Nesmíš zapomenout, že ty nemáš takto velké brzdy v sérii a já mám sériové brzdy.
Ale pokukuji pro 360kách z XC90.






 co to je za vuz, to volvo? Me prekvapilo, ze mi to brzdi celkem nahovno ve velkem slejvaku, kdyz po par desitkach km najednou potrebuji brzdit, ta chvilka, nez se to vysusi...










 Situaci, že mi to z pravého pruhu někdo pošle před čumák a já musím prudce brzdit zažiju jen na tom kousíčku D1 od Chodova do Čestlic každý den několikrát. A když jsme koupili před Vánocema 9-3SS a chvátali z Brna do Prahy vyzvednout děti ze školy/školky, tak toho brždění z ne úplně předpisových rychlostí třeba na 80 bylo taky požehnaně...






 lepší brzdy jaksi nepomůžou. Tam byla na vině unaveným mozkem (po čtrnáctce) špatně zhodnocená dopravní situace a nikoli nedostačující účinek brzd. Jo, kdybych tehdy jel s naloženým kufrem cementu, asi by ty brzdy byly určitým omezením - ale vždy tomu přizpůsobuji styl jízdy a zatím (ťuk, ťuk) to vychází. A i při krizovém brzdění s přeloženým vlekem je nejslabším článkem řetězce adheze kol k vozovce a ne brzdy. Možná kdybych bydlel na tom Grossglockneru, tak mám jiný názor, ale 99,99% uživatelů aut na 99,99% míst v Evropě nikdy brzdy neuvaří, ani kdyby se snažili.








 A jestli teda podle Vás brzdy nejsou potřeba, tak nechápu proč je nevyndáte úplně, to by bylo ušetřenech peněz
 Tohle je zase debata o hovně.


 Ale beru to tak že v autě bych v těch kolonách z těch debilních lidí dostal psotník


 ty jsem měl na golfu a ještě nechlazený to hořelo každou chvíli 
 pak jsem tedy vybrousil držáky a dal chlazený a to už bylo lepší ale utavit jsem je taky zvládal 

 Ale bude to asi první auto, kde ten upgrade brzd provedu, to je fakt.




 No ty s tím moc nenajezdíš, ale lidem co to auto i používají se to stává celkem často.
 Jinak se zeptej třeba nwkt jak se mu jezdí s autem s obyčejnýma brzdama. Ono na lepší se totiž rychle zvyká.


















 Joo, to byly casy 











 Zbytečný řešit...
 -> Jarda - zrušená registrace 04.03.21 17:16:41: 