-> King:
Vidíš... a u nás je 4x240 mm2. V mapách připojitelnosti nových FVE se barvy taky pořád měněj. Známej dělá provozáka u Distribuce a prý je těch investiček hodně. Ať už dráty do země nebo nový trafa.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:29:17
12.11.2025
12.11.2025

palinator
09:27:26
12.11.2025
12.11.2025

Jarda/felda
[p#4135693] neopotřebí, ale když se pak mění tak ty ceny jsou masakrální
a jak jinak to "rozpočítat" než podle spotřeby
a jak jinak to "rozpočítat" než podle spotřeby09:15:19
12.11.2025
12.11.2025

King
[p#4135690] ...nebo spis stalo za to, posvitit si na na ty distribucni distribucni vypalny a sazby za jistic atd. Nemam pocit, ze by se s kazdou prenesenou kWh opotrebovavaly elektrony v dratech. Kdyz jsme se stehovali do baracku, tak pan doktor pravil, ze co nevidet uz to el. vedeni, co vede pres nas pozemek, pujde do zeme, resp. uz tam davno melo bejt, a uteklo 8 let a...nic

09:06:50
12.11.2025
12.11.2025

King
[p#4135690] Asi tak, ale na preziti poslednich par "volatilnich " let to nebylo spatny, navic, kdyz skoro 2/3 spotreby pokreje cinska stresni krytina.
08:32:04
12.11.2025
12.11.2025

palinator
-> David29:
Myslím, že všechno od Euro 2. Ale čím novější, tím jsou tam ještě větší úpravy kvůli hlučnosti, aspoň podle toho jak je slyšet Terrno oproti starším strojům.
E: ono je to taky daný tím, že se pak začaly dělat místo desetiválců přeplňovaný osmiválce. Turbo to taky dost zatlumí.
Myslím, že všechno od Euro 2. Ale čím novější, tím jsou tam ještě větší úpravy kvůli hlučnosti, aspoň podle toho jak je slyšet Terrno oproti starším strojům.
E: ono je to taky daný tím, že se pak začaly dělat místo desetiválců přeplňovaný osmiválce. Turbo to taky dost zatlumí.























