-> Jirik_Tuňák1983: No první jsme koupili pračku se sušičkou AEG a tam hned asi při 3. praní se to vysralo, pak znova (ložiska) a při opravě nám jí celou dojebali (odřená, promačkaná atd). Nakonec jsem všechny tak rozhodil, že nestihli dořešit reklamaci do 30ti dní a tím to zhaslo. Tak jsme koupili jen pračku Whirlpool a po 3 měsících začal chrastit motor, takže výměna, pak začala nepravidelně hlasitě pískat při ždímání (to dělá do teď), protejká občas voda mezi sklem dvířek a těsnením a hlavně - když nastavim program na 60°C, tak jede na cca 35°C. Při reklamaci technik přehrál software a že to mám hlídat. Tak jsem to zkusil znova a to samé. Tak znova reklamace a to už přišel s tím, že prej to je dle Whirlpoolu v pořádku, že to nemusí prát na 60°C, ale klidně na míň a že to prej je (cituji): "Jako by se to pralo na 60°C". Tak s tim jsem je poslal do řiti, že prostě ručníky a různý hadříky i z nějakých hygienických důvodů pereme na 60°C a pokud si tam nastavim 60°C, tak chci prát na 60°C. A pokud to tak není, tak kde jsem se to jako měl dozvědět před koupí, páč bych si rozhodně vybral jinej model. Na to mi řekl, že prý (dle Whirlpoolu prý) to je uvedeno v manuálu. Tam samozřejme nic takovýho neni, takže jsem poslal odstoupení od smlouvy pro závažné porušení smlouvy jelikož výrobek nemá vlastnosti které sami reklamují na webu a uvádí v manuálu a to se řeší do teď. Jestli s tim budou chtít opět vyjebat, tak to nasypu na ČOIku a případně to dál předám nějakýmu právníkovi, páč už na to nemám vůbec náladu... Toho času co jsem na tom už promrdal, to je neuvěřitelný a furt se jen s někým dohaduju o něčem, co by mělo být samozřejmý.
Ale má to jedno pozitivum - tchán už z toho má takovou prdel, že tu příští pračku nám prej koupí on, abych já už radši nic nekupoval
