
-> moucan: Prvomodelové kilo mělo dle katalogu stejný profil těsnění kufru, jako MB od 18. série, takže profil "dvoupankáč" - díky za info

Jinak katalogy tvrdí, že MB mělo gumu mezi zadní podběhy a blatníky stejnou po celou dobu a byl to stejný profil (12-342-94840), jako guma kufru od počátku výroby do 17. série - tedy ten profil bez břitů (nepunk) a od 18. série byla jiná guma kufru (profil 12-523-94840) - stejný profil, jako prvomodelové kilo, ale jiná délka).
Dále z katalogů lze vyčíst, že kilo mělo "dvoupankáče" v kufru minimálně do 45. série (nejnovější katalog, který mám, je 1975) a také to, že kilo mělo od počátku výroby minimálně do 45. série jiný profil těsnění mezi zadní podběhy a blatníky (profil 12-802-94840) - že by "trojpankáč"?
