skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
21:15:52
11.01.2018
11.01.2018

Jozka
-> Bukaj 11.01.18 17:42:30: S tou nožičkou pochybuju, že by si dělali hlavu (si vyměň i držák na hlavě, soudruhu !) - ale to zploštění, to už za úvahu stojí.. I když on se ten filtrbox vleze i ten kulatej.
Úžasný, jak jsi našel tu starou diskusi..
Úžasný, jak jsi našel tu starou diskusi..

19:08:28
11.01.2018
11.01.2018

Bukaj
...v rozloženém stavu:
Ta černá věc je z plastu.
Ta černá věc je z plastu.
19:08:02
11.01.2018
11.01.2018

Bukaj
Také mám cosi na identifikaci...
...podle značení na hlavě šroubu je to ruské (sovětské)?
...podle značení na hlavě šroubu je to ruské (sovětské)?
18:51:11
11.01.2018
11.01.2018

Bukaj
18:49:35
11.01.2018
11.01.2018

Bukaj
-> ondie: Jo, trosky měly taky BSko, ale ten filrtrbox je takovej vyšší - kulatej i zespoda, kde se nasazuje na karbec...
18:27:48
11.01.2018
11.01.2018

ondie
-> Bukaj: Sem úplně mimo,u trosek je reálnej jednokomorák ?
17:42:30
11.01.2018
11.01.2018

Bukaj
-> ondie: Domnívám se, že BS filtrbox jako ND pro MB nebude uni s kilem - je tam celkem dost rozdílů, které překonat by byl větší či menší problém - trubička odsávání je to nejmenší, pak je tam jiná délka nožičky a hlavně pro většinu MBček (vyjma prvních sérií) zploštění v horní části kvůli vzpěře kapoty.
...aby ten novej modrej nebyl nakonec troskovej
...aby ten novej modrej nebyl nakonec troskovej

23:42:27
10.01.2018
10.01.2018

Jozka
-> ondie: V TP má 28. únor 1977, čili cca půlrok po náběhu výroby.
Můžem zkusit, ale ND byly mnohdy po náběhu medernizací mnohdy univerzální..
Můžem zkusit, ale ND byly mnohdy po náběhu medernizací mnohdy univerzální..

23:37:02
10.01.2018
10.01.2018

ondie
-> Jozka: A to je nějakej hodně ranej rok ta tvá ouža ?
Já ten svůj filtrbox zkusím zítra nafotit,ty mi určitě povíš co to je,zda MB nebo kilčo - pokud je v tom rozdíl.
Tematicky to tu bude dobře,identifikovat to potřebuju.
Já ten svůj filtrbox zkusím zítra nafotit,ty mi určitě povíš co to je,zda MB nebo kilčo - pokud je v tom rozdíl.
Tematicky to tu bude dobře,identifikovat to potřebuju.
23:05:17
10.01.2018
10.01.2018

Jozka
-> ondie: Takže BS-kovej artefakt..
Já jak byl zvyklej na MB a kila, tak mě to kladívko dlouho ani divný nepřišlo.. Ty auto vč. mýho jsem viděl za pár let jen tři a kdyby nebylo origo odbočky na vyhřívání v tom kladívkovým banju, klidně bych věřil, že se jedna bedna s kvasinskou adresou zatoulala do Boleslavi a tak jí tam prostě posléze spotřebovali.
Chce to nějakýho užovkovýho výzkumníka..

Já jak byl zvyklej na MB a kila, tak mě to kladívko dlouho ani divný nepřišlo.. Ty auto vč. mýho jsem viděl za pár let jen tři a kdyby nebylo origo odbočky na vyhřívání v tom kladívkovým banju, klidně bych věřil, že se jedna bedna s kvasinskou adresou zatoulala do Boleslavi a tak jí tam prostě posléze spotřebovali.

Chce to nějakýho užovkovýho výzkumníka..
22:19:17
10.01.2018
10.01.2018

ondie
-> Jozka: Já asi úžovku v kladívku právě nikdy neviděl. Ale podle tebou uvedenýho přechodu to možný je.
A jo,ten můj 1komorovej modrej box je fungltangl.. (už ale nepoznám,jestli je to MB,nebo kilíčko-pokud je rozdíl)
Sice novota,ale moc nevim co s tim,mě se to nehodí a kloudnej peníz z toho asi taky nebude,neb originalista bude žádat kladívko,a při přelakování ta vůně novoty přijde vniveč.
A jo,ten můj 1komorovej modrej box je fungltangl.. (už ale nepoznám,jestli je to MB,nebo kilíčko-pokud je rozdíl)
Sice novota,ale moc nevim co s tim,mě se to nehodí a kloudnej peníz z toho asi taky nebude,neb originalista bude žádat kladívko,a při přelakování ta vůně novoty přijde vniveč.
22:00:59
10.01.2018
10.01.2018

