Jak ale říkal Tunej2, až se ty displeje poserou a auto už nebude 2 roky ve výrobě, tak jsme zvědavi, co s tím budou uživatelé dělat.


















 
 






 no to ma poser, cesky sen
 no to ma poser, cesky sen 

 Dělám to kvůli VTG, aby se lopatky zahejbaly v celým regulačním rozsahu. A musim říct, že mi auto do nouzáku kvůli odchylce plnícího tlaku nepadá. Ale jezdit trvale v otáčkách nad 2500 se nedá, pokud člověk ještě obstojně slyší. Krom toho v jedničkovým Toledu se všechno nad jmenované otáčky rozezní, v zrcátkách rázem není vidět a člověk nesmí mít sevřené čelisti jinak si omlátí sklovinu.
 Dělám to kvůli VTG, aby se lopatky zahejbaly v celým regulačním rozsahu. A musim říct, že mi auto do nouzáku kvůli odchylce plnícího tlaku nepadá. Ale jezdit trvale v otáčkách nad 2500 se nedá, pokud člověk ještě obstojně slyší. Krom toho v jedničkovým Toledu se všechno nad jmenované otáčky rozezní, v zrcátkách rázem není vidět a člověk nesmí mít sevřené čelisti jinak si omlátí sklovinu. 






























 To znamená pod červenou. Hodnota nějakejch 30. Ale jak říkám, nemůže to mít vliv, protože požadavek předvstřiku danej ŘJ je splněnej bohatě.
 To znamená pod červenou. Hodnota nějakejch 30. Ale jak říkám, nemůže to mít vliv, protože požadavek předvstřiku danej ŘJ je splněnej bohatě.












 (ranné cukatúry po meste do práce + sem-tam okreska a dialnica, ale na krátkych to zožere aj trávu), aj keď nejazdím jak dochodca. Na dialkové trasy s lahkou nohou cca 7,5
 (ranné cukatúry po meste do práce + sem-tam okreska a dialnica, ale na krátkych to zožere aj trávu), aj keď nejazdím jak dochodca. Na dialkové trasy s lahkou nohou cca 7,5 

