-> j_j: zkrácená neni a dosáhne maximálně k nalejvacímu hrdlu nádrže.... ale pochybuju že by bylo k odsávání benzínových výparů do karbce... pak by v nádrži vznikal podtlak a pumpa by asi nenasála benzin.
podle mě to bude nějakej starej směšovač na plyn.... proto je to schovaný zezadu aby to nebylo vidět při případný VB kontrole.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Pavel P..: k tomu filtrboxu : pokusil bych se zamyslet kam dosáhne ta zelená hadice (pokud víš,že není zkrácená) a kde by byla potřeba relativně čistého vzduchu projitým filtrem - taky mě nic ted nenapadá (do nějakýho speciálního ventilovýho víka je to si hloupost) 
vede to někam doprava dolů a asi byl na užovce nebo kilu,podle toho bych nasměroval další výzkum...nebo topení třeba?

vede to někam doprava dolů a asi byl na užovce nebo kilu,podle toho bych nasměroval další výzkum...nebo topení třeba?
jinak bych tu ještě měl jeden dotaz.... olejový filtr ČSSR výroba ale podle čísla jsem nic nenašel, nemá někdo tušení na co měl být?
Tak co chlapci? nikdo neví k čemu je tam ten blbinec uvnitř?

-> Pavel P..: Já to měl i na užovce, a bylo to v normální modré barvě, nikoliv kladívkové. Ale jestli to bylo origo, to nevím.
-> afro100: asi to bude erkovej... takhle zbastlenej ale na vyhození.

-> Pavel P..: v podstate to bude upraveny eR filterbox, kvoli comu netusim, mohol by to byt nejaky ten splynovák...
btw aj erkovych filterboxov bolo viac ...
www.skoda110r.com/view.ph p?cisloclank...
btw aj erkovych filterboxov bolo viac ...
www.skoda110r.com/view.ph p?cisloclank...
-> Mil@n: Jo to bude ono! Kdysi jsem měl přítelkyni se Škodou 1000MB... odsud si to pamatuju! 

-> afro100: užovky to měli na klasickou křídlovku... tohle má otvor na dvoukomorák... spíš mi jde o ten vynález uvnitř, co je to zač?
-> Pavel P.. 02.02.11 23:05:00: ten patent zatvarania mali kila (mensi a okruhly otvor na karb) potazmo eRka (uzovky ?) na EDSRu
-> su.tech: 1000mb
-> Pavel P..: Hele to zavírání - ten patent na tom filtrboxu - to jsem už někde viděl, jen si nemůžu vzpomenout kde... 

-> J3STER: ne neni
-> Pavel P..: Na dvanácettrosku to asi nebude co?
-> Pavel P..: tak to jsem zvědav, stejný žďorb se mi válí v garáži 

patent na upevnění filtru... pod tim plechem je pružina a pootočením se to zajistí do toho prolisu.
takto z boku, vývod za filtrem... vložka tam jde kratší z kila.
Potřebuji poradit.. neví někdo ze zdejších pamětníků co je tohle za vynález? připadá mi to jak nějakej směšovač na plyn... aj filtrbox je jakejsi jinej, vidim to poprve

-> 1560 01.02.11 00:34:52: tohle je držák jistící páky rezervy na eMko
-> m8rinek: 4
Ta hřídel je pro 4, nebo 5q? Díky img20.allegroimg.pl/photo
s/.../1430736811
-> 1560: ale vidim to na nejaky drziak hadicky alebo podobne proste drziak niecoho
-> alpin:
Nemám, zkusím příležitostně udělat.
Nemám, zkusím příležitostně udělat.
-> 1560: mas foto 2. z profilu ?
-> su.tech:
Super, díky.
Super, díky.
-> 1560:
- táhla k zámku-klice
- uprostřed nevím
- sloupek okna (ale nepovím ti který - P, L, sedan, coupe) ale dost možná pravý předek nebo levý zadek pokud je to na sedana, pokud coupe tak pravý... chtělo by to trochu jinou fotku - z boku.
- táhla k zámku-klice
- uprostřed nevím
- sloupek okna (ale nepovím ti který - P, L, sedan, coupe) ale dost možná pravý předek nebo levý zadek pokud je to na sedana, pokud coupe tak pravý... chtělo by to trochu jinou fotku - z boku.
-> suri: kde tam vidíš 6ku šroub ?
(pavel myslí ten černej a neni to na přidělání přítlačáku,ale setrváku ke klice)