Jozka
Tak jsem prolítl registr 110R a dle něj se zdá, že přechod z kladívkový na modrou proběhl až někdy na přelomu let 1977 / 1978, resp. koncem roku 1977.
21:49:44
10.01.2018
10.01.2018

Jozka
-> ondie: Nemám to úplně probádáný, kdy se přešlo na modrou, ale zdědili jsme užovku se zeleným kladívkovým filtrboxem, nahoře s prohlubní a otvorem pro šroub a asi jen jinou zadní "nohou" na vyšší víko.. A že strýko jako první majitel byl zručnej zubař, ovšem nulovej kutil, soudím na origo. Ta přední noha je tedy ovařená, ale jak jsem pak koukal na srazech, viděl jsem ještě i pár dalších takových.
Erka s konce výroby měly prakticky stejnej filtrbox, akorát u nich jsem měl štěstí zase jen na modrý kousky (např. známého 110R/1980 bylo asi první auto, který jsem viděl v modré).
MB Modrej na BS už jsem viděl taky (ale jen v inzerci jako novej) a taky jsem se tomu divil - ale dospěl jsem taky k závěru, že pokud se jako ND dělaly dost dlouho (resp. 10 let po ukončení výroby dle tehdejších pravidel = 1979), tak je i na nich ta modrá logicky možná.
Erka s konce výroby měly prakticky stejnej filtrbox, akorát u nich jsem měl štěstí zase jen na modrý kousky (např. známého 110R/1980 bylo asi první auto, který jsem viděl v modré).
MB Modrej na BS už jsem viděl taky (ale jen v inzerci jako novej) a taky jsem se tomu divil - ale dospěl jsem taky k závěru, že pokud se jako ND dělaly dost dlouho (resp. 10 let po ukončení výroby dle tehdejších pravidel = 1979), tak je i na nich ta modrá logicky možná.
21:16:05
10.01.2018
10.01.2018

ondie
-> Jozka: A jak to je s barevností,ten kladívkovej odstín je u úžovek nemyslitelnej ne ?
Já mám doma třeba filtrbox na 1komorový karbec,ale už v modrém odstínu,který známe normálně z 742.. To je co ? ND pro kilča z pozdějších let ?
Já mám doma třeba filtrbox na 1komorový karbec,ale už v modrém odstínu,který známe normálně z 742.. To je co ? ND pro kilča z pozdějších let ?
19:37:03
10.01.2018
10.01.2018

Jawák2
19:35:54
10.01.2018
10.01.2018

Jawák2
Škoda to asi nebude, že ? S čoho to teda môže byť ? Zetor ?
19:08:14
10.01.2018
10.01.2018

Jozka
-> Lůďa 10.01.18 18:46:07: Mohl, dle nožiček a pokud dobře koukám, tak je správně na dlouhej filtr a i otvor na karb je "dvojkomorovej"
.
E: Pokud má taky otvor na šroub, sloužící k prohýbání horních vík karburátorů, mohla by to teoreticky být i užovka cca 76-77 a tím pádem možná i souběžný erko, ale tam by to chtělo už mrknout do katalogů..
E: Pokud má taky otvor na šroub, sloužící k prohýbání horních vík karburátorů, mohla by to teoreticky být i užovka cca 76-77 a tím pádem možná i souběžný erko, ale tam by to chtělo už mrknout do katalogů..
18:56:51
10.01.2018
10.01.2018

RadovanSkodovkar
-> Lůďa 10.01.18 18:48:56: Favorit 

18:56:13
10.01.2018
10.01.2018

Chali
-> Lůďa: Vršky podběhů jsou na Favorita
18:51:14
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
...
18:50:35
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
A pak ještě klika, zda se dá podle něčeho poznat, do jakého motoru je?
18:49:18
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
...
18:48:56
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
nějaké opravné vršky podběhů...
18:47:42
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
...
18:47:02
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
...
18:46:07
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
Mohl by být tohle filtrbox Škoda 110R?
18:44:46
10.01.2018
10.01.2018

Lůďa
Potřeboval bych poradit s pár díly...
obroučky světel Trabant???
obroučky světel Trabant???
08:49:47
09.01.2018
09.01.2018

sep
-> darklord: :mně ten odkaz nefungoval resp. nešel otevřít.-)
08:38:36
09.01.2018
09.01.2018

darklord
-> sep: bol to hned prvy odkaz co vybluje google ked do neho das to cislo... 

