-> MVM: protože graf nestačil,když se dalo video z venku,tak to taky nestačilo a každý chtěl vidět ručičky a teď nestačí ani ty ručičky...mě je konec konců uplně jedno,co si o tom kdo myslí.To,že neni auto na heveru svědčí mihotající se stromy...přesvědčovat zde někoho nemám zájem,jenom je hrozná zábava sledovat,jak se to tady vyvrbí vždycky

Jo a 120 i felda je je dvou lidech,kdyby toho tady bylo na místní tuningáře málo,...nechtěl jsem to řikat,ale na okruhu taky nejezdím sám nikdy a nedělám si časy jako většina...přijeď někam poměřit a nebo se svézt,...ale to budeš řikat jako každý tady,jak to neni závodní motor...ale webery,polotovarovou vačku,kovaný ojnice,upravená hlava to tam je,ale je to defakto polosérie

Pro mě tady ty stránky nic neznamenají,ale nemám rád,když mě někdo chčije na hlavu a tvrdí,že to je živá voda.
-> jate-line: -> vhml: je fajn zjistit,že takový starý závodníci nepoznají převodovku s dlouhou jedničkou

No,že to vyrazí a neuhnije jako většině aut,které vidím na tom rally je asi moje zásluha

Já měl ve škodovce normální převodovku a tam ta jednička uměla akorát zahrabat a přetočit se na 10m,...takže za mě tedy dlouhá jednička,co jede 60-70km/h podle možností otáček motoru je mnohem rychlejší,než nutnost během 1-vteřiny po rozjezdu řadit...ale je fajn,že třeba Čokin to hned zdůrazňoval a vy dva na to také poukazujete...ano,motor na to musí hlavně mít,pak se to pouze podpoří převodovkou.Jinak žádný strach,ani já,ani oba další majitelé nehodlají nic jezdit,protože na nějakou republiku v rally nemají už peníze,...lada a felda pojedou max. Běšiny pro zábavu a tím to končí...Martin se 120 nepojede nic,protože neumí řídit
Jo a co se týká kol atd,...má to cenu zde řešit,když napíšu,o kolik kecá tachometr?Buď tomu budete věřit a nebo ne...samo dopočítat si převodovku podle rychlosti je to nejmenší...to,že se konečně využily možnosti,které jsem měl jak dávno a kdybych se nesnažil stále tahat výkon z jednoho karbecu a dal na svůj motor 4-klapku,tak jsem měl místo 102hp třeba 120hp a taky jsem místo 280-ky mohl dát 300° vačku a měl třeba 125hp v době,kdy se Urbi tady ptal,jak seřídit ventily na svojí 125-ce...jo,asi by tady o mě nikdo moc nepochyboval

Ale zase vymáčknul jsem co se dalo z obyč karbeců a o to víc zábavnější to je teď,kdy už na něco viz. videa montuju prostě motokarbeci a nebo webery...ono totiž nejde o to,jestli to jede perfektně na Sedru,když to může jet lépe na DCOE...nejezdím závody a nezajímají mě nějaké kategorie,motor musí jet co nejlépe a jediné omezení jsou finance...měl jsem to takto praktikovat už dříve.
A Lada a 120 má R13 a felda R15
-> Eidy: já nechápu,jak můžeš složit převodovku a pak nastavovat vůli SP...ano,diferák doleva a doprava uděláš,ale samotnou "hrušku" už neposuneš,protože jak utáhneš půlky k sobě,tak se stáhne ložisko a nejde s tím hnout....takže asi tak.Jo,žes měl 3,9 ve 4Q vím a že se musí zakrátit hřídel taky...a to nemá nikdo v okolí soustruh a ty s tím neumíš?Zase to neni nějaká věda,pokud jsi to dával do silného 4Q obalu.
-> Petr Urban: protože od tebe jezdí 200 vaček a od Krejbicha tisíce,...a to určitě ne z důvodu,že píše víc na Virt a facebook...jo a pokud si pustím Freiovo Ladu v onboardu,tak když Michal v Ladě vytáčí 5-ku na 7000ot,tak Frei dává zhruba 4-ku a to ta jeho 1,6 má nabržděno aspoň 180hp co?...moje motory nejezdí závody,v tom je jediný rozdíl mezi náma
Onboard Lada VFTS - Invelt Rally Pačejov 2020 RZ3
Zde určitě drží stále plný plyn až do 4-ky...a nebudu kokot,takže Frei je kousek,tak se sejdeme na letišti se svědky,obě auta se kolama napřevodují na stejnou maximálku a jednou pro vždy to rozseknem ne?Jestli tvoje motory vyhrávají závody jenom z důvodu,že tam nejezdí ty moje

Já nemám co ztratit,max. se ukáže,že seš lepší,což o sobě také stále tvrdíš a budeš to mít "tuplovaně"
