jake auto do 150tis?

prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1701 až 1750) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
řadit dle data
08:51:16
06.02.2012
Luky
-> Jirik_Tuňák: ok, byl to jen nápad. Nicméně coby fandové škodovek bychom se koroze bát neměli, né? 3
23:26:33
05.02.2012
Mantrabeach
-> Don Carlos: tak to rád slyším.já se teda spíš koukám po benzínech,nejezdíme nějak dlouhou trasu než by se motor u diesla ohřál trochu tak bych to chcípal.to se mi moc nelíbí
23:16:23
05.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Tak Mazdu 6 rozhodně ne. Teda pokud není průběžná koroze tvůj věrný kamarád. 3 To auto je schopný bejt rezavý za nezvykle krátkou dobu na pro mě zcela nepochopitelnejch místech, zvláště v dnešní době, kdy některý značky podobné věci neznají, nebo je neznají posledních 20 let.



EDIT: Dej si klidně pro svoje přímé info na googlu např.: mazda 6 koroze, mazda 6 rez, v obrázcích pak mazda 6 rust, nebo rost. 3 Roky 2005, 2006+ umí příjemně překvapit. 3 Hodně se dá najít i v anglických textech.
upraveno 3x, naposled 05.02.2012 23:43:03
22:54:09
05.02.2012
Luky
Nevím jestli už to tu neproběhlo - co Mazda 6?
21:21:05
05.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Některé motory ano. Ale je tam dostupný i 2.4 JTD. 47 47 47 Je to moc pěkné auto, možná i jen tím, že je prostě jiné.
upraveno 1x, naposled 05.02.2012 21:21:30
21:09:56
05.02.2012
Don Carlos
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Je to 2002.
21:03:22
05.02.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Don Carlos: Co to máš za rok?



-> Jirik_Tuňák: To se mě osobně líbí víc, než to Stilo. Paletu motorů to má stejnou?
20:53:07
05.02.2012
Don Carlos
-> Mantrabeach: PDčko jsem měl i před tím ve fabii (ATD 74kW +chip) a osobně jsem na tom natočil kolem 100 tis km. Motor naprosto bez problémů. Olej si měním sám, i s filtrem se vlezu vždycky do 1000 Kč. Momentálně na Alhambře přimrzla nafta, ale dotankováním lepší nafty a rozehřátím se to vyřešilo. Kolega má octavii combi 81kW rotačku a proti mému 1860 kg autu se to plouží. Startuje mu to hůř, ale prý to sežere kdejaký LTO. Já mám teď v alhambře motor AUY (85kW + chip) a zatím dobré (zaklepávám to radši). Prý je to nejhorší motor z PD, tak uvidíme. Ročně dávám tak 22 až 26 tis km.

Co se týká komfortu, tak se to nedá srovnat. Do auta nasedám a ne, že si sedám na podlahu. Sedím v křesle, mám výhled. Všechny 3 řady sedadel jsou posuvné, opěradla nastavitelné. Při vytáhnutí 2.a 3. řady mám ložnou délku 2m. Nosnost mám 630 kg. Tažné na 2t.(ještě jsem nic netáhl tak nevím, co to bude dělat). V klidu naložím 4 dospělé, mimino v sedačce, kočár, a velký nákup. Až na tom hrknu 50 tis, budu schopný říct, jestli to byl dobrý kauf. Zatím spokojenost i se spotřebou.
19:42:06
05.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> WMA - navigátor :): Nepřemejšlel jsi ještě o tomhle? Moc jich není, ale taky to není vůbec špatné auto. Dokonce i v Autoojetinách jej velmi chválili.



Nevím jak dlouho se dělají, myslím, že to v průběhu výroby utrpělo i nějakej facelift.



sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9409133



A tohle je už tuším facelift.

sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9491006
zvětšit jake auto do 150tis? - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 05.02.2012 19:42:06
22:30:22
04.02.2012
U-Geen
-> vhml: treba ma jiny potreby :)
21:27:58
04.02.2012
Durnbach
-> WMA - navigátor :):



To srovnání bylo pro to aby sis nejprve ujasnil jakou třídu (rozměry, pohodlí, náklady, co vlastně hledáš).



Že rozhodovat se jestli to bude astra nebo C5 je blbost protože ty auta jsou obě dvě jako nebe a dudy. Astra je kostitřas nižší střední třídy a C5 je rozumné a velmi pohodlné auto.



To stejné v případě Passatu a E-třídy. Jiné materiály, pohodlí, náklady, úroveň, prestiž.



Nejlépe je si určit výchozí bod a tou je právě třída vozu pak jen vybereš auta která do ní patří a budeš porovnávat, následně koupíš to co ti bude nejlépe vyhovovat.



