-> minno 05.06.25 13:00:36: Jednomu z techniků fičelo dveřmi řidiče dovnitř. Byl to nějakou dobu nějaký širší problém. Dalšímu majiteli osobní verze se to pomalu vytápělo a neustále řešil nějaké problémy s topením - jsou tam tuším dvě. Také to byl frekventovanější problém. Sem tam někdo řešil problémy s močovinou. Pustil jsem to už z hlavy, ale myslím, že jim to nějak zamrzalo. Ale technické potíže auta jako takového neřešil nikdo. Jen prostě Custom od Fordu je co do komfortu prostě lepší auto. Nepůsobí tolik jako přepracovaná dodávka.
Co se toho HDi týká, je třeba se připravit na to, že je to prostě moderní auto svázané emisními normami a je tam toho víc, než u starších HDi, co se může pokakazit.
Já mám na tom našem najeto 200 000 km a jak to krásně přede mi říkal i kolega s A6 3.0 TDI, ale to je auto z roku 2013.
Pozn.: ale jednalo se o Pažut a Citron.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák1983: ďakujem za skúsenosť :) A v čom presne dodávky dobré nie sú, vieš byť konkrétny?
-> minno: Ty motory jsou velmi dobré. S jedním HDi teď jezdím a je až bych řekl výborné. Stejné zkušenosti lidi kolem mne. Ale jinak co se auta týká, to trio těchto dodávek moc dobré není. Asi bych volil jinak.
-> Sita: Aha, to som asi len ja zle pochopil. Ok teda.
-> minno 04.06.25 21:04:42: spatne jsem se vyjadril, automat pry proste nesel tehdy koupit...
-> minno 04.06.25 13:59:34: Ty dodávky od PSA jsou strašný mrdky. Zdrcádka maj strašný mrtvý úhly, ergonomie nahovno... Motory HDI obecně nebyly nějak problémový, co jsem zažil...
Kolega si to koupil a posrala se mu v létě klimatizace tak, že to topilo na maximum do xichtu a nešlo s tím nic dělat
Velice příjemné... Auto si chtěli v servisu nechat asi měsíc, než dojde díl na opravu. S tím je poslal do prdele, že tam auto nenechá stát, když musí tak jak tak platit lízink.
Kolega si to koupil a posrala se mu v létě klimatizace tak, že to topilo na maximum do xichtu a nešlo s tím nic dělat

-> Sita 04.06.25 17:40:33: A s automatom aký problém, netušíš?
-> darklord 04.06.25 14:06:22: To má ale v užitkové verzi především jinej důvod, takže je to taková tvoje tradiční střelba hoven.
To je spíše ostudné pro Toyotu, že si neumí po těch schopných dodávkách vyrobit nástupce. 


-> minno 04.06.25 13:59:34: svagr to ma od novoty (ted uz asi 4 roky, 80tkm najeto) peugeot traveller s Hdi motorem, myslim taky 2.0 a zadnej problem s tim autem nema. Teda vlastne rikal ze ma dva problemy: ze neumi (tehdy neumeli) 4x4 a automat...
-> darklord: ani nie
-> minno: v toyote miesto tohoto jazdia fordami, staci? 

