-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Víš co to je originál číslo?
-> palinator 04.07.18 20:10:37: JJ, některý výrobci to tak mají, některý nee, já mám např. zkušenost že zákazník si dotáhl nějaký kyb s tím že to chtěl na passata. Když pak knučel že to je nějaký sedlý tak se zjistilo že jsou mimo jiné i na krátkou oktávku(jednalo se o zadky)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:09:45: Blbce tu ze sebe děláš pravidelně sám, k tomu nikoho dalšího nepotřebuješ.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
20:18:18
04.07.2018
04.07.2018

saskyn2
20:14:22
04.07.2018
04.07.2018

Tomaso435
-> palinator: to máš jako pružiny Fa/fe/fo/pick/van/combi. jeden a ten stejnej sráč. ještě že sem si sehnal od výrobce přímo to co tam má bejt. sice to nikdy nepoužiju pač mám pár sad HPček ale... :D
20:13:39
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 04.07.18 20:12:05: OMG samozřejmě čísla jsou jejich číselná řada, ale dle VIN elit dodal napřed ty pro Audi a i suri koukal, že to háže tento díl, který je přitom špatně a je jiný. Jinak číslo dílu je dle suriho 1K0411105AJ, ale to je nic neříkající, když tě pod tím elit dodá blbou pružinu...
20:12:05
04.07.2018
04.07.2018

Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Já tam teda originální číslo nikde nevidím
20:10:52
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:06:05: Čísla jsou tady vidět na fotkách myslím zřetelně.
20:10:37
04.07.2018
04.07.2018

palinator
-> saskyn2:
No nevim jestli se dá škoda-díly.cz věřit, ale na jedničkovou Ovci tam maj taky pružiny rozlišený podle značení (a v popisu motorizaci a karoserii) a ke každýmu origo dílu maj druhošku, která by asi měla sedět.
No nevim jestli se dá škoda-díly.cz věřit, ale na jedničkovou Ovci tam maj taky pružiny rozlišený podle značení (a v popisu motorizaci a karoserii) a ke každýmu origo dílu maj druhošku, která by asi měla sedět.
20:09:45
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:05:01: Měl jsem doma obě dvě sady... Zrovna jeden takový erudovaný kašpar mě tvrdil jak je to jedno a že dle VIN tam patří ty v krabici Audi A3 s 1,2 TSI motorem. Přitom na stránkých výrobce jde najít přesná volná délka i síla drátu a rozdíl v tom je a byl i fyzicky v krabici...
Ty jsi tady včera ze mě dělal blbce a kdybych dal na Tebe, tak jsem vyhodil 5.000,- do kanálu za nějaké origo (kdo mě zaručí, že v krabici to origo vlastně vůbec bude) a přitom to spravilo necelých 1600,- za obě dvě a mám přesně to co tam patřit má (kód mají vytištěný i na samotné pružině).
Ty jsi tady včera ze mě dělal blbce a kdybych dal na Tebe, tak jsem vyhodil 5.000,- do kanálu za nějaké origo (kdo mě zaručí, že v krabici to origo vlastně vůbec bude) a přitom to spravilo necelých 1600,- za obě dvě a mám přesně to co tam patřit má (kód mají vytištěný i na samotné pružině).
20:06:05
04.07.2018
04.07.2018

saskyn2
-> Tuner#2: Jinak co to má za originál číslo když je to podle vinka?
20:05:01
04.07.2018
04.07.2018

saskyn2
-> Tuner#2: Co máš vyzkoušeno kašpare? Držíš poprvý v ruce pružiny na oktávku a hned víš co jaký výrobci jak dělaj
Vševěd, jako obvykle.




20:01:58
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 19:56:54: No vidíš a já mám osobně vyzkoušeno, že v tom rozdíly jsou... Asi ta tvoje erudovanost v oboru nebude 100% jak tu předvádíš. 

