To bude poprask až pojedou i v pondělí














Volam prodejci na poradu, protoze mluvil o bezproblemovych reklamacich u dovozce. Tam skvelej pristup, diveni se nad fotkama, ze to jeste nevideli a behem dvou petiminutovejch hovoru vyrizeno a sjednano vyzvednuti prepravcem
akorat to mam dat na paletu, tak sem zvedavej. Ale hodina v prdeli 



Ten muj slavnej balík vezli k Z-Boxu 2x a dvakrát se s ním vraceli na depo, protože až u Z-Boxu zjistili, že ho tam nemaj kam dát. Škoda jen, že tuhle informaci nedostaneš ani do zprávy, ani do mejlu, ani do aplikace - tam vidíš jen že to doručujou a pak že je zas na depu. Proč, to se ale nedozvíš.
Druhej den mi přišla zpráva, že mam balík na výdejním místě, tak jsem si říkal, že to přecijen jde, když se chce - no a on to byl ten první balík, kterej 15. den cestování doručili. Balík byl roztrhanej a přelepenej páskama Zásilkovny, ale naštěstí tam nic nechybělo a byl poškozenej jen jeden obal puzzlí pro malou, takže jsem to přebral a nechal už být. Jen tedy už byl na cestě i ten druhej balík, takže jsem to zase musel řešit s prodejcem, balík nevyzvedl a ten se jim pak vrátil. Takže bezva, no :) Na lince Zásilkovny neví nikdo nic a udělali v tom ještě větší zmatek...
Tu upomínku bych třeba čekal den před tím, než to pošlou zpátky jako takovej "last call", ale namísto toho to přijde den po oznámení doručení na výdejní místo a pak už si naser... 


Myslím ten sneh na fotovoltalickom paneli. Alebo leniví šoféri.


) tak poradili z jiného typu, co seděl rozměrově, jen barvaj jiná. To je fajn. Ale jak píšeš s tím příslušenstvím k robotu, tak ani to není úplně sláva vždy.















Kdybys chtěl, ještě jich tu mám 90 v zásobě 

Navíc to stojí čas, který do toho nechci investovat, toho máme beztak šici málo.




:




