Bracho si objednal novú Toyotu Proace Verso s 2.0 naftou.
Čo je defacto PSA auto s logom Toyoty.
Čiže tam bude zrejme HDi motor od Peugeotu.
Máte s týmto autom niekto skúsenosti? A s motormi HDi?
Čo je defacto PSA auto s logom Toyoty.
Čiže tam bude zrejme HDi motor od Peugeotu.
Máte s týmto autom niekto skúsenosti? A s motormi HDi?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.25 22:17:04: Ale jo, ale načte to v podstatě jen to nejzákladnější. Do některých jednotek se vůbec nedostaneš a tyhle obyč. ti klidně nemusí ani vypsat očekávanou chybu. Bude záležet asi i na roku výroby u dané značky apod. Měl jsem s tím problém i u neorigo servisáka a ten měl diag. v podstatě na cokoliv, kromě těch méně frekventovaných značek, což je i to PSA. Napsalo mu to třeba chybu BSM, ale originál diag. ne apod.
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.25 22:10:17: Nepodporujou obyc obd?
-> StepaNoFUN 29.05.25 20:48:28: Ten ti podle mého nenačte všechny jednotky.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.25 20:26:12: Tak tohle je ti zrovna u PSA celkem k hovnu.
-> StepaNoFUN: Vozivam to v aute, ale zejtra pojedu do prace asi jen na otocku nejak dopoledne. Celej den tam budu asi az pristi utery.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.25 21:04:37: Tak nekam dojede. Dorazi odpoledne do Pocernic. :-D
Zejtra ji zavolam. Dneska jsem nemel moc cas se tomu venovat.
Zejtra ji zavolam. Dneska jsem nemel moc cas se tomu venovat.
-> StepaNoFUN: No tykraso centrum, to je naprd. Kdyby byla nejak po ceste do prace...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vinohradska.
-> StepaNoFUN: A ona je odkud?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.25 20:26:12: tak ono by to zvladlo vycist asi i to ELM327, co mam ve sluzebaku. Ale mne jde o to, ze ja se nedostanu aktualne do Prahy a ta holka pojede sem az kdyz ja jedu na dovolenou. Takze skoro mesic v pr...
-> StepaNoFUN 29.05.25 19:33:09: Na to staci nejakej uni kabel, pripadne tahle sragora z Lidlu ne?
www.lidl.cz/p/.../p100386 522
Bych ti to klidne pujcil, ale asi se ti nechce do Pocernic
www.lidl.cz/p/.../p100386 522
Bych ti to klidne pujcil, ale asi se ti nechce do Pocernic

Kluci nema nekdo z Prahy diagnostiku na Peugeota? Idealne ta strana Prahy jako ke Kolinu.
Kamaradka koupila nejakou past (nevidel jsem to) ted uz to auto nepotrebuje/nechce zivit a vrazet do nej prachy, tak to chce prodat.
Ale sviti na tom "vrtulnik", Tak s jakou zavadou to ma prodavat, nebo jestli to ma rovnou poslat na vrakac.
Kamaradka koupila nejakou past (nevidel jsem to) ted uz to auto nepotrebuje/nechce zivit a vrazet do nej prachy, tak to chce prodat.
Ale sviti na tom "vrtulnik", Tak s jakou zavadou to ma prodavat, nebo jestli to ma rovnou poslat na vrakac.
-> MATTESS 27.05.25 23:27:46: A ještě je to vošklivý. 

Vyzkoušel jsem dnes nový C3 Aircross, 100k, manuál. Z palubky jsem byl trochu divoký. Ta architektura je pro mě dost scifi. Kupodivu velikost středního displaye není nijak extrémní. Chyběl mně otáčkoměr. Osobně mně přišel šílený ten "hranatý" volant a zvláštní příčky. Do běžného auta dle mého totální zhovadilost komplikující řízení. Možná do závoďáku se strmým řízením. K tomu bez vazby na kola a přeposilované. Na volnoběh je motor klidný bez vibrací, po přidání je slyšet tipický tříválec. Široké A sloupky jistě dávají karoserii tuhost, ovšem v kombinaci se zpětným zrcátkem velmi špatný výhled šikmo vlevo. Na kruháči jsem pořádně neviděl, kudy jedu. Při dobržďování auto pocukávalo. Nevím, proč to. Ke konci jízdy mě vylekalo trhnutí při přiblížení k čáře u krajnice. Přitom během jízdy jsem byl u krajnice několikrát, auto nereagovalo. Pro mě nezvyklá byla vyšší citlivost v zatáčkách a méně jisté chování
-> Jarda/felda 26.05.25 23:07:16: Při 35 cm bych pověsil ženy auto na tažný.
-> Jarda/felda:
Už jsem se bál že to nezmíníš...
Už jsem se bál že to nezmíníš...

-> Jirik_Tuňák1983 26.05.25 21:31:45: máš recht ty sesmrkaný bych taky nekoupil, nakonec jsem dělal svoje- 35cm výška
ps: pod moje auto nepotřebuju nájedy úplně v klidu pod něj vlezu jentak


ps: pod moje auto nepotřebuju nájedy úplně v klidu pod něj vlezu jentak



-> Jarda/felda 26.05.25 20:06:29: Tak si vyjeď na obrubník a nevysírej.
Ale pokud jsi kandidát do Extrémních proměn, tak chápu, že je to pro tebe málo. Já tady žádné obrubníky nemám a nějakou sesmrkaninu z tyček z Kaufu kupovat nebudu.
Udělal jsem z nich olej na třech autech a celý výfuk na jednom, takže k ničemu taky nejsou. Vepřům zdar!

