chrom neeeee :-)
14:43:56
06.08.2010
T
-> Eidy: : nojo,hlavně, že to dobře dopadlo a jestli jsem to pochopil, tak ty užjsi to i projel? 40
no jinak pan Hušek to moc nepochopil,stejně jako já 3 teda,jestli to byl pan Hušek 4
23:14:34
05.08.2010
Eidy
-> T: v pohodě. Každej udělá chybu. Třeba když jsem včera skládal vrchní rameno, tak jsem tam zapomněl na čep nasadit držáky. Já klel jak dlaždič. Jrn bych chtěl slyšet, co si pan Hušek nad pístnicema pomyslel 1
22:39:35
05.08.2010
T
-> Eidy: : jinak všechno předvedu, až dáš vědět, kdy bude ta garden párty 40 3
22:38:04
05.08.2010
T
-> Eidy: : jasný, jen jsem to zapoměl dát vědět a když sjem na tim přemýšlel,nevim,rpč jsem to udělal,jak jsem to udělal 3 prostě jsem dal tak,jak to má být + trubku no,jak prosté 3
a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý 40 jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic 40 3
22:29:23
05.08.2010
Eidy
-> T: hmm, panáček leští. Jen tak dál. Už jsi přehodil to uložení předních tlumičů?
22:14:56
05.08.2010
T
-> havlik: : no uvidíme, když ne, tak na půdě je můžu nechat vždycky 4 takže za zkoušku nic nedám 40
21:51:41
05.08.2010
havlik
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
21:47:20
05.08.2010
T
-> havlik: : dík 4 ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák 40 no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál 5
21:35:05
05.08.2010
havlik
-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět4
21:12:41
05.08.2010
T
-> Shader: : dík 4
20:59:33
05.08.2010
Shader
-> T: Klobouk pane! 4 ... fakt hezké6
20:59:06
05.08.2010
T
a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu 40 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.08.2010 20:59:06
Extreme Tyres