...nakonec se z toho vyklubal záměr - důvod byl mne provokovat...








Budova je z rannych devadesatek, takze to dimenzovani podzemnich garazi je delany tak na feldy, hlavne co se tyce zatacek a prujezdu mezi patrama. Nicmene i s mondeem v kombajnu se to da pri trosce snahy vytocit na prvni dobrou. Treba aktualniho Supa v kombajnu mam v celkem dobry vybave diky tomu, ze nejaka manazerska pipka se s tim proste nedokazala z podzemnich garazi v historicky rozumnym case vymotat, tak ho vratila, a nechala si objednat neco mensiho. Osobne tedy nehodnotim parkovaci "neumeni " vylozene negativne, ma to i svoje benefity












). Vtip byl v tom že jsem stál normálně na místě který je 90% času normálně obsazený
a pravděpodobnej autor liebesbriefu stál na místě že kterýho jsem dvě hodiny před návratem odjížděl, a naprosto v pohodě jsem na první pokus vyjel i když na tom místě kde jsem stál pak byla dodávka
. Teď už se nad tím směju ale ve chvíli kdy jsem to našel jsem se rozhlížel jestli není někde v dosahu že bych mu to obešel klíčem potažmo vyšrouboval ventilek 
















Ja zatim skladal nejvetsi z asi 2750 a to jeste Technic 
















stačí správně poladit chování na diag 



Ale setkal jsem se s tim nazorem, ze mas mackat tlacitko i kdyz ji tahas nahoru uz tolikrat, ze mi to samotnyho prekvapilo.
A ten clovek hrozne trpel, kdyz jel s tim sluzebnim Passatem co jsem mel v Anglii, ten ji ma elektornickou 













