ale postupne 

ale postupne 








(2015)


Ja tam už teraz mám 4x spony, lebo im odhnil vývod na tenkú hadičku a dával som tam ten roh s vývodom z inej nádrže.
Asi tak






To by znamenalo 4x spona namiesto pôvodných 2 ks. Navyše tá hadica je založená v tomto plechu, takže by sa tá trubka musela presne vytvarovať a potom by tam v tom uložení asi pekne rachotila







resp auto mělo asi 299 a on ho vlastnil posledních 180 a neměnil ho. Kdo ví kolik to mělo předtím...
Byl to myslím zrovna někdo od vás z Plzně ten mechanik





Taky jsem se pozastavil, ale raději mlčel 
A pumpa je na rozvodech... nevím, ale zatím fakt žádnej problém. Interval výměny je teda 120t km, což já nejspíš s tím autem ani nenajedu. Ale kdo ví. Do 300t km mi chybí asi 800 a pak už to bude neprodejný 

To je u auta pro denní provoz skutečně tak častá činnost?

Ale samozřejmě origo taky odejde mnohokrát dřív než má, ale většinou běžně vydrží předepsaný interval 210tkm, rekord mám 380tkm na původní rozvody u CFGC prokazatelně z výroby a neměnný, zatím co skf co by nejela alespoň 100tkm jsem snad ještě neviděl...



Ono asi záleží co to je za auto, možná jim nejdou jen ty na koncern
Ono jsou i auta kde není pumpa v rozvodech, oni jim nejdou hlavně ty pumpy.








na druhou stranu semperit (starline) brzdový hadice drží 










Ty taky rozšiřuješ nějakou další skupinu?







To je vedoucí personálního ne? Škodovkou jsem jezdil i do autoškoly i včera na závěrečky 






