Identifikace dilu...

prohledat
12141 příspěvků (zobrazeno 3401 až 3450) od 04.02.2009 do 10.11.2025, založil/a Targa
řadit dle data
19:06:50
07.01.2018
Jozka
-> Davo: 1) bude návlek na kulovej čep - 1000 MB.
17:44:33
07.01.2018
Davo
otazka je jasna na jake auto a k čemu to slouži předem dik gufero je 70-90-10
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Davo vložen 07.01.2018 17:44:33
21:27:43
05.01.2018
kraska98
-> Tomaso435: Aha,si dobrý 3 Díky. 4
21:17:21
05.01.2018
Tomaso435
-> kraska98 05.01.18 21:11:06: to je na autopotahy.. když je nasadíš na opěrák, vezmeš opěrku hlavy probodneš v místě dírek opěrek a pak vemeš spodní a vrchní kolečko a secvakneš to zespodu potahu a z vrchu. a tím se ti díra dále netrhá otvory na opěrky sou jasně daný
upraveno 1x, naposled 05.01.2018 21:26:47
21:15:28
05.01.2018
Bukaj
-> kraska98 05.01.18 21:11:06: Není mi to povědomé - polotovar nějakého dílu to asi nebude - to by bylo celé "platíčko" stejných odlitků. Spíš to bude něco novějšího, co se tam dostalo nedopatřením (kus nějaké stavebnice, nebo něco k nábytku, audio-video technice apod)...4
21:12:10
05.01.2018
Toušík
Pánové děkuji ale netuším kde se to mohlo v dílně vyskytnout :D
21:11:06
05.01.2018
kraska98
Nevíte co je tohle ? Bylo to mezi díly na škodovku.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od kraska98 vložen 05.01.2018 21:11:06
21:01:11
05.01.2018
Bukaj
-> Toušík: Přítlačák je Warťas a Barkas, lamelu jsem na Warťase viděl jinou, ale tisícihran by odpovídal...4
20:55:54
05.01.2018
MVM
-> Toušík: No zkusim tipnout wartburg... ale viděl jsem to naposled na střední.
20:43:06
05.01.2018
Toušík
A přitlačák taky netuším :)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Toušík vložen 05.01.2018 20:43:06
20:41:59
05.01.2018
Toušík
20:40:57
05.01.2018
Toušík
Prosím o radu rád pošlu do světa tuším že lamela patří k přítlačáku.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Toušík vložen 05.01.2018 20:40:57
18:29:47
01.01.2018
Jozka
-> Enggik: 3 3
17:57:56
01.01.2018
Enggik
-> Jozka: Tak jsme si o silvestru dali porovnání 3 3 3 Hele, jak jsem psal, pokud bys vnitřnosti seskládal do nějaký neutrální skříně, tak otáčením tisícihranu prostě nepoznáš zda jde o šroub s maticí do leváka nebo praváka 4 Vždy jde tisícihran na šroubu stejně, jako pomocná páka. 4 1
-> m8rinek: No však zajisté, protože je skřín zrcadlově otočená. Ta změna otáčení je způsobená tím, že na matici je právě otočenej závit, oproti leváku.
16:39:44
30.12.2017
Jozka
-> m8rinek: Jo, když budu mít skříň v ruce a polohovat jí do pracovní pozice, tak rozliším. Ale z fotky (a hlavně teď o Vánocích) mi to nějak nejde.. 3
16:04:23
30.12.2017
m8rinek
-> Jozka: Jenoduše to poznáš podle toho, že si namíříš tisícihran proti sobě, páku dolu a montážní platli musíš mít po levé straně ;).
16:01:49
30.12.2017
m8rinek
-> Enggik 29.12.17 22:01:09: Není to jedno, páka co drží matici je z druhé strany šroubovice, čímž změníš smysl otáčení...
15:03:00
30.12.2017
Jozka
-> havlik 30.12.17 09:35:31: To je velmi oblíbená spartakiádní historka..3
-> Enggik: Bych si to taky musel nejmíň namalovat.. nechám to na tobě, pak dej vědět, ať v tom máme jasno.4
11:10:48
30.12.2017
Enggik
-> Eidy: -> Jozka: Kruci, vy mi v tom děláte bordel. Vím že se líší vnitřnosti a nejdou zaměnit. Skříň je taky jiná, a podle toho jsem je vždycky bezpečně rozlišil. 1 Ale že by se lišil i pohyb na tisícihranu a pak na páce, mi hlava teď nějak nebere 3 3
Noo, asi budu muset porovnat naživo 40

-> havlik: O tom už jsem slyšel 4
09:35:31
30.12.2017
havlik
-> Enggik: to máš jako když dáš do oktávky nebo spartaka řízení z 1202STW tam je snad i stejná skřín ale řízení pak funguje opačně protože v autě je to obráceně nebo tak něco.
00:55:11
30.12.2017
Eidy
-> Enggik: Leváka a praváka v neutrální skříni právě poznáš, protože celej obal je zrcadlovej, tak i šnek a matice je zrcadlová. Abys na konci získal stejnej pohyb na páce řízení ;)
upraveno 1x, naposled 30.12.2017 00:55:54
23:18:19
29.12.2017
Jozka
-> Enggik: Máš pravdu, liší se i piksla - jen mi někdo kdysi tvrdil, že použít jde.. Ono s tím doleva / doprava to při zrcadlovým umístěním na nápravnici až tak jednoduchý nebude.. až 2. ledna opět připojím mozek, zkusím nad tím podumat 4.
22:34:08
29.12.2017
Enggik
-> havlik: Však to já vím, že vnitřnosti nezaměníš 4 Ale princip pohybu je furt stejnej. Točíš tisícihranem doprava, pomocná páka jde doprava. Takže kdyby jsi to měl sekládaný v nějaký neutrálný skříni, tak nepoznáš zda jde o leváka, či praváka, ne? 4

