Jaké pneu

prohledat
3415 příspěvků (zobrazeno 2901 až 2950) od 04.01.2011 do 16.10.2025, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
19:43:38
25.10.2015
rOMAN
-> Toušík 25.10.15 19:33:48: Co je pekna cena? znam 2 lidi co je jezdi a chvalil si, ale za 4ku co je nam na webu si radci vemu overeny Kumha. Oni za ne dali neco pres 2t kdyz byla nejaka akce.
19:33:48
25.10.2015
Toušík
Hele máte někdo nějaké reference na závodní pneu Dmack?? Asi budu mít možnost nákupu za prýmové ceny tak bych potřeboval reference.
21:50:04
23.10.2015
Milan 136
-> palinator: souhlas. Kolega dal vraníky na fabii. Na sněhu bomba, ale hučí to jak vrtulník nad autem a na mokru je to neřiditelný
13:33:05
23.10.2015
palinator
-> Klubko_:
Tim spíš, že jezdíš nejčastějc sucho/mokro, tak bych radši volil nějakej neprotektor. Kámoš má zimáky v tomhle rozměru od Protektory Praha, vzorek teda jako kráva, ale je to příšernej parník i když se přefouknou kola. K tomu ještě riziko že to budou práskačky. To už radši Čínu.
E: i když ani tak se třeba vůči Barumu nebo jinýmu značkovýmu low-endu moc nevyplatí
upraveno 1x, naposled 23.10.2015 13:33:37
11:12:05
23.10.2015
George88
Vzorek to má jak vraník.nebyl by lepší ten?
09:26:01
23.10.2015
Klubko_
Chci na octávku koupit novy zimní pneumatiky a vzhledem k malému nájezdu a jízdě většinou po suchém/mokrém asfaltu jdu hlavně po ceně. Do oka mi padly tyto 4 typy pneu.

aukro.cz/195-65-r15-equip e-nordmaster4-zimni-pneu-a kce-i5730139561.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-des-alpes-zimni-pneu-m-s -i5730138792.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-hpl-zimni-pneu-m-s-i5704 545916.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-alpin-master4-zimni-pneu -m-s-i5704603155.html

Nějaky návrhy, kterej dezén vybrat? Cena i rozměry jsou stejny, tak nevím, ktery.
20:42:36
19.10.2015
palinator
-> vhml:
U nás nesněží tak nemohu recenzovat chování na sněhu. 3 Ale když jednou 4 cm napadly, tak vyjely všude, kde jsem je zkoušel. Ale to jsem byl sám v autě těžkým na předek.
17:42:39
19.10.2015
Venca.
-> vhml 19.10.15 13:36:40: Dneska přišli a vypadaj moc hezky, navíc je na nich napsáno made in Germany 1

Podle testů rozumnej průměr, tak za ty peníze...
14:48:21
19.10.2015
Tomáššš
-> vhml: ked su za super cenu nemas co riesit
13:36:40
19.10.2015
vhml
Nějaká recenze na Polaris 3 ? Známej je vozí z Německa za super peníze, tak jestli je mám vzít, nebo koupit tady něco jinýho. Jde mi hlaně o výkon na sněhu a ledu, jelikož o silničářích si tu můžem nechat leda zdát.
upraveno 1x, naposled 19.10.2015 13:39:05
21:56:40
15.10.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 20:15:45: Myslím že V70A je dostatečně kvalitní semislick. Budiž oboum sadám okruh v Bělý lehkej 2

Nechápej to opět nijak zle, jen jsem neviděl hlubší smysl dvou ,,stejnejch" sad. Ale já to mám zas jinak, kdy tu mám vyřádkováno x sad od hladkých slicků, přes rejži atd. po šoto gumy :-)
upraveno 2x, naposled 15.10.2015 21:58:20
20:44:38
15.10.2015
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 20:15:45: Věř že vím jak se takový auto na těch či oněch pneu chová (a nemusím v něm často ani jet) Jinak je samozřejmé,že se vlastnosti auta na lepších pneu výrazně změní k lepšímu - což ovšem není třeba zdůrazňovat,je to logický.
20:16:28
15.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rOMAN 15.10.15 19:40:08: A ty máš ty 120tky co? Kde jsi je bral, možná už jsem se ptal, ale web je plný 180tky.
20:15:45
15.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.10.15 19:00:15: Já nikdy nepsal, že závodní guma není lepší, nicméně pokud vím, tys nikdy neměl kvalitní semislick... Proč já scháním další? Protože mě prostě ježdění na obyč gumě TW300 nebaví, auto s tím výrazně hůř brzdí a celkově se to na tom vlní i když to přefouknu přes 2,5atm. Proto scháním levnější alternativu co na to obout.