Ale pokud jsi kandidát do Extrémních proměn, tak chápu, že je to pro tebe málo. Já tady žádné obrubníky nemám a nějakou sesmrkaninu z tyček z Kaufu kupovat nebudu.
Udělal jsem z nich olej na třech autech a celý výfuk na jednom, takže k ničemu taky nejsou. Vepřům zdar!

-> Jirik_Tuňák1983 26.05.25 14:01:11: Diky i za odkaz, podivam se po nich.
-> jans 25.05.25 19:44:45: Takový docela šikovný. 
Koukni na Allegro, já je bral zde, ale momentálně nedostupné.
www.bonatrade.cz/najezdov e-pu-rampy-2ks-mar-pol

Koukni na Allegro, já je bral zde, ale momentálně nedostupné.
www.bonatrade.cz/najezdov e-pu-rampy-2ks-mar-pol
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.25 19:50:22: Jake, prosim Te, pouzivas najezdy?
Ale při výměně oleje, ten přístup ke kaslíku na olejový filtr, to bylo kurev. 
Mám poslední evo tohoto motoru a je umístěný úplně jinde než na starých HDi - tzn. úplně debilně.
Si říkám, jestli to obecně na těch MPV a minivanech s krátkými čumáky bývá lepší.

Mám poslední evo tohoto motoru a je umístěný úplně jinde než na starých HDi - tzn. úplně debilně.
Si říkám, jestli to obecně na těch MPV a minivanech s krátkými čumáky bývá lepší.
200 000 km, 12 let. Ale má to plastové všechny blatníky, pátá vrata, přední kapotu v hliníku. Léto zima furt venku na cestě.
Jestli něco ti frantíci umí, tak je to ochrana proti korozníkovi. Na spodku se nešetřilo.
TU žere v 1.4 jak tank, ale jinak je to vcelku funkcni, může chcat olej mezi hlavou a blokem (konstrukční vada - výměna těsnění pod palici to na nějakou dobu vyřeší) jinak nic.
-> vhml: vozejk 800 kilo uvezla i thalie 1.4, a na extra tezky veci mam Galaxycko. Zadni naprava ale nevypada ko, jak to ma nekdy acka jak prase.
Ma to nekdo zamluveny ze vecer prijede, tak uvidim. Hadam teda ze to nedopadne. Ale z podobnejch inzeratu za posledni dobu se mi to libi nejvic. Nekdy maj jen jedny soupacky, to je trosku napicu.
Ma to nekdo zamluveny ze vecer prijede, tak uvidim. Hadam teda ze to nedopadne. Ale z podobnejch inzeratu za posledni dobu se mi to libi nejvic. Nekdy maj jen jedny soupacky, to je trosku napicu.
-> Vojťas 31.03.25 07:48:58: to je starý TUčko, zcela nesmrtelná záležitost. Akorát na stavbu ta 5 místná verze nepůjde úplně přetěžovat do nesmyslu, má to měkčí odpružení než "náklaďáky"
Dneska me zaujal inzerat. Auto do mesta pro pani s detma a na stavbu. Ma tazny, dvoje soupacky, 1.4 55 kw. Nejaky nazory? Co to ma za rozvody? auto.bazos.cz/inzerat/...
/citroen-berlingo-combi.ph
p
-> saskyn2 21.03.25 19:51:55: U nás myslím právě taky ne. Tak je to asi dobře navrhnuté a "nesmrtelné".
-> Milan 136: ne klasiku bez vyvazovaku jsem nikdy neřešil že by se to posralo.
-> saskyn2 21.03.25 19:27:46: Myslím klasiku bez vyvažováků, co tam mám já. Kolega jednou řešit přetrženej na Roomsteru, ale na 1.4. Tam to je řešený asi stejně jako na 1.9 a 2.0.
-> vhml 21.03.25 13:23:35: no jasně pokud neteče gufero tak ve 100tkm je nesmysl do toho hrabat. -> Milan 136 21.03.25 13:32:17: neřešil, vždycky jen klasika šestihran na vyvazovakách, tam teda někdy i řetěz u těch starších bez ozubených kol
-> 11mAjA11 21.03.25 14:28:30: Oni tam laborovali s materiálem těch řemenů, až se zase vrátili k řetězu.
Hodně dělá pravidelná výměna oleje a použití tohoto co tam má být, jak se začne experimentovat tak to tím končí..