[p#4136343] Ke stejnému závěru jsem vylučovací metodou dospěl i já.
Navíc včera ještě odešel startér (přestal vysouvat pastorek) - to auto mne nemá rádo a já jej začínám nesnášet

Jak já si v duchu zanadával, kterej "francouz" vymyslel ten třetí šroub příruby startéru, když jsem po patnáctistupňových otáčkách ten šroub doloval ven asi 20 minut a na záda mi pršosněžilo

.
Vsadím se, že na ten inbusový šroub pod spojkovým válcem je nějakej spešl VW přípravek...
Startér jsem teď rozebral, vyčistil a promazal, tak snad bude OK.
Dírou po startéru je vidět, že je tam hodně bordelu z otěru spojky - předpokládám, že to nemůže dělat problém snímači klikovky, protože je to bordel nevodivý, ale pro jistotu - než tam ten startér budu půlhodinu vracet - nemám dírou něco zkontrolovat?
Snímání polohy klikovky funguje u Fabie jak? Je tam jen jeden větší "zub" určující "nulový úhel" nebo je tam určitý počet zubů pro každý válec, podle nichž jednotka přesně pozná, v jaké je klikovka poloze a podle toho řídí zápaly?
Jde mi o to, jestli tam nemůže být nějaký bordel, který by rozhodil zápal na tom jednom válci...?
Nemá náhodou někdo v okolí lištu na Fabku na vyzkoušení? Mám někde v externí garáži dvě funkční na Feldu, ale ty mají jiný konektor...