-> MVM 15.10.15 19:05:52: Tak guma kategorie Pilot sport cup a cup 2 je v podstatě už takovej semislick. Má to pokud se nepletu TW 180. Nicméně prostě sériová guma a semislick je zcela jiný svět, poznáš to až když si to můžeš vyzkoušet. Mě to v Mostě udělalo 7-8 sekund dolů a na brzdách je to na okresce opravdu znát. Do semisclicku se do toho můžeš opřít a guma to udrží.
19:40:08
15.10.2015
rOMAN
-> vhml 15.10.15 19:00:15: ted jsem v garazi byl jsem zkusit gumy na mokru ... on je vsude strom tak se clovek trochu boji a nezdalo se ze by to bylo spatny :) .. No a rikam si kuknu jestli je tam Ecko a ono nikde tak si rikam prece jsem nejaky videl..koukam a koukam a nic ... nedalo me to sundavam kolo a hele je kurvy ono je z druhy strany :)
zvětšit Jaké pneu - obrázek od rOMAN vložen 15.10.2015 19:40:08
19:33:43
15.10.2015
MVM
-> Eidy: My si v podstatě rozumíme,a já taky chápu že prostě v těch malých průměrech je těžký něco pořádnýho sehnat. Taky jsem ale napsal před chvílí že v podstatě na volný dny na trati je to celkem vhodný druh pneu.Když začne pršet - můžeš na dobrých seriovkách jet jistěji. Na suchu mají výhodu poloslicky a trpí díky desénu -který má snahu se hrnout a trhat,když jsou vedra jako byly letos a dráha má vysokou teplotu... Jinak s Tebou souhlas. 4
19:23:28
15.10.2015
Eidy
-> MVM: Jako já bych si MP Sport Cup klidně koupil, ale oni je jaksi ve 14" nedělají. A to je ono. Jo, semislick může být proti slicku na hovno, ale zase sériová guma (a vynecháme specialitky typu Sport Cup) je na hovno proti semislicku. Ty to bereš ze svý pozice závodního mechanika a já to respektuju a zajímá mě to. Jen se na to zkus podívat tak, že sháníš něco ve 14" 4
Jasně, mohl bych si sehnat třeba ARC a na ně nazout jetý slicky a bylo by to určitě lepší. Jenže zase bych musel předělat geometrii. A to se mi opravdu nechce přehazovat dle pneu. Zas si tak trochu zakládám na tom, že Kóča je pořád stejná bez ohledu na podmínky a prostory. Ty jdeš primárně po výkonech pouze na trati. My to ladíme na nějaký kompromis a o tom to je. 4
19:12:51
15.10.2015
Deacon
-> vhml: Mají Éčko i 120
19:05:52
15.10.2015
MVM
-> Tuner#2: Ok,máš právo se mnou nesouhlasit,stejně jako já mám svůj názor na jistou kategorii pneu ověřenu mnohokrát na Avon a Toyo prakticky.Ti lidi chtěli pořád něco řešit,zlepšovat,zrychlova t - co jim chceš říct když ty gumy staly za víš co.. To je pak těžký. Ono taky záleží jak umíš se o ty gumy opřít,na jakým autě to je obutý a jak se s tím pracuje. TO že se pocitově bojíš jet zpětně na seriovkách je jen dojem - rozhodně to nerozbiješ. Ono to totiž funguje i naopak kdy se dají na poměrně rychlý a výkonný auto dát seriový obyč pneu. Ale zase se bavíme o pneu pro určitou kategorii aut. Běžná pneu na supersporty totiž je už v základu něco jinýho jak pneu na octávku...
19:00:15
15.10.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 18:51:20: a ještě o dalších 200% jinde je závodní guma :-) Leč v běžném provozu nepoužitelná.

K čemu ti vlastně budou dvě sady semislicků? Já zatím pořád pročítám názory a zatím se nejvíc kloním s Nankangům s TW120 ( pokud mají E, což každej tvrdí něco jinýho )
18:51:20
15.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Když jsem u těch gum, tak jsem měl na Žlutce Pirelli P5000, Nokian V a Toyo R888. Obě dvě sériové gumy nejsou žádná špička, ale v dobových testech ADAC se umisťovala v horní polovině pole. Oproti tomu je semislick úplně jiný svět a kdo to nezažil na svém autě, tohle nikdy nepochopí... Ano na vodě to je horší, nicméně, kdy je průtrž, že voda stojí v kolejích? Za těch 5let se mě to stalo jen 2x a ano jsem jsem 70 připosraný a i tak to chytala aquaplaning. Nicméně tohle je plně kompenzováno tím, co ta guma umí v zatáčce, jak je s ní auto stabilní, jak poslouchá na volant a jak to s ní umí brzdit. To co unese semislick, neumí sériovka ani z 30%... Po odlehčení auta se na sériové gumě s tím normálně regulerně bojím jezdit.