Myslím že Pragos je kdysi nabízel v nějakým větším množství za nějakou takovouhle cenu 1

-> Jozka: No právě že se liší i ta skřínka 4 1
22:33:30
29.12.2017
Lamac
Hej,o priechodkách.Môže byť.
22:27:24
29.12.2017
isti
-> Lamac: Možno je to to isté ale dnes som zistil že u skodovky v kufry sú dve,jeden u relé cez ktorý prechádzá kábeláž k motorčeku stierača a spol a jeden v chladičovej stene.Ak hovoríme o priechodkách1
22:18:20
29.12.2017
Jozka
-> havlik: Taky jsem kdysi (velmi levně) jednu pravou skříňku pro zajímavost pořídil - a ten šnek "běží" nejspíš obráceně..
-> Enggik: Když chce někdo neolezlou pikslu, hodí se na ND - ale šnek, matice i kulisa jsou jiný. A jsem si skoro jistej, že i horní víko.
22:14:44
29.12.2017
Lamac
-> isti: U favorita cez to prechádza bowden na otváranie kapoty.
22:04:27
29.12.2017
havlik
-> Enggik: Ale snek nezamenis to jsem chtěl udělat a nefungovalo to když jsem koupil cely nový pravý řízení za 150
22:01:09
29.12.2017
Enggik
-> Jozka: U praváka či leváka je jedno jak točíš, ne? Pořád točíš na stejnou stranu? Jde je o tu skříň. Levák má uchycení k nápravnici nalevo, pravák napravo.

Joo, pravostranný tady nikdo moc nechce 3 Ale pamatuju si na kámoše co si na ně kdysi chtěl udělat monopol a vykoupit všechny co půjdou 3 3 Myslím že někde u sedmý to vzdal 3 3 3
15:34:36
29.12.2017
Jozka
-> Dušan: Já to takhle nepoznám, mě připadaj úplně stejný = musím je mít vedle sebe a zatočit si.
15:26:55
29.12.2017
Dušan
-> Jozka: podle obrazku z netu je to standartni levak
14:13:17
29.12.2017
Jozka
-> Dušan 29.12.17 07:55:31: Osobně bych bez velkýho přemýšlení bych za tu skříň dal dva litry, ale zoufalci v nouzi zaplatí klidně i mnohem víc.. Pokud není pro RHD, vyskytujou se dost hojně a jsou téměř bezcenný.
09:46:01
29.12.2017
Bukaj
-> isti 29.12.17 08:42:33: Jo.
-> isti 29.12.17 08:47:48: Netuším, proč druhošku dělali delší, ani jestli to má nějaké výhody či nevýhody...7
09:44:21
29.12.2017
Bukaj
-> Dušan 28.12.17 23:41:45: Je to záměnné pro všechny zadomotorové škodovky s maticí, v průběhu výroby bylo pár nepodstatných rozdílů. MB mělo seřizovací šroub inbus místo šestihranu a delší tisícihran na šneku, ale záměnné to je...4
08:47:48
29.12.2017
isti
Doraz horného ramena prednej nápravy,na lavo originál,pravo druhoška.Aké sú výhody alebo nevýhody originálu či druhošky?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 29.12.2017 08:47:48
08:42:33
29.12.2017
isti
Sú to priechodky elektroinštalácie v chladičovej stene?Podla katalogového čísla ano,respektíve neviem kde inde by to mohlo byť.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 29.12.2017 08:42:33
07:55:31
29.12.2017
Dušan
Super. Co to tak dneska stojí ?1
01:54:43
29.12.2017
Eidy
-> havlik: Ok, zapomněl jsem na M1. I tam byla ta samá převodka.
01:21:28
29.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.12.17 01:03:48: M1 mělo matici.

-> havlik 29.12.17 00:39:48: To mělo jen delší tyčky nebo ne?
01:03:48
29.12.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Tak M má hřeben, ne?
00:39:48
29.12.2017
havlik
-> Eidy: A Mko bylo jiné?
00:28:11
29.12.2017
Eidy
-> Dušan: Nebyl v tom rozdíl. Tedy myšleno od 1000MB po užovku.
23:41:45
28.12.2017
Dušan
Je to 742 nebo starší ? Pokud v tom byl rozdíl..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Dušan vložen 28.12.2017 23:41:45
17:00:58
28.12.2017
isti
Dobre,presvedčili ste ma.
16:32:17
28.12.2017
rsvancara
-> Bukaj: Stejná zkušenost...
15:50:52
28.12.2017
Bukaj
...a s opakovaným použitím šteftů podobně, jako Jožka - u vlečky i kyvkového bubnu, u předních nábojů - drží to dobře i po opětovném naražení4
15:46:17
28.12.2017
Bukaj
-> Eidy 24.12.17 10:59:38: Logo "MU" je Metaz Ústí - tedy výrobce oroiginálních pístů snad pro všechny zadomotorové škodovky, Jawy a možná vůbec vše, co tehdy u nás jezdilo 4
12:42:58
28.12.2017
Jozka
-> isti 28.12.17 11:29:18: U vlečky nevím, ale kyvkový bubny jen čistý díry a šteft se dá vyklepnout a zase narazit i opakovaně - nikdy jsem nad tím nedumal, ale nikdy s tím ani neměl problém..
12:32:20
28.12.2017
ondie
-> isti: co sem to kdy dělal,tak mi tam ty štefty držely i opakovaně.. ;)
11:41:35
28.12.2017
vhml
V naboji je vzdy jen vrtana dira.
Extreme Tyres