19:56:54
04.07.2018
04.07.2018

saskyn2
-> Tuner#2: Nevim jak tenhle výrobce, ale některý jiný to rozlišujou max na krabičce, někdy ani to ne, osobně vyzkoušeno.
18:41:05
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
Suri mě sice ujišťuje, že i dle elitu je to stejné, ale já chci prostě díl dle stránek výrobce o 5mm kratší s drátem 12,45mm. Takže dnes reklamace, uznání a odpoledne konečně ten správný díl. Nechápu že dle VIN stejně dodají něco jiného. Člověk aby dnes každému stál za prdelí...
BTW nechápu tady ty kecy, že i na naftu mají stejné, tady ten výrobce to normálně rozlišuje viz. foto i stránky výrobce...
BTW nechápu tady ty kecy, že i na naftu mají stejné, tady ten výrobce to normálně rozlišuje viz. foto i stránky výrobce...
18:37:12
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsem dovezl dle VIN tohle. Ale nedalo mě to a o půlnoci zjišťuji, že to má o 5mm větší volnou délku, ale hlavně drát jen 11,75mm.
16:58:48
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.07.18 09:34:02: To už je leta co jsem to porovnával, ale třeba ty japan měli čistěji vyříznutý závit, přesněji nastavenenou mezeru (u těch france to bylo i vůči elektrodě vyosené (jasně, jde to sklepnout/přiohnout na předepsamou mezeru)) a tak nějak celkově působili lepším dojmem. Neříkám, že by s France byl problém, ale někde jsem o tom tehdy četl a tak jsem tomu předešel tím, že jsem trval na japan. 

16:17:48
04.07.2018
04.07.2018

palinator
-> dragon_cb_cz:
Vzhledem k tomu že často přestanou chodit aniž by se interval přešvihával, tak bych řek že i jeden slušně přešvihlej interval by to moh dokázat.
Nevim teda jestli rovnou přímo zaseklý zdvihátko a nebo jen že přestane držet tlak a po startu bude dělat kravál.
Vzhledem k tomu že často přestanou chodit aniž by se interval přešvihával, tak bych řek že i jeden slušně přešvihlej interval by to moh dokázat.
Nevim teda jestli rovnou přímo zaseklý zdvihátko a nebo jen že přestane držet tlak a po startu bude dělat kravál.
16:15:27
04.07.2018
04.07.2018

Syny
-> dragon_cb_cz: Jako ze vymena hydrostelu je za podobny penize co vymena oleje? To tam lejes teda hodne drahej olej...
15:49:38
04.07.2018
04.07.2018

dragon_cb_cz
-> palinator: Jako že by je jednou přešvihnutý interval hned oddělal? To jsem poněkud skeptik... ale tak pořád je to oprava za podobné peníze jako ta výměna oleje 

15:47:48
04.07.2018
04.07.2018

palinator
-> dragon_cb_cz:
Tady to na atmosferickým benzínu spolehlivě odserou hydra. Ale s nefunkčníma to jezdí taky to je fakt.
Tady to na atmosferickým benzínu spolehlivě odserou hydra. Ale s nefunkčníma to jezdí taky to je fakt.

15:47:12
04.07.2018
04.07.2018

dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak jednou se podle mě prd stane, zvlášť na atmosférickým benzínu... blbý je, když to někdo dělá dlouhodobě.
15:17:23
04.07.2018
04.07.2018

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 14:23:32: jo 17500, to bylo tak maximum, kdy jsem to menival u zlutyho rapida, ale pritelkyne jednou, kdyz jsem ji nehlidal, tak dala na fabii 1.4mpi 24tis.km, to tak nahodou jsem si rikal, ze uz jsem na tom rok nemenil olej :) sama by se neprihlasila a jezdila by az do destrukce :)))
14:23:32
04.07.2018
04.07.2018

dragon_cb_cz
-> Jarda: My jsme to postupně zkracovali, za 100 tisíc odjetých o tisíc km - tzn když měla přes 200, tak 13 tisíc, když přes 300, tak 12 tisíc... +- pochopitelně, jak to vyšlo. Ale taky jsem s ní ke konci jezdil víc příměstskej provoz. Jako asi to bylo jedno, ale pro pocit...
A třeba na Akordeonu jsem teď najel 17.5 tisíce, protože nebyl čas to nikam dát, i když normálně jsme měnili po 15 myslím... ale předepsaný je buď 20 nebo dokonce 30? Už nevím...

14:18:31
04.07.2018
04.07.2018

Jirik_Tuňák1983
Originály jsem nedával snad jen do Škodovky, Xantie a Saxa. Ve škodovce jsem i ve 136 měl snad jen Brisky, v Saxu taky Brisky a v Xantii Beru. Nikdy nebyl s žádným autem problém, NGK jsem nikdy neměl, takže si říkám, co s tím furt děláte.
13:47:34
04.07.2018
04.07.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.07.18 13:44:26: origo championy ve felde byly nesmrtelny, tak jsem pak koupil 4 sady championek, na krabicce made in brazil a byly horsi, nez brisk
Ale jednu sadu jsem dal tak z pr*ele do nivy a dojel jsem s tim do Uzbekistanu a tam uz to tak neskutecne cukalo (asi i vlivem kvality paliva), tak jsem to vymenil za 3 elektrodovy brisky (ktere na ten motor patrily) a uz to jelo normalne.

