
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
11:40:52
18.03.2017
18.03.2017

Milan 136
Paku jsem mel vyndanou, vse radne vycisteno, promazano. Chodi to krasne ted

11:38:48
18.03.2017
18.03.2017

Milan 136
11:38:27
18.03.2017
18.03.2017

Milan 136
-> suri: Hak by byl. Na to, ze jsem z toho sekacem odsekaval asi 3mm vrstvu rezu, tak to nevypada tak spatne. Je to vyrezly, ale nevadi. Bude to stejne ulozeny v rezerve...
02:07:57
18.03.2017
18.03.2017

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 17.03.17 21:05:20: Ale na prodeje nových i ojetých to očividně vliv nemá. 

22:14:56
17.03.2017
17.03.2017

Milan 136
-> saskyn2: jojo, pohled do sacich kanalu na 1.8/2.0 TSI je super. Kdyz se menily sani na zaruku, tak to takhle vypadalo i ve 20 tkm

21:05:20
17.03.2017
17.03.2017

saskyn2
CCZA najeto poctivých 80. Takhle vypadaji ventily. Já pořád říkám na servis zlatá nafta.
19:55:06
15.03.2017
15.03.2017

Syny
-> palinator: Slusny parametry. Docela by me zajimalo, jak se to projevi na zivotnosti celyho motoru a vseho kolem... Pac 445 Nm je uz docela sila :)
19:42:55
15.03.2017
15.03.2017

Jarda/felda
-> palinator 15.03.17 19:13:27: je to možný něco takovýho měl
19:40:02
15.03.2017
15.03.2017

castrol
-> palinator: mam dojem ze ano
19:13:27
15.03.2017
15.03.2017

palinator
07:16:03
14.03.2017
14.03.2017

jerrom
-> suri: díky moc
16:17:56
13.03.2017
13.03.2017

suri
-> jerrom 13.03.17 16:15:24: 1J0615301M 280mm
16:15:24
13.03.2017
13.03.2017

jerrom
Ahoj, byl by prosím někdo ochotný zjistit jaký rozměr předních kotoučů by měla mít tato Octavia I (TDI AGR) TMBGG41U822618435.
21:14:21
11.03.2017
11.03.2017

suri
-> minno 11.03.17 20:12:18: zapúzdrené sú tu len tie dve horné , výhody neviem ale v reále tam olej zrejme aj tak ide popri prachovke ... dole sú hriadele uložené vo valčekových ložiskách , hore tieto guličkové zapúzdrené , diferák kuželové a na kolesách ihličkové s plastovou klietkou ... je to veľmi pekná a jednoduchá prevodovka , a celkom kvalitne urobená ... ak sa tam mení odpovedajúci olej tak musí byť večná , však v tejto sa používalo kadečo čo tam nepatrilo , nemenilo sa , dostávala na prdel a to poriadne a aj tak je v peknom stave
20:26:39
11.03.2017
11.03.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt: Ještě jsem přední okno (naštěstí) nemusel měnit. Takže je tam stále bez dešťáku...
20:12:18
11.03.2017
11.03.2017

minno
-> suri: -> MVM: aha :)
-> suri: A ešte toto: Vždy som sa čudoval, aká je výhoda zapúzdrených ložísk s trvalou tukovou náplňou v prevodovke? Menšia hlučnosť? (lepšie vymedzené vôle ložísk), alebo? Nevyschne ten tuk po rokoch? Nie je lepšie mazať to olejovou náplňou?
-> suri: A ešte toto: Vždy som sa čudoval, aká je výhoda zapúzdrených ložísk s trvalou tukovou náplňou v prevodovke? Menšia hlučnosť? (lepšie vymedzené vôle ložísk), alebo? Nevyschne ten tuk po rokoch? Nie je lepšie mazať to olejovou náplňou?
20:12:10
11.03.2017
11.03.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: To tam ještě nemáš to okno s dešťákem?




20:09:03
11.03.2017
11.03.2017

StepaNoFUN
Z "leštěnky" už zase děláme pracanta... Tohle je po první (nejmenší) fůře, monemntálně je bláto až na střeše...
19:02:42
11.03.2017
11.03.2017

suri
-> minno: náhon tachometra ,ale takú poruchu som ešte nevidel
18:59:59
11.03.2017
11.03.2017

MVM
-> minno: To je ozubené kolo náhonu tachometru. To druhé kolečko Ti buď spadne do převodovky .. a nebo v lepším případě zůstane na konci lanka tachometru 

18:53:14
11.03.2017
11.03.2017

minno
-> suri: neviem identifikovať, čo je to žlté...vyzerá to ako tvrdý vosk z nového dielu :)
18:49:45
11.03.2017
11.03.2017

suri
-> minno 11.03.17 18:49:14: viz první foto
18:49:14
11.03.2017
11.03.2017

minno
-> suri: tak načo to rozoberáš, keď je to OK? :)
18:48:55
11.03.2017
11.03.2017

suri
fauve tmel
18:48:04
11.03.2017
11.03.2017

suri
18:45:46
11.03.2017
11.03.2017

suri
inak na margo stavu , má to dosť ťažkých 274000km , ložiská na diferáku viz foto , stav celej prevodovky čo sa týka stavu ozubení a ložísk prevyšuje hociktorú koncernovú prevodovku ...
18:44:13
11.03.2017
11.03.2017

suri
Nedávno sa tu nadávalo že OIII prevodovky nič nevydržia, tak ja tu mám moju Feldovú , cárach jeden :D
20:09:32
05.03.2017
05.03.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt: Uvidíme co napíše. Kdyžtak se s ním zkusím nějak domluvit...
19:17:07
05.03.2017
05.03.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: Akorát tam dělá takovej uni konektor z GME. Kterej rád vypadává, možná by ti tam mohl hodit nějakej automotive, pokud se domluvíš 