-> Pavel P..: na zotrváku nie je 6 šroub
-> Pavel P..: prostě než přišla kost ;)
-> ondie: ta klec na táhlu řazení je i na 5q do roku snad 86

-> Nwkt: ..tak po konzultaci s katalogem máš pravdu a byl by to šteft na víko ventilů na 8kanál (má bejt dl.65mm,ale asi to tak neřešej)..
Ten plíšek z dírama je teda na táhlo ke 4Q..ok
Podložka teda na vodní pumpu..ok
Ten šroub černej tmavej menší bude teda na setrvák a ten šedivej s plochou hlavou bude ojniční..ok
Pružinka někam do zámku,bůh ví kam..
A ten plastovej nesmysl nikdo neví ?
Jinak teda díky všem.
Ten plíšek z dírama je teda na táhlo ke 4Q..ok
Podložka teda na vodní pumpu..ok
Ten šroub černej tmavej menší bude teda na setrvák a ten šedivej s plochou hlavou bude ojniční..ok
Pružinka někam do zámku,bůh ví kam..
A ten plastovej nesmysl nikdo neví ?
Jinak teda díky všem.
-> ondie: ten plech obdelníkovej je na klec táhla řazení, ta pružina bude do zámku, dlouhej šteft na ventildekl, ten šroub s placatou hlavou je na setrvák
-> ondie: On je rozdíl 5k a 8k co víko zdvihátek?
-> ondie: Podle mě:
- šroub ojnice
- pružinka do zámku
- podložka pod matku k pumpě na řemenici
- to ploché s dvěma podélnýma dírama - je součást na řadičku na starý 4q na ty gumové kostky
- šroub ojnice
- pružinka do zámku
- podložka pod matku k pumpě na řemenici
- to ploché s dvěma podélnýma dírama - je součást na řadičku na starý 4q na ty gumové kostky
-> Nwkt: to by bylo malý..ten můj má délku 63mm a průměr je 6mm
-> Nwkt: je 

Šnekovou pružinku tipuju někam do zámku..
Podložku z čudlíkem..vodní pumpa ?
Ten malej šteftík a i ten šroub z placatou hlavou mi je povědom,ale netušim..
Podložku z čudlíkem..vodní pumpa ?
Ten malej šteftík a i ten šroub z placatou hlavou mi je povědom,ale netušim..
-> ondie: Neni ten šteft na ventilový víko?
-> ondie: to pérko vypadá jako na favorita do mechanizmu 5dv
jak sa tak divam na to co tu napisal Pavel, tak eR/kilo to ma inak, obrucka v kt. drzi svetlo je vo farbe (cierna, siva) a to co kryje stelovaky atd, je chrom, takze su tam vlastne dve ... nemylit ...
ja len tak naokraj ...
ja len tak naokraj ...
-> 105: tyhle hluboký obroučky nejsou na škodovku, užovka má nižší... je to na Tatry jak píšou ostatní... mimochodem na erko nový chromový obroučky mám aj s parabolama... odkaz radši dávat nebudu nebo mě petr zase zcenzůruje

-> m8rinek: musim je pozadat o new klič 

-> 105: na aukru jich byva habakuk ;)
-> 105: tak to budes sklamany ale ty na kilo sa nelesknu :D:D:D skusim sa pozriet ci by som co vystrachal ...