Aktuálně řeším co dál? Určitě si koupím zase jednu sadu R888 ve střední směsi, ale řeším co na takové to normálnější ježdění za přijatelnější prachy.

Někdo říká Nankang NS-2R a někdo Federal RS-R. Problém je, že Ti co haní Nankang (naposled jedek kluk s Fiestou ST na slalomu) vyzkoušel Nankang jen s TW 180 což je pochopitelně oproti TW 140 u Federalu horší. Otázka je jak je na tom Nankang ve směsi TW 120, což by mohlo být už slušné a blížit se Toyo R888, které mají TW 100... Takže otázka zní, porovnával tady někdo takhle gumy komplexně?

Jen pro neznalé, sériová guma má TW 300 a víc, takže je asi jasné jak drží, nebo spíš nedrží...
17:57:24
22.09.2015
stika87 - Maschinenführer
12:30:20
22.09.2015
Přema
-> Bukaj: mě se líbí že by to mělo vypadat trochu jako nízkoprofiláč a mělo by to být širší, takže by to na tom mělo i líp držet na cestě, taky jsou podle mě cenově dostupnější, kdyby tam byly ale velké mezery výškově tak raději budu hledat 75-80 než abych řezal pružiny...

-> colaczech: Díky netušil jsem že jsou takové vymoženiny... takže na průměru to bude nižší o 6,5 mm tzn. 3,25 níž od podběhu? to není tolik i když jak se bude guma sjíždět tak to bude víc...
12:24:48
22.09.2015
vhml
-> rOMAN 17.08.15 22:39:04: jaký jsou reference na ty 120tky? Zapoměl jsem se doptat v sobotu. Podle videí to vypadalo že to celkem i funguje.
10:01:20
22.09.2015
colaczech
23:51:35
21.09.2015
Bukaj
-> Přema: Tak si to spočítej, ne?
Na litru jsem kdysi (z nedostatku gum v legálním rozměru) jezdil obuté 165/70/14" a na první pohled to nebylo moc poznat (rozdíl v obvodu oproti 155SR14 není velký), jen oproti OR36 ty Brillantisky byly o poznání širší (navzdory malému "papírovému" rozdílu).
23:43:36
21.09.2015
stika87 - Maschinenführer
-> Přema: to netusim litra nevlastnim :)
23:07:00
21.09.2015
Přema
-> stika87 - Maschinenführer: SUPER!!! a náhodou zkušenosti ohledně rozměru 155/65 místo 80 na litru? nebude tam moc velká díra mezi podběhem a gumou?
22:59:04
21.09.2015
stika87 - Maschinenführer
-> Přema: na technicke neresi jak je pneu stara ;-) takze se nemas ceho bat ;-)
17:21:25
21.09.2015
Přema
Měl bych dotaz. neví někdo jestli když pojedu(dovezu to na podvalu) na technickou na starých chemlonech (naleštím je krémem na boty nebo něčím podobným) vzorek jako nový tak jestli s nimi budou mít problém? Samozřejmě po technické dám nové gumy akorát z rozměrem 155/65 místo 80... a nechcou se mi kupovat nové gumy v rozměru 80 jenom kvůli technické...

Zároveň bych se chtěl zeptat co si myslíte o Pneu 155 / 65 R14 75T WR D3 NOKIAN
Případně jsem tady četl o Imperial EcoDriver2 ovšem u těch není ten vzorek tak agresivní tak bych je dal případně tak dopředu... Díky
23:41:38
21.08.2015
palinator
-> Toušík:
1,6 se jezdilo na OR34 co si pamatuju.