Je to úplně stejné jako když by sis stavil dům, měl by si nějaké představy co bude hotový dům splňovat. Určitě by ses nerozmýšlel mezi tím, jestli postavíš jednopatrový dům o třech obytných mistnostech nebo dvojpatrový se sklepem, garáží, zimní zahradou a pod.
upraveno 2x, naposled 04.02.2012 21:32:33
19:34:21
04.02.2012
TUNER
S LPG už jsem to koupil. Jinak cena dle značky a prodejce počítam tak 30-40 tisíc. Pak s tim ale budeš jezdit minimálně srovnatelně,ale spíš levněji než s naftou. Volvo už montovalo origo alternativní pohom - verze bifuel...ale bohužel to neni system LPG ale CNG kterej nemá tak rozšířenou síť čerpacích stanic.

Výměna oleje - zas tak nový auto to neni a nic to po mě naštěstí nevyžaduje. Intervaly jsem si stejně zkrátil a nečekal bych až to bude něco psát.

Než starou V40ku,tak se můžeš kouknout po nějaké V50....je to víceméně Focus v jinym balení.....ale je to oproti V70 malé auto. Zase ale menší auto,menší motory,lehčí - nižší spotřeba....chce to si ujasnit jakou kategorii využiješ a co by jsi opravdu chtěl. ;-)
19:02:10
04.02.2012
palinator
Na starších Japoncích se mi zatraceně nelíbí ty interiéry.176
18:19:46
04.02.2012
vhml
-> iDawe: tak zkus Legacy
18:14:49
04.02.2012
iDawe
-> WMA - navigátor :): to subaru bych si dokázal představit pro sebe, jen to neuspokojí všechny potřeby co mám.. 6
16:47:01
04.02.2012
U-Geen
-> WMA - navigátor :): nechtels velky kombi? Impreza je spis hatchback
16:44:33
04.02.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> WMA - navigátor :): když myšáka tak galanta :-)
16:41:02
04.02.2012
WMA - navigátor :)
12:58:58
04.02.2012
doking
-> palinator: Máme tu ještě vodu a vodík a případně pohon lastním tělem :-D
12:56:58
04.02.2012
WMA - navigátor :)
Durnbach 30.01.12 15:57:18 napsal:

Prvně musíš vědět co člověk chce. Pendlovat mezi Astrou a C5 je jako

se rozmýšlet jestli si koupím VW Passat nebo Mercedes E-třídy.



Píšeš, že auto budeš užívat na dovolené při jízdě do Frankreichu a

podobně. Zároveň se tu děsíš představy auta s motorem od 2,0 litru

nahoru. A právě víceobjemová auta jsou na tohle cestování stvořené.

Není snad nic horšího sednout do 1,9 TDI a ujet v tom 500km. Jinak se

děsíš spotřeby u 3,0 a pod. I šestilitrový V12 ti po dálnici pojede za

10 litrů. ;-) A ještě jednou u vyšších tříd je spotřeba vždy jen

1/3 nákladů.



Auta typu Astra, Focus, Stilo a pod jsou maximálně vhodné na cestu na venkov

nebo chalupu. Pro dálkové třídy obyčejnému člověku stačí střední

třída. Nebál bych se Hondy Accord, Volva nebo i C5 Hlavně neuvažovat nad

Octávií nebo Passatem.
-> Durnbach: tohle jsem zrovna uplne nepochopil, ze srovnavas atru a C5 s passatem a mercedesem? Myslis ti ze C5ka je mnohem lepsi,nebo jak to bylo mysleno?

Jinak jak pises ze passata urcite ne tak k tomu uz jsem tady diky kritice na tyto vozy dospel, neboj :) a octa kteraa byla v drivejsich dobach muj sen, uz neni, dekuji, nechci.

Hondy, volva ani C5 se nebojim, ale ani stilo mi neprijde spatny. jako je me jasny, ze to neni takovy jako vovlo, ale zase to stoji min penez. A kolem toho komina jak pises jezdim taky, dost casto, a zatim jen felicii, tak pro nás s Káťou bude každý auto velké plus. a po dálnici zase tak casto nejezdim, nejsem manazer,aby se mi vyplatilo mit auto 3,0 V6.
12:51:28
04.02.2012
WMA - navigátor :)
TUNER 30.01.12 09:18:01 napsal:

→ WMA – navigátor :): Já mam XC70ku (víceméně

oplastovaná V70ka do lehčího terénu,něco jako vochcáfka a její

scout…fuj nesnášim vochcáfky)))) s 2,4T (LPT) nízkotlaký přeplňování

a motor se chová skoro jako atmosféra. Prostě nemá výraznej turboefekt,jako

mam třeba ve škodofce s 1,8T a to mi na běžný ježdění plně vyhovuje.

