
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
      ->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:14:12
24.08.2010
24.08.2010

Eidy
			
				
			
		
		
-> T: Leda bys dal ty zástěrky až na zem a pak by to vypadalo, že máš fakticky hodně široký gumy. Takovej guma-tuning. Nebo guma-tuzing? 
	
18:09:02
24.08.2010
24.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> Eidy:  : no vždyť mě zajímají každýho názory, takže zatím mají zástěrky -1 bod 
někdo další? 
 
	
někdo další?
 
 
18:05:43
24.08.2010
24.08.2010

Eidy
			
				
			
		
		
-> T: Já tam žádný zástěrky nemám a nevadí mi to. Já osobně bych je tam nedával. Ale je to jen můj osobní názor. Při pohledu zezadu to asi vypadá dost divně.
No sacrifice no victory. (bez oběti není vítězství)
	No sacrifice no victory. (bez oběti není vítězství)

18:03:36
24.08.2010
24.08.2010

T
			
				
			
		
		
a teď ta nejlepší 
							
18:02:21
24.08.2010
24.08.2010

T
			
				
			
		
		
musím je jen zkrátit , no 
							
18:00:59
24.08.2010
24.08.2010

T
			
				
			
		
		
a ještě tohle, jen přemýšlím, jestli dát , či nedát...vím, že to neni originál a vzhledem k široké nápravě to ani nepokryje celé kolo,ale já mám ten blatník dole vždycky tak zaprášenej, tak si říkám alespoň něco 
							
17:58:26
24.08.2010
24.08.2010

T
			
				
			
		
		
tak další věci, snad už poslední na repas karbece :-) dík patří Davidovi.
							13:30:20
23.08.2010
23.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> kubo980:  : gumu pořád nemám :-(
-> afro100: : no 5st. neni zase tak málo
-> Tuner#2: : hotovo
	-> afro100: : no 5st. neni zase tak málo

-> Tuner#2: : hotovo

13:28:53
23.08.2010
23.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> m8rinek:  : no jak jsem psal...bez termostatu je to už o dost lepší,ale pořád se musím hlídat a nemám žádnou rezervu,mylsím, že dkybych tomu nakládal, tak se nechytam....ale jinak na "jen tak" jízdu dobrý
	23:05:07
22.08.2010
22.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> T: Založil jsi galerii a fotky nikde: skoda-virt.cz/cz/.../287-
-19
Pokud jsi nechtěl nic nahrát a jen omylem, tak klikni na přepnout mód editace a galerii smaž. Díky.
	Pokud jsi nechtěl nic nahrát a jen omylem, tak klikni na přepnout mód editace a galerii smaž. Díky.
23:00:11
22.08.2010
22.08.2010

m8rinek
			
				
			
		
		
-> afro100: hele, ale kilo chladí líp, je to daný taky tvarem kasle ;). Kamarád (Stanley) má taky problémy s chlazením u upravený 120LS, nakonec pořídil zakázkovej chladič...
	21:26:58
22.08.2010
22.08.2010

kubo980
			
				
			
		
		
-> afro100:  Mne to nechcelo uchladiť 120 tku.. Takže 100 aut 100 spravani sa :D
	
21:17:28
22.08.2010
22.08.2010

afro100
			
				
			
		
		
-> kubo980:  a ja eRko a plechovy, bohvieako zarostly chladic ... proste si nemyslim ze by to malo az taky vyznam, kamos uchladi favo na plechovym tiez bez tej gumy ...
	20:51:05
22.08.2010
22.08.2010

kubo980
			
				
			
		
		
-> afro100:  Ale on tam ma 130 tku..
	20:04:01
22.08.2010
22.08.2010

afro100
			
				
			
		
		
-> kubo980:  jazdil som bez nej pol roka a teplota bola o cca 5st. vyssie, inak ziadny problem ...
	19:41:12
22.08.2010
22.08.2010

kubo980
			
				
			
		
		
Tu gumu medzi chladičom a vetrakom tam stale nemaš ako na foto??
	12:19:00
22.08.2010
22.08.2010

m8rinek
			
				
			
		
		
-> T: někde máš chybu, není důvod to neuchladit. Zkusil jsi jinej chladič, jestli tenhle není zarostlej? Zkus dát kapsičku na boční nádech a jezdit s otevřenou kapotou...
	19:18:49
21.08.2010
21.08.2010

T
			
				
			
		
		
tak auto dneska poprvé najelo delší trasu od vyndání termostatu ( cca 150 km ) a musim říct, že to je o 100% lepší, než s ním, takže to asi budu považovat za úspěch ikdyž jsem stejně auto šetřil,ale stejně bych tam rád nějakou zálohu,abych věděl, že se o sebe auto postará samo a ne, že budu muset pořád sledovat teplotu 
	
08:14:01
21.08.2010
21.08.2010

T
			
				
			
		
		
-> afro100:  : no, ale v kazdym pripade soudim, ze to asi za dalsi pokus s pumpou stoji...jinak 130 mam,ale všechno bylo přeskládáno okolo ze 120LS a i to nevim z čeho bylo,já vybral z hromady dílů ty nejlepši a zrepásnul je,takže to jistýá neni,co tam je za pumpu....
	21:58:01
20.08.2010
20.08.2010

afro100
			
				
			
		
		
-> T:  no to by si ju musel dať dole, ale zas ja som jazdil na erčom motore velké lopatky aj malé a nejaký rozdiel som videl akurát v tom, že keď sa auto hnalo napr do kopca na trojku vo vyšších, tak sa to skoro varilo, s malými to nerobí. Ale zas keď som šiel na voľnobeh tak to rýchlejšie chladlo ... ale je pravda aj že som koľkokrát mal vodu na 70° ... čo je málo :/
Ďalej čo viem, je rozdiel aj v remeniciach, keď je ten motor proste točiaci tak najlepšia veľká remenica a malé lopatky ... aspoň u mňa.
Nedá sa to ale paušalizovať, každému funguje čosi iné ...
E. tak ma napadá, že 130 mali ale veľké lopatky, takže by tam asi mali správne byť.
	Ďalej čo viem, je rozdiel aj v remeniciach, keď je ten motor proste točiaci tak najlepšia veľká remenica a malé lopatky ... aspoň u mňa.
Nedá sa to ale paušalizovať, každému funguje čosi iné ...
E. tak ma napadá, že 130 mali ale veľké lopatky, takže by tam asi mali správne byť.
 T/Éro
            T/Éro
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      
 
                                                                                                        




 
 




