Proto tam je tachometr











pokud zachováš předepsaný rozměry tak ty mají všechny +- stejný obvod takže ujedeš vždycky stejnou vzdálenost








Tak já mám benzin s asi o 30kW více
















Ale že by to až tak bylo tím rozměrem ráfku? Spíš to bude těma gumama - ty moje letňáky jsou fakt na spotřebu blbý. Sice hezky sedí, ale fofrem mizí jak guma, tak nafta
Ale ten litr jsem asi přestřelil - nicméně takovejch 0,5 l / 100 km tam ten rozdíl bude...


Jako o 3" menší kola, to je docela slušnej skok. Ty ještě nemáš přezuto? :) Já to dělal někdy ke konci října, kdy venku bylo asi 25°C
Ale byl jsem rád, protože pak už začalo různě chcát a bejt zima a to mě vždy štve to dělat - kor v bahně co před garáží vždy je.




Ale ze mam se zimakama o cca litr mensi spotrebu nez na letnich, to je teda pekny 















Ale že dal do kúpy toho auta 50t. € a za tú sumu by sa na "starom" Subaru mohol voziť už do konca života a ani by to neprejazdil, nad tým sa už nezamyslí...
Prázdne reči, alebo sa na to veľa ľudí pozerá len úzkoprso. Ale hlavne, že má malú spotrebu


Aneb 600 km státovek se štrůdlu 90-100kmh. 

Ale moje blbost... měl jsem se na preventivní servisy vykašlat a prostě s tím nějakou dobu jezdit a dát tomu šanci se trochu projevit. Dneska už bych se na rozvody a některý další věci vykašlal, ten motor nestojí za podobnou opatrnost. Ale co. Sice trochu drahý, ale zase trochu rozšíření motoristickejch obzorů a nebýt toho, tak bychom asi nekoupili tu Giuliettu (která zatím průser naštěstí není... ťuk ťuk).


Ale prostě to v servisu stálo jen cenu dílů a mýho času (kterýho tenkrát bylo trochu víc). Kdybych ty věci co jsem tam řešil měl řešit v servisu, tak bych to bylo podstatně méně růžové se obávám.


moment. Člověku dojde, co třeba jiného za to mohl mít a znovu se zamyslí, jestli mu to za to stojí. Možná si řekne ano, možná ne, možná "jo, ale...". Trochu líp zjistí, kde má smysl nad cenou něčeho přemýšlet a kde to prakticky nemá vliv.



