
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
Nenašel jsem to já ale přinesl to táta. Zbytek po dědovo žábrovce. Autoatlas z roku 1965 akorát do litříka.

Dnes (včera) jsem našel Oppíka a ještě k tomu v práci! 

Ještě že houby nežeru... Ale máti taky jednou vítězoslavně našla žampiony, ale byly to ty špatný. To vám byl smrad, když to začala smažit 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
ked nenapise dlhu dobu je to jasne


Vy si ztoho delate prdel ale když VAS kamarad prizabije mochomurku tak.po.druhe už si date kurva majzla a verte tomu že to jsou jine halusky než po lisolhavkach :-D


néé lysohlávky




-> Frank92: Osmažit, sníst, počkat 48hod. a pak uvidíme... 

Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
-> Arnold: no sak to 

castrol 02.06.13 17:02:18 napsal:
hrdzu na aute ,ale to sa opravi
však je to felda 
hrdzu na aute ,ale to sa opravi


-> tunerlada: To se ani nedivím že bezpečák dává výpověď.

hrdzu na aute ,ale to sa opravi 

-> J3STER: tak dejte estli se nebojíte
a to kdyby jste viděli co všecko se tam děje a je na průser např. od životního prostředí nebo finančáku.. jááj 


No uz zase nikde
Ale u nas aspon neprsi..

-> Mr_Kubas: Kde, prosimtě? Na Bahamách?
-> Mr_Kubas: to nam syny posiela skarede pocasie z anglie, to preto je tu tak 

Po nekolika dnech slunicko na obloze 

-> tunerlada: To je šikana!!!! Dát to právníkovi měl by z toho pěkný průser!!!!
Jo, jo tak nějak jsem tověděl i já, krom teda toho otvoru u řízení. Ale říkal jsem si na co tam je ta guma:-)
-> lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...
kdepak M1čky měli maticové řízení. Jak 105ky tak stodvacítky. vím to, protože jich u nás pár jezdilo a ještě jezdí v původním stavu s původním majitelem. teda jezdí, už spíš stojí. M1 právě měla ještě některý prvky z užovek (pavouk,těsnění okolo oken, L stále dost chudou vybavu bez opěrek hlavy apod..)zároveň to bylo ale eMko, akorát že zatím nepřišly na ty otvory v čele a že by tam mohli vrazit ty boční blinkry.
J3STER 31.05.13 00:01:56 napsal:
→ tunerlada: To jsi udělal ty?
já ne, to dělal nový správce budov na popud té malé uklízečky protože někdo pernamentně pochcává země.. no a já jen z prdele prohodil že nápis dodržujte čistotu a pořádek fakt stačit nebude, a řek sem mu že to chce aspoň něco typu vaše čistota se projevuje na vaší mzdě a tak on si to zformuloval takhle a vyvěsil 
→ tunerlada: To jsi udělal ty?


-> Hurdis: zřejmě zásoby z prefy

Tomaso435 31.05.13 20:52:59 napsal:
→ Hurdis: sběrač kovů ?… bacha na šípyna amorove
→ Hurdis: sběrač kovů ?… bacha na šípyna amorove

-> Hurdis: nikdy nevíš

-> Tomaso435: Z vlastní zahrádky. 

-> Hurdis: sběrač kovů ?... bacha na šípy
Šel jsem si po práci protáhnout tělo, přeházet letitý stoh dříví a uklidit pár tyčí kulatiny.
Po posbírání třech řádků na povrchu:
Po posbírání třech řádků na povrchu:
-> dragon_cb_cz: -> Lukaso358:
105ky měly šneka do června 1985
105ky měly šneka do června 1985

-> dragon_cb_cz: Slyším poprvé...Ale i tak zajímavý, postupem času se již plně ztotožňuji s tím že to nepatří do běžného provozu. Přeci jen koncepce z 50 tých let. Mezí dnešním provozem....no už ne...."veterán" víkendovka jo ale do provozu ne...Hlavně jak tu tuším tunerlada psal že se ho všichni snaží vytlačit se silnice, to už je taky takovej standart i u novějších vozů. (Favo...)
-> Lukaso358: Ale prd, 105ky dostaly hřeben později než 120ky. M1kové 105ky maj šneka 100% a mám pocit že ještě nějakou dobu potom... kam by se asi jinak montoval širokej šnek? 

-> dragon_cb_cz 29.05.13 21:58:15: To je blbost ne? M1 měla hřebenový. Je to Mko. Facelift....
-> tunerlada: To jsi udělal ty?

J3STER 17.05.13 16:41:27 napsal:
Dnes v práci na záchodě.
se ani neptej čí byl nápad zformulovat to takhle , místo udržujte čistotu a pořádek

Dnes v práci na záchodě.



Hele kamaradova mati mela podobnyho v hezkym stavu a prijel nejakej helmut, vysolil 2000E a bylo po prdeli.
Když už jsme u těch starších paní, tak já ve stejnej den našel ne sice škodovku,ale taky 85letou paní, která bydlí sama ve velkým domě a o všechno se musí starat- natírat, leštit, sekat, opravovat si aut.. Ta zas přemýšlela, že neví,ale asi by dala pryč svého Wartburga 1000-353 z 02.12.1966, poněvadž jí ne zrovna slušní lidé vnutili Peugeot 306 1.4 (polovrak s hodně přes 200tisíci kilometry a za dvacet tisíc!!!) a ona jej už bohužel koupila.. Wartburg má najeto 113 000km, je bez koroze, sem tam obouchlej,1.majitelka a taky nevím kolik mám paní říct cenu. Co za to chtít. Nevyzná se tady někdo v tom? Chyta na brnk-stav bych řekl velice dobrý. Je to úplně ten první W353. Vše originál. Prosím o radu a taktéž za neukamenování, že to není škodovka. Mockrát díky.
Já bych to taky viděl na cenu okolo deseti tisíc,ale jak bylo řečeno. Já být majitelkou tak taky radši za míň,ale někomu kdo se o to bude fakt starat a nejlíp za kým by se mohla občas přijít na auto podívat. Pokud je to M1 tak je to už dost vzácnej model. Pokud v bledě modré barvě (ne blankytné modři i když ta je taky krásná) tak je vzácná ještě víc.
-> krup: Je světle modrá, i když mi to přišlo, že je nějaká jiná, ale paní tvrdí, že je originál.
-> auta.petr: -> auta.petr: juu, origo světle modrou? goo.gl/bcHkV
-> krup: -> dragon_cb_cz: Je modrá.
-> palinator:



-> dragon_cb_cz:
Nechceš jich ještě 5?
Nechceš jich ještě 5?

-> krup:
Taky jsem se chtěl zeptat co za barvu a případně nabídnout záchranu
Pokud je tabáková, tak ruce pryč 




-> auta.petr: jůů, jaká barva?
Jestlivá nevíš, co s tím, přijedu ji zachránit :)
Pěknou M1čku bych rád :)
Jestlivá nevíš, co s tím, přijedu ji zachránit :)
Pěknou M1čku bych rád :)