skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
10:38:40
07.09.2025
07.09.2025

Pavel P..
-> Tom Troll: trochu vedle... ten druhej blok neni 135/136, nemá žebro a vložky jsou OO OO, takže 105/120 dvouřádek.
10:37:32
07.09.2025
07.09.2025

palinator
-> saskyn2:
Ale u EV bych čekal, že se ten olej bude lépe chladit, když se převodovka od motoru neohřívá, ale naopak má třeba kolem 40°C
Ale u EV bych čekal, že se ten olej bude lépe chladit, když se převodovka od motoru neohřívá, ale naopak má třeba kolem 40°C
10:35:36
07.09.2025
07.09.2025

saskyn2
-> palinator: i převodový určitě tepelně degraduje. Je to vidět i když člověk vypustí diferáky u čtyřkoly. Zadní je vždycky pěknej a předek přepálenej humus.
10:31:10
07.09.2025
07.09.2025

palinator
-> Bukaj:
Je to převoďák. A ano, některá auta mají tímto olejem chlazené motory s výměníkem olej/voda.
-> saskyn2:
99 tkm. Na to, že tam moc koleček není, nejsou tam žádné spojky ani synchronizace, tak z toho fakt teče dost hnůj. Jsou tam i ocelové šupinky. Možná že to tepelně degraduje, protože je tam jen 0,8 litru a vstupní hřídel se točí až 14000 otáček, takže je tam dost velkej poměr.
Účelem výměny mělo být odstranění pazvuků, které se po delší jízdě v přímém směru objevovaly při zatáčení, hlavně doleva. Po výměně se mi zdá, že to postupně zmizelo (něco se vypláchlo?), ale nechci to zakřiknout.
Je to převoďák. A ano, některá auta mají tímto olejem chlazené motory s výměníkem olej/voda.
-> saskyn2:
99 tkm. Na to, že tam moc koleček není, nejsou tam žádné spojky ani synchronizace, tak z toho fakt teče dost hnůj. Jsou tam i ocelové šupinky. Možná že to tepelně degraduje, protože je tam jen 0,8 litru a vstupní hřídel se točí až 14000 otáček, takže je tam dost velkej poměr.
Účelem výměny mělo být odstranění pazvuků, které se po delší jízdě v přímém směru objevovaly při zatáčení, hlavně doleva. Po výměně se mi zdá, že to postupně zmizelo (něco se vypláchlo?), ale nechci to zakřiknout.
10:26:58
07.09.2025
07.09.2025

Tom Troll
-> James1991: První je favorit stříkačka, druhej 135/6 Rapid/sedan