Co tam máš dál?





















Jako že nemůžeš jet do podzemních garáží, že musíš platit dvoje měření emisí, že musíš každoročně na revizi, nebo častější návštěva benzínky a s tím spojené občersvení bagetou nevalné chuti:-) nebo že v kufru vozíš místo psa bombu s plynem???
Prostě každý má svoje výhody a nevýhody...ale fakt nejsem proti plynu nijak zaujatý, jen vidím i ty negativa které někteří přehlížejí:-)








hele každý atˇsi koupí co chce, jen prostě u moderního auta není to LPG to samé co třeba u felicie, tam to bylo fakt super, ale stojím si za tím že u moderních složitých motorů musí být sofistikované i to LPG což pak zvyšuje dobu návratnosti první investice a zvyšuje náklady na údržbu. Prostě za mě na krátké vzdálenosti benzín, na dlouhé nafta, nerozumím tomu proč na krátké vzdálenosti a málo ujetých km cpát plyn ale každého volba.









Jinak o tom jestli naftový motor má víc dílů které se můžou vysrat bych se taky hádal. Když si koupíš nějaký oturbený maloobjem tak ta nafta přežije tak tři ty tvoje motory...








zrychlení slušný ale furt řadíš 

nur Sechzylinder ist Legal







ak ano tak majzla na olej ako tu uz bolo spomenute, rado si ho zbasti ci pripadne hrkocu hydrostely so stanoviskom oficialneho servisu "to je dobre".