Taky jsem si říkal jek to bude žrát a jak mi to sežere za živa,ale se

spotřebou jsem plně spokojenej…Na skoro 1800 kg těžký auto to jezdí

„dle palubáku“ léto 8–9 a v zimě 10–11 (to jsou ale hodnoty

benzinu,na kterej nejezdim)…Spotřeba plynu je ale stálejší a je někde

mezi 10–12 litry po celej rok. Průměr mam 11,04 litru LPG během ujetejch

cca 30 000km. Litr LPG tankuju u nás za 15,50 tak si spočítej za kolik

jezdim.

Když jsem koukal po te C5,tak jsem koukal minimálně po 2 litrech,nic

menšího bych v tak velkym autě nechtěl. Ale mrknul bych do

historie,nějaký ty dvoulitry prej nic moc,ale mam pocit že to bylo možná

ještě u těch starších modelů. Přecejen už jsou to tak 1,5–2 roky co

jsem scháněl auto a vše kolem zjišťoval a porovnával.

Ohledně dílů – Oleje si samo dělam sám a po 10 000km. Brzdy jsem dělal

na podzim a komplet desky + kotouče + pakny na ručku mi vyšlo cca na 7000,–

vše od Bremba,žádná neznačková druhovýroba z ebaye,která by vyšla na

5000 i s poštou. Dál jsem měnil střední díl výfuku a za ten jsem dal

asi 3500,– Nedavno jsem měnil svíčky,zase origo volvo a u nás za ně

chtí ve volvu kolem 2000,– ale z ebaye z GB vyjdou i s poštou na

750.....no nekup to ))))

Toť asi k cenám. Každý auto který dáš do servisu,bude mít drahej

servis,když si běžný práce uděláš sám a seženeš si sám díly,myslim

že nebude problem s žádnym autem.

A jak někdo psal,jak se začne srát jakýkoliv auto,tak to bude drahý.

Takže to chce vybírat a dát tomu čas.

→ spartra: nj,já si s 1,6kou užil v Escortu a nikdy více

))) Neskutečně to nejelo,předjíždění byla noční můra a spotřeba asi

jen o litr nižší než teď s volvem…nehledě na pocit uvnitř vozu,kterej

se fakt nedá srovnávat ))) Berlingo ještě neni takovej koráb jako C5 ale je

to malý lehký auto,srovnatelný s tim escortem ..... proto tam asi cpou jen

ty malý jebky 1


-> TUNER: čas tomu dávám, proto uz to resim ted, a ne az na zacatku lete az budu chtit pro nejaky jet.

To volvo se me osobne libi, hodne libi. Jak vzhledem, tak i tim ze to je proste volvo :) Spotreba je teda vyssi v tom benzinu, ale kdyz se tam da plyn, tak ta 1,70 uz neni tak moc, to je spis hodne malo na tak velke auto. Proste se bojim, aby mě to pak nesežralo peněženku za živa. Ted je jeste otazka kolik te stal ten plyn? Manželka mi vyhrožuje že by to bylo 40tis, tolik to snad ale nebylo ne? Myslel bych si 25tis. A že si olej měníš sám, je dobře, to bych taky zvládl, ale myslel jsem si že u těchle nových aut, když to po tobě samo vyžaduje výměnu oleje, že si to pak musí i v tom pc refreshnout nebo jak to říct, jako že byl vyměněn, nebo to pozná samo?
12:39:38
04.02.2012
WMA - navigátor :)
-> palinator 02.02.12 23:37:41: dobrý :)
08:03:05
03.02.2012
iDawe
-> palinator: 3 3
23:37:41
02.02.2012
palinator
-> skodovak:

Baterky patřej do ovladače, přemejšlej dál.3
23:05:34
02.02.2012
skodovak
-> palinator: jj 3 ,potom neni divu že se bude jezdit na baterky 3
23:04:06
02.02.2012
palinator
-> skodovak:

A benzín a plyn do zapalovače. A líh do lidí.3
23:00:12
02.02.2012
skodovak
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ne,nafta patří do kamen! 3 3
22:56:05
02.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
nafta patří do traktoru40
22:51:50
02.02.2012
palinator
-> Mantrabeach:

PD sice mají náchylnější vstřikovače (byť si osobně myslím, že to není zdaleka tak hrozný jako u CR) a občas skrze o-kroužky teče nafta do oleje, ale na druhou stranu PD motory mají odolnější spodek. Co jsem tak viděl, tak větší kilometráž měly většinou PD motory, než umřely. Co je fakt je to, že PD má nevyrovnanější průběh momentu, je ještě mnohem hlučnější, než rotačka a má vyšší spotřebu.
upraveno 1x, naposled 02.02.2012 22:52:35
22:12:07
02.02.2012
Marra - zrušená registrace
mrkni se na imprezy v plynu
22:06:19
02.02.2012
Mantrabeach
-> Don Carlos: a jak si spokojenej motorově?PD motory prej už nejsou to co rotačky.bojím se nějakýho drahýho servisování a navíc nevím jestli by se vyplatil diesel protože najezdíme tak 15-20t.km ročně max.
21:56:28
02.02.2012
Don Carlos
-> Mantrabeach: Mám alhambru II 1,9 tdi sport. Od výroby chip 100kW a jsem celkem spokojený. Určitě to neletí jak VR, ale na tu váhu je to opravdu v pohodě. Dlouhodobá spotřeba 6,5 a jezdil bych i za levnějc, ale spíš popojíždím.
22:02:29
01.02.2012
U-Geen
-> gim: 2.5 115kW... radsi bych 3.0, ale automat mi zatim uplne nevoni :( na ty km urcite benzin, provoz nevyjde o tolik draz a vyhod je tam dost.
upraveno 1x, naposled 01.02.2012 22:03:15
22:01:24
01.02.2012
gim
-> U-Geen: ty mas 2 litr nebo 2,5? V realnym provozu by to pro nej neznamenalo zadnej rozdil, po meste nejezdi, hlavne delsi cesty a tam se spotreba srovna. Najede malo cca 10 tkm rocne. Porad basnil o nafte, tak jsem mu to rozmlouval, ze je to pro nej zbytecny. Nakonec pochopil.
21:44:51
01.02.2012
U-Geen
-> gim: na me je to taky nizky obcas... uz jsem se polozil na bricho a musel se nechat vytahnout... clovek musi davat bacha. Obsah je tak akorat.
upraveno 1x, naposled 01.02.2012 21:45:05
21:38:03
01.02.2012
gim
-> U-Geen: jede super, na to jak je velky a tezky. Hondu jsme meli dlouhou dobu a spokojenost velika, tak se zase radi vracime. Byla chyba odchazet. Subaco by se mi taky libilo, ale na tatu je moc nizky. A zbytecne velkej obsah.
19:34:29
01.02.2012
U-Geen
-> gim: dobra volba :)
16:09:43
01.02.2012
gim
Tak tatik si koupil hondicku cr-v doufam ze mu poslouzi lepe nez almera tino co mel. Rok 2004, najetejch 60 kkm za necelejch 190 (protiucet z 240). Snad to bude ok. Svezeni pekny a mista haba kuk :-)
05:28:11
01.02.2012
Mantrabeach
-> mAATT: no vidíš,tak to sem vůbec nevěděl6
23:48:07
31.01.2012
mAATT
-> Mantrabeach: obojí jsou vr64 ta novější 150kW je 24V co se dávala do G44
22:33:44
31.01.2012
suri
-> Mantrabeach: tak tej zo supu by som sa nebál , to tam je veľmi dobrý motor
22:18:58
31.01.2012
Mantrabeach
-> MerHanz: no ale bude taky víc chlastat a větší pojistka.těžko říct,pořád se nemůžu rozhodnout.

-> suri: ve starých modelech je tuším vr6 co byla v golfu,v nových modelech je V6 150kw co je asi i v superbu starým
22:12:43
31.01.2012
suri
-> Mantrabeach: to je V motor zo superba 2,8 142kw?
22:05:19
31.01.2012
MerHanz
-> Mantrabeach: Atmosféra bude trvanlivější a nezdolnější 4
22:00:41
31.01.2012
Mantrabeach
-> palinator: no tak na tu váhu auta to docela asi jede.klidně bych se svezl abych věděl jak to jede.kolik to papá už tak nějak vím a není to hrozný tolik.jen se rozhoduju mezi tímhle motorem a 1.8T tak nevím
21:45:59
31.01.2012
palinator
-> Mantrabeach:

Asi by se mi zcvrk pipíšek, kdyby mě tahle kraksna zmizela v levým v dálce.3
21:34:53
31.01.2012
Mantrabeach
a co říkáte na alhambru,sharan nebo galaxy s 2.8 VR6?buď první a nebo i druhá generace?samozřejmě na plyn1
21:36:32
30.01.2012
Luky
-> Durnbach: jop, jezdilo se do němec. Ale to my nemáme zas tak daleko, ale ideální to nebylo
21:35:37
30.01.2012
palinator
-> Durnbach:

No, řekněme že pro auta žiju, možná auto=zážitky. A s případnou rodinou to dopadne bůhvíjak.
Extreme Tyres