18:56:06
05.03.2017
05.03.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt: Díky. Psal jsem mu..
16:06:09
05.03.2017
05.03.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: joshak@centrum.cz
07:10:09
05.03.2017
05.03.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt 03.03.17 09:40:24: To by docela šlo... Kde se to dá koupit, nebo objednat? Bylo by to asi jednodušší, než měnit tu komfortku a řešit další kraviny jako nový ovladače, atd...
10:22:05
03.03.2017
03.03.2017

Nwkt
-> Milan 136: Případně mám ELM a mobilní aplikaci ...
10:12:47
03.03.2017
03.03.2017

Milan 136
-> Nwkt: taky jsem na ten polar fis do dvojky koukal, ale je to zbytečný a drahý vzhledem k vlastnictví vag comu
09:47:52
03.03.2017
03.03.2017

Nwkt
-> Bohyn: -> Athlonek: Pěkná věcička, ale taky drahá jak prase
09:47:17
03.03.2017
03.03.2017

Bohyn
-> Athlonek: Kamarád má na Golfu GTD IV. a pěkná vychytávka. Kromě čtení a mazání chyb se mu graficky zobrazuje tlak na turbu

09:40:24
03.03.2017
03.03.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: 2700 myslím
06:27:22
03.03.2017
03.03.2017

StepaNoFUN
-> Athlonek: Taky jsem o tom přemejšlel. Ale nechce se mi za to dávat tolik peněz. Diagnostiku mám, tudíž je tohle skoro zbytečnost...
-> Nwkt: Co ta sranda stojí? Komfortku s kabeláží sice mám, ale zatím mi chyběj dveřní jednotky a že by se mi do toho úplně chtělo... Jde mi hlavně o to, že mi to nesignalizuje otevřený dveře a tudíž nefunguje pípák na světla. :-/
-> Nwkt: Co ta sranda stojí? Komfortku s kabeláží sice mám, ale zatím mi chyběj dveřní jednotky a že by se mi do toho úplně chtělo... Jde mi hlavně o to, že mi to nesignalizuje otevřený dveře a tudíž nefunguje pípák na světla. :-/
22:34:55
02.03.2017
02.03.2017

Athlonek
-> palinator: Jo bejvávalo.
22:27:47
02.03.2017
02.03.2017

Athlonek
A co toto vylepšení, má ho někdo? www.octaviaclub.cz/clanky
/diagnosticke-rozhrani-s-v
ystupem-na-maxi-dot-pro-oc
tavia-1-se-slevou-pro-clen
y-clubu-762.html
22:23:27
02.03.2017
02.03.2017

palinator
-> Athlonek:
Teď jsem si vzpomněl jaká byla před lety luxusní novinka na poli mobilních telefonů a to polyfonní vyzvánění... to byly časy. Kdy CD byl nosič hvězdné technologie.
Teď jsem si vzpomněl jaká byla před lety luxusní novinka na poli mobilních telefonů a to polyfonní vyzvánění... to byly časy. Kdy CD byl nosič hvězdné technologie.

22:14:39
02.03.2017
02.03.2017

Nwkt
-> Athlonek: To jde řešit dvěma způsobama, jako Štěpán: výměna komfortky, výměna stahovaček, přepinování a zapojení canu k budíků. Nebo způsob 2: hvizdot, krabička co zapojíš místo canu mezi budíky a komfortku. To jsem měl já:
22:11:43
02.03.2017
02.03.2017

Athlonek
-> Nwkt: 2,5G komfortka O1 modelový rok 2001
22:06:08
02.03.2017
02.03.2017

palinator
-> Nwkt:
Myslim si že by šlo zahrát něco ve stylu reklamy na Ikeu nebo na co to bylo, jak se v reklamě třískalo na nábytek.
Takže vhodnou posloupností spínání klaksonu, zámků, oken, odskakování zadního stěrače, apod. by šly dělat zajímavý komba.
Myslim si že by šlo zahrát něco ve stylu reklamy na Ikeu nebo na co to bylo, jak se v reklamě třískalo na nábytek.
Takže vhodnou posloupností spínání klaksonu, zámků, oken, odskakování zadního stěrače, apod. by šly dělat zajímavý komba.

21:55:52
02.03.2017
02.03.2017

Nwkt
-> palinator: Umíte na to zahrát písničku? 

21:51:49
02.03.2017
02.03.2017

palinator
Dneska jsme ve škole blbli s komfortkou přes CAN na OII RS, řešili jsme zprávy který se tam posílaj, prdel byla emulátorem spínat relé klaksonu periodicky od 1 po 0,1 s. Smál se i jinak velice chladnokrevný cvičící.

20:44:40
02.03.2017
02.03.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: Což jde vyřešit i bez výměny komfortky 

20:34:24
02.03.2017
02.03.2017

StepaNoFUN
-> Athlonek: Třeba já mám (dodělávanej) Maxidit v O1, elektrikou MR 2001... Jediný co (zatím) nefunguje, je zobrazení otevřenejch dveří, protože je tam ještě stará komfortka, která nekomunikuje s palubkou po CANu... Jinak rádio a vše ostatní nakódovaný to ukazuje...
19:25:29
02.03.2017
02.03.2017

Nwkt
-> Athlonek: Moc obecná otázka. S komfortkou to vesměs ani nesouvisí. Záleží na motorovce, generaci immo, jestli máš canový auto. Podle toho pak vybíráš budíky