Jinak já radši jezdim přehuštěný gumy než podhuštěný. Přehuštěný se časem vyfouknou do normálu, můžu je víc drbat v zatáčkách, dýl si jich nemusim všímat a i když je to v prdeli a tlak dobře držej, tak se sjedou středy a to fízli jen tak neviděj, hlavně že je vidět vzorek na hranách. 47
upraveno 1x, naposled 21.08.2015 23:42:07
15:29:31
21.08.2015
ochoda
-> Toušík: Hele třeba kecám a je tam víc, ale oproti zadku to stejně vypadá nafutrovaný fest. 3
07:41:59
21.08.2015
aceboss
Koukám co člověk to názor6 zkusím kapku přidat tak 0,2 a uvidím co bude dál.
22:47:15
20.08.2015
Toušík
-> ochoda: 1,6 musí bejt hrozně málo a nebo tě blbne měřák.. Já jezdil 175/55/13 a foukal jsem to 1,9-2 jinak se to žvejkalo :/
20:48:37
20.08.2015
ochoda
-> aceboss: Mam gumy co ty. Zadek mám asi 2,2 a předek asi 1,6 a když na to kouknu očkem tak je zadek víc zmáčklej takže by to možná sneslo dopředu míň nebo dozadu víc. Äle jezdim na tom a nějak to funguje. 1
15:09:57
20.08.2015
TTomas
-> aceboss: Ja 185/60R14 na kile foukal vic. Predek lehce pod 2 a zadek skoro 2,3.
23:41:27
19.08.2015
Jirik_Tuňák1983
A já foukal na Tuňákovi 16ky.
Předek 2.1-2.2
Zadek 2.3-2.4
23:15:05
19.08.2015
Bukaj
-> Toušík:
Potvrzuji Tvá slova - u Feldy (Combi) foukám předek i zadek na 2,2 a ok.
U 742 na 13" dávám dopředu 1,8-1,9 a dozadu 2,1-2,2.
Na litra (14") dopředu 1,6-1,7, dozadu 1,9-2,0.
Vše s "předpisovým" rozměrem gum. A nemám problém s nerovnoměrným opotřebením pneu - to je prakticky vždy způsobené rozhozenou geometrií, popřípadě mrtvými tlumiči.4
23:07:40
19.08.2015
Toušík
-> aceboss: To špatným tlakem určitě neponičíš to bych se nebál. Teď sem napíšu mojí zkušenost. Na feldě jezdím 165/70/13 a foukat se mají vepředu asi 2. Tak jsem to celou dobu foukal 2 a dost často mě to pískalo v zatáčkách. Teď foukám 2,2-2,3 a je to paráda. Nepíská to, nežvejká se tolik prostě fajn. A chce to mít slušnej měřák, protože doma jich mám 5 a každej ukazuje jinak :/ Tak jsem teď nakoupil pořádnej a vím už hodnoty správné. Ale ve tvém případě bych vyzkoušel dát 2 a viděl by jsi jak se to chová.
23:02:16
19.08.2015
aceboss
-> Toušík: Si mě špatně pochopil nebo jsem to špatně napsal. Nejde mi o to jak těsnit 4 všude mám nové duše. Jde mi o samotnou hodnotu tlaku4 momentálně mám nafoukáno tuším 1,8 předek a 2 zadek ale nemám to s čím kým porovnat. Nerad bych pneu kazil špatným tlakem. 6
22:47:43
19.08.2015
Toušík
-> aceboss: Mastek a duše. Já je jezdím taky. A nebo pořádně vykytovat a krásně vyhladit kde sedí guma na disku a musí to držet.
22:37:25
19.08.2015
aceboss
Pánové poprosil bych Vás o nějaký relevantní názor v otázce huštění pneumatik.
Jde mi o konkrétní případ pneu Yokohama A539 175/60 R13 nazuto na loukotích.
Pořád bojuji s huštěním pneu a rád bych tuto otázku s nějakým kladným výsledkem ukončil.
Děkuji za rady, názory a poznatky. 6
09:04:21
18.08.2015
rOMAN
-> Toušík: to je me jasny :) ze bych vzal od kazdyho jeden par a vyzkousel prehazovat :)
22:47:16
17.08.2015
Toušík
-> rOMAN: To je složitý no když to nikdo nevyzkouší tak to nepoznáme a když si koupíš jedno bude druhé lepší.. Zákon schválnosti :D
22:39:04
17.08.2015
rOMAN
prave resim nejaky levny mokry reseni - zatim 2 adepti bud tohle nebo ten Nankang NS-2R 120
22:30:59
17.08.2015
Toušík
-> rOMAN: Hele za 2900 včetně dph není špatná cena.. Jen by mě zajímalo co je kostr,a zda původní stará guma jako dříve, nebo ne..
21:51:04
17.08.2015
rOMAN
A jeste dotaz nezkousel nekdo "novinku" od maxsportu EXTREME VR2 Type-W - 175/50 R13?
23:04:35
15.08.2015
rOMAN
-> Toušík: jo 195 , ale je to behoun 168mm a guma 200mm. Disky mam 6ky dneska jsem dotahnul jsete jednu sadu 7cek.
23:04:15
15.08.2015
venni
-> rOMAN: Dmack je co se funčnosti týče prý nic moc...
22:52:52
15.08.2015
Toušík
-> rOMAN: Nemůžu tu mou fotku najít, ale zásadní problém kterej máme jsou disky :/ Protože na ty Kumha by to chtělo širší zbytečně se to dost láme. Jinak Honza mi ukazoval nazutou tu 165 na loukoti a to je prostě to pravé pěkně rovné boky, běhoun rovnej prostě paráda a myslím že budou dostatečné. Dmack dělá ale taky jen 195 ne?
Extreme Tyres