08:37:10
09.01.2018
09.01.2018

sep
-> darklord: :díky moc.-)
07:51:57
09.01.2018
09.01.2018

darklord
-> sep: www.skoda110r.com/view.ph
p?cisloclank... v spodnej casti diskusie prebehne toto cislo, budu na 110R
06:10:31
09.01.2018
09.01.2018

sep
Trochu uklízím a našel jsem stěrače s číslem 443 123 144 027,neumím zařadit,pomůže někdo? 

15:21:33
08.01.2018
08.01.2018

Jozka
-> Mejot: Plastová krytka jde odejmout i doplnit..
15:16:49
08.01.2018
08.01.2018

Jozka
-> Bukaj: Taky jsem ještě 003 nepotkal - v roce 1975 sjednocenej typ pro 100, 110R i 1000 MB měl koncovku 000.. resp. tak, že kilí minimálně od roku 1973 mají označení 443.621.247.000 a asi 1975 byly oficiálně prohlášený za náhradní pro MB. Jestli to mám dobře zaznamenaný ovšem ?
15:04:46
08.01.2018
08.01.2018

Bukaj
-> Mejot: S plastovou krytkou byly originály na š 100, ale číslo netuším...
15:04:09
08.01.2018
08.01.2018

Bukaj
-> Mejot: Mám dojem, že PAL nikdy nevyráběl novější náhrady za staré MB tlumiče a novější evoluce pro š100 byla náhradní díl za původní tlumiče. Stejně tak se myslím v domě eMek už nedělaly náhradní tlumiče pro užovky, byl pouze doprodej - ony všechny kyvkové tlumiče měly shodné rozměry a jen drobné změny tuhosti (myslím max 30%)...
15:03:25
08.01.2018
08.01.2018

Mejot
A tyhle mají plastovou krytku
14:59:43
08.01.2018
08.01.2018

Mejot
-> Bukaj: Aha to mi to právě našlo takže ne no. Zkusím hledat dál
14:57:19
08.01.2018
08.01.2018

Bukaj
-> Mejot 08.01.18 14:52:55: na MBčko nejsou určitě - MB mělo černé celokovové (s kovovou krytkou) a jiné značení)

14:56:13
08.01.2018
08.01.2018

Bukaj
-> Mejot 08.01.18 14:26:53: Délka by seděla na zadní škodovácké kyvkové, ale nejsem si jist koncovkou 003 - tuším, že 001 byla užovka a 002 Mko, ale 003 nevím...
...pak byly ještě novější černé rozebiratelné Ateso (s nálepkou Škoda auto), ale ty měly předposlední trojčíslí nikoli 247, ale 251 a koncovku tuším 025, nebo 026...?
...pak byly ještě novější černé rozebiratelné Ateso (s nálepkou Škoda auto), ale ty měly předposlední trojčíslí nikoli 247, ale 251 a koncovku tuším 025, nebo 026...?
14:52:55
08.01.2018
08.01.2018

Mejot
-> darklord: No právě že jsem nic nemohl najít ale už se povedlo snad. je to teda 1000MB. A omlouvám se ti že jsem se vůbec dovolil zeptat
14:42:07
08.01.2018
08.01.2018

darklord
-> Mejot: bfy.tw/Fvmo
14:26:53
08.01.2018
08.01.2018

Mejot
Na co je tenhle tlumič?
14:19:04
08.01.2018
08.01.2018

Davo
-> castrol: přesně tak 

12:20:55
08.01.2018
08.01.2018

castrol
-> darklord: noa , uz si videl chlapa z makkym
?
?07:47:00
08.01.2018
08.01.2018

darklord
-> Davo 07.01.18 22:35:22: chlapy 

22:35:22
07.01.2018
07.01.2018

Davo
diky chlapy nejvic mě zajima to gufero zda je vubec na škodovku
21:35:16
07.01.2018
07.01.2018

Jozka
-> Pavel P..: 3) sice průchodku držáku připomíná, ale krom jiného je to příliš malé - nebo ne?
21:25:54
07.01.2018
07.01.2018

Pavel P..
-> Davo:
trojka je průchodka držáku nárazníku do čela, čtyřka průchodka na svazek kabelů, pětka a šestka jsou manžety pístků do brzdových válců.
trojka je průchodka držáku nárazníku do čela, čtyřka průchodka na svazek kabelů, pětka a šestka jsou manžety pístků do brzdových válců.