Ale jednu sadu jsem dal tak z pr*ele do nivy a dojel jsem s tim do Uzbekistanu a tam uz to tak neskutecne cukalo (asi i vlivem kvality paliva), tak jsem to vymenil za 3 elektrodovy brisky (ktere na ten motor patrily) a uz to jelo normalne.
13:44:26
04.07.2018
04.07.2018

Jirik_Tuňák1983
A jsme zase u toho. Ahoj Saskyne.
Jezdili jsme vždycky pouze originální svíčky a nikdy jsme neměli žádný problém. I co jsem dával známým, tak si vždycky přinesli originál. I do stařičkýho Focuse.

13:02:49
04.07.2018
04.07.2018

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 12:53:55: me prekvapilo, ze udajne v naftove octe nekdo menil olej po 10tis. km, to budeme delat normalne po 15... ted ma od vymeny asi 11tis.km
12:53:55
04.07.2018
04.07.2018

dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak třeba u 9-5 je doporučené (nevím jestli i výrobcem předepsané teda) měnit svíčky při každé výměně oleje, tzn každých 10 tisíc km. Ale tam je teda perfektní funkce svíčky ještě o dost důležitější než u jiných (soudobých) motorů, protože SDI/Trionic přes ní dostává docela hodně informací o dění v motoru, nahrazuje i knock sensor.
12:47:54
04.07.2018
04.07.2018

Jarda - zrušená registrace
-> charon 04.07.18 12:30:19: nechybi Ti v tech km 0?

12:30:19
04.07.2018
04.07.2018

charon
Já jsem NGK V-line používal v E30 na LPG a třeba proti obyč boschkám to bylo lepší. zejména jsem to pozoroval na pravidelnějším volnoběhu a, světe div se, to i o fous míň žralo (pokud to nebyla chyba měření, což je možné). Celkově jsem s NGK neměl problémy, Boschky jsem měnil po 3000 km. Navíc jsem ty NGK kupoval levněji jak Bosche
12:29:48
04.07.2018
04.07.2018

minno
-> Kocvin: -> bouchy: a určite zaručuje zníženie spotreby o aspoň 10% 

12:21:01
04.07.2018
04.07.2018

bouchy
-> minno: Že by kvůli lepšímu "hromadění" elektronů na těch výstupcích/hranách a tudíž výhody pro jiskru...?
12:16:53
04.07.2018
04.07.2018

Kocvin
-> minno 04.07.18 10:51:41: Prý to nějak optimalizuje spalování.. 

10:51:41
04.07.2018
04.07.2018

minno
-> vhml: -> Kocvin: Nič také som si tam nevšimol :) Pozriem to ešte raz doma.... A aký to má mať akože zmysel? Tuning pičo 

10:31:56
04.07.2018
04.07.2018

Kocvin
-> minno 04.07.18 10:06:13: V-Line
10:06:13
04.07.2018
04.07.2018

minno
-> vhml: France? Japan? V-Line?
10:02:57
04.07.2018
04.07.2018

vhml
-> minno 04.07.18 09:34:02: v elektrode je zářez
09:34:02
04.07.2018
04.07.2018

minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Porovnával som pred časom NGK France a Japan a žiadne rozdiely som tam nevidel. Vieš uviesť aj nejaké konkrétne porovnanie kvality spracovania?
Inak jazdil som aj France a nikdy nebol problém.
Naopak tento rok som kúpil a dal do Punta NGK V-Line Japan a motor sa za studena v určitých otáčkach triasol. Vrátil som nazad staré NGK Japan s 30 tis. km a OK. Tak neviem, či to bol len nejaký zmetok, alebo fejk, alebo čo...
Inak nechápem aký je rozdiel medzi V-Line a "obyčajnou" NGK, podľa mňa len marketing a názov...
Inak jazdil som aj France a nikdy nebol problém.
Naopak tento rok som kúpil a dal do Punta NGK V-Line Japan a motor sa za studena v určitých otáčkach triasol. Vrátil som nazad staré NGK Japan s 30 tis. km a OK. Tak neviem, či to bol len nejaký zmetok, alebo fejk, alebo čo...
Inak nechápem aký je rozdiel medzi V-Line a "obyčajnou" NGK, podľa mňa len marketing a názov...
08:08:25
04.07.2018
04.07.2018

