Nejlepší je když ty brzdy vycentruješ rukama na střed, pak na to nastavíš vůli špalků a po prvním zabrzdění se divíš že to přibrzďuje.












To nebrzdilo už vůbec a bylo to fakt nebezpečný. Proč? Nevim.




Tak už víš proč
Jinak sedlovku 25.6mm tu mám nepoužitou - koupil jsem jí na projekt RTR a zatím tam jezdím tu favořití plechovou klasiku (takovou tu bez zámku). Tak pokud nebudu potřebovat na svýho Bareše, tak klidně poskytnu. Ale ještě jsem jí teda neměřil, abych nedopadl jak ty 
Já bych dal ještě nějaký jedovatě zářivý bowdeny a pedály jak už jsem psal a bylo by to top 




To když se vybije baterie, tak se u nouzového dojetí nožmo docela nadřeš.
Jasný, takže ještě delší bowdeny a lanka brzd :-)





www.axit.cz/en/d123348_al
honga_brzdove_spalky Na zadku jsem ty novy špalky ještě nevyzkoušel, protože než mi přišly novy díly a než jsem je namontoval, tak mi prasklo zadní lanko, ale ještě jsem se nedostal k tomu koupit lanko novy 





















A ten rozsah je teda kouzelnej.




A 28 do rámu vlezou v poho? Abych věděl co čekat od svého Bareše.


Myslel jsem, ze Bares te natolik znechutil, ze jsi radsi ze slusnosti mlcel :-) Tak, a ted uz jsou tam konecne obuty ty Schwalbe Pro one MicroSkin Tl-easy, 28mm a krasne to paslo. Jenom jsem to ja kokot prezouval s kolegou na telefonu a to bych jako chlap delat nemel. Ty Schwalbe jsou smerovy, kolega neni nejostrejsi tuzkou v penale a tak jsem se musel na jeho problem vic koncentrovat - modri nejspis tusi, ze podle pravidel pravdepodobnosti by mel bejt jeden plast nasazenej dobre. Ale my jsme si rekli "ne! " a obracene byly oba :-) Tak na predku se zbabele otocil rychloupinak a na zadku dalsi kolo zapasu s karbonem v pneu - dalsi montpaka v riti. Ale uz se tesim az vykrkam pozdni obed a vyrazime s Baresem na trening.





.