suri
-> Tuner#2: Japan niektoré ani neexistujú , hlavne staršie autá a výbehové typy . Ale problém som nikdy nemal .
00:05:26
04.07.2018
04.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 23:56:28: Nevidím ani typ, ani motor a ty rozdíly jsou od litrového motoru po šestivál ne? To pak jo, to těch 200kg+ může dát... Nicméně pro takové auto nebude jeden typ pružin a pořád nechápu kde jsi vzal, že to někdo dělá? Ty moje pružiny jsou pro 1,2TSI až po 1,6 co jsem na webu našel a to se bude lišit v desítkách kilo = opravdu zanedbatelné a schopné pojmout jednou pružinou...
00:02:36
04.07.2018
04.07.2018

saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:02:36: Píšeš moudra jako obvykle, tohle jsou váhové skupiny pro jeden jediný typ auta

22:52:42
03.07.2018
03.07.2018

dragon_cb_cz
-> Milan 136: No taky mě to napadlo, ale když příhodně výrobce nepředepisuje "svůj" díl, ale přímo NGK, tak se mi těch X stovek navíc platit nechce - pokud by ten zdroj byl důvěryhodný... ale cenu jsem ještě v Suzuki nezjišťoval.
22:51:16
03.07.2018
03.07.2018

Milan 136
-> dragon_cb_cz 03.07.18 22:27:21: v Suzuki? 

22:51:13
03.07.2018
03.07.2018

dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Hmm, tak já bych asi snesl i Francii, spíš u různých eshopů mám trochu strach, aby to vůbec bylo origo NGK (nevím jestli se falšují nebo ne, ale vůbec by mě to nepřekvapilo)...
22:35:38
03.07.2018
03.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 03.07.18 22:27:21: To nevím, udělal jsem si zásobu od místního prodejce před lety. jednou sérií jsme ověřili, že přijde JAPAN a pak jsem si objednat čtyři sady.
22:27:21
03.07.2018
03.07.2018

dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Mimochodem, když už zmiňuješ ty NGK, odkud je brát s relativní jistotou, že dostanu originál? Na SX4 jsou předepsaný iridiový NGK a rád bych je vyměnil.
22:23:33
03.07.2018
03.07.2018

Nwkt
-> Tuner#2: Regner má hezkýho dodavatele, kde mu vyjedou všechny auta na který to prodávají. Schválně si to pak nech zkontrolovat u čeho to vyjede 

22:20:18
03.07.2018
03.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 03.07.18 22:17:36: Já teda nevím kde vzniknul tenhle blud, ale na mých pružinách jsou vyjmenované všechny benzíny 1,2TSI až po 1,6 MPI napříč koncernem. Ani jedna pro těžkou naftu...
22:17:36
03.07.2018
03.07.2018

Nwkt
-> Tuner#2:
22:04:47
03.07.2018
03.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 03.07.18 19:22:29: To je bohužel mylná představa, mám tady svíčky NGK Japan a pak France a je patrný rozdíl v kvalitě zpracování a ve Žlutce jezdím výhradě ty Japan. To samé ložiska SKF, když pominu, že jsou leta už i fejky, tak i mezi origo je rozdíl odkud jsou...
22:02:36
03.07.2018
03.07.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 03.07.18 21:55:26: TWL to tady nikdo netvrdí, řešíme tady Octavii 2, kde je 1,6tka vs. 2,0 nafta? Kolik tam je rozdíl 50,70, max. 100kg na přední nápravě? To není ve vztahu k pružině nijak zásadní rozdíl a pochybuju, že tam bude rozdíl v řádu několika desítek kN na pružině. Pokud někde existuje soupis, rád se podívám jak se to liší, ale nebude to nijka dramatické. Bude jen jiná volná délka, aby auto mělo stejnou světlou výšku v klidu.
21:59:20
03.07.2018
03.07.2018

Kocvin
-> saskyn2: U nás na ATE brzdy ještě žádná reklamace nebyla a to je dávám teda dost často.. Asi k nám ty čínské ještě nedorazily..