skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Luky 09.06.20 12:27:48: kit může být vždy jen a pouze tovární stavba. Ale ono i v úzkým ta homologoace dovoluje plno krásnejch věcí :-)
No jo, ale jak poznat dobrej vstřik? Aby člověk nekoupil ještě věší sranec. Ale dneska jsem zjistil, že mi to pod plynem nějako rachotí od výfuku, někde tam bude nějaká netěsnest, takže pokud bude počasí, zkusím jí najít.
-> charon 08.06.20 06:26:03: rozjebanej jednobodovej vstřik?? Lidi je brali/berou na vrakáči docela často...
Kucí neměl by někdo tip?
P106, motor 1.1 HDZ. Dřív to bylo studený takový hrubý, nevycválaný s tendencí chcípat, teď v tomhle počasí to dělá už aj teplý. Nádavkem to navíc celkem špatně startuje, ať už studený nebo teplý. Koštoval bych to na nějaký teplotní čidlo, který hází nesmysle, ale kde ho hledat a co bych měl naměřit, pokud budu měřit multimetrm odpor? A případně lze proměřit i cestu od čidla k ridici jednotce?
P106, motor 1.1 HDZ. Dřív to bylo studený takový hrubý, nevycválaný s tendencí chcípat, teď v tomhle počasí to dělá už aj teplý. Nádavkem to navíc celkem špatně startuje, ať už studený nebo teplý. Koštoval bych to na nějaký teplotní čidlo, který hází nesmysle, ale kde ho hledat a co bych měl naměřit, pokud budu měřit multimetrm odpor? A případně lze proměřit i cestu od čidla k ridici jednotce?
-> Kocvin 17.05.20 21:35:38: To znám, taky se rád vozím. 

-> Jirik_Tuňák1983: Ta by mohla přijít, i kdyby v tom byla 1.1 

-> Kocvin 17.05.20 15:15:37: Už dlouho nepřišla žádná památeční fotografie? 

Konečně první, pořádná, letošní vyjížďka..
A zároveň jedna z posledních, před úpravou na 2.0 Turbo.. 


Francouzský dvoreček a v pozadí smart brabus 

-> Tuner#2: Nic proti Renaultu, ale v kastli se lvem mě to nevoní..
I když tuším, že sehnat/postavit originální agregát Turbo16, bude dost problém..
Takže šli levnější a jednodušší cestou, účel to splní..

I když tuším, že sehnat/postavit originální agregát Turbo16, bude dost problém..

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: patrně špatná invaze
Tohle je super projekt, který by se hodil i do vedlejšího uhlíkového vlákna
www.306gti6.com/forum/sho wthread.php?id=151190


www.306gti6.com/forum/sho wthread.php?id=151190
-> Kocvin 03.05.20 10:56:34: Renault sport pánovi nevoní? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: Hlavně díky tomu, že je tam opravdu motor Peugeot..
Ale stavby jsou to luxusní..
Ale stavby jsou to luxusní..

-> palinator: Spíš mucholapka

-> Tuner#2:
Ve 200 km/h už je to jako dmychadlo ne?
Ve 200 km/h už je to jako dmychadlo ne?

To sání a filtr je masakr. Proto je ze předu tak krásně slyšet.
Mám na FB nějakou francouzskou invazi, ale tohle je jeste lepší než předchozí.
-> Jirik_Tuňák1983: jo, levnej 95 je Effecta. Nic jinyho nedavam, driv jsem jezdil jeste EuroOil + VIF. Predloni jsem nechaval menit tesneni pod hlavou a spalovaky prej krasne cisty.
V JBC ted udelali Expres benzinu, tak jezdim pokud mozno jen tam :)
V JBC ted udelali Expres benzinu, tak jezdim pokud mozno jen tam :)
-> U-Geen 03.04.20 14:41:50: Od koho je ta Deffekta? Taky Benzina? Já leju jen Vervu benzín i deasel, takže nevim. Nechci lejt do Volva nějakej ředěnej hnůj, ale předpokládám, že i jiná prémiová paliva na tom budou stejně.
-> Jirik_Tuňák1983: jj... nevim jestli neni dat treba Effectu s VIFem navic (mel by byt obsazeny uz v ni a asi i realne je)
-> palinator 03.04.20 14:22:31: Ta Verva?
-> Jirik_Tuňák1983:
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
Ono těžko říct. Já tankuju v podstatě vždy na Benzine kolem ktere jezdim do práce. je jednou jsem bral jinde - u OMV ve stejnem meste. Takze tezko rict ...
-> charon 03.04.20 11:37:39: Já jsem předloni nalil do 2T skútra (s odděleným mazáním) na doporučení přes zimu Vervu a na jaře byl očistec to nakopnout. Docela dlouho to i čudilo a cukalo. Rok předtím bez problémů na tentýž benzín.
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
Jo, vstřikování je tam Bosch. No, na chvíli pomáhalo to prolejt VIFem, ale poslední dobou mi přijde, že to na Vervu jede hůř jak na klasickej natural ...
-> Kocvin 03.04.20 08:29:08: Nám to v zimě dělalo to, že to chytlo, zdechlo a napodruhé už bez problémů. A jen takhle a jinak to nezlobilo. Nikdy se nestalo, že by to bylo třeba na dvakrát, vždy jen v zimě.
-> charon: Často se rozesírají vstřikovací jednotky, konkrétně potenciometry škrticích klapek v nich..
Vzhledem ke kupě peugeotaku se tu zeptím - P106, motor 1.1 HDZ, rok výroby 1996. Auto jede studený a trochu ohřátý na volnoběh a v nízkejch otáčkách (cca do 2000) jak pumpa na sračky. Po nastartování je potřeba to chvilku podržet spoň na 1500 otáček, jinak má tendenci to zdechnout. A rozjezdy s poloohřátým motorem vyžadujou opět víc otáček, jinak to kucká nebo má tendenci chcípnout. Před necelým rokem (a cca 10 000 km) se dělali rozvody, dával jsem nové zapalovací kabely, svíčky NGK. Ale chovalo se to takto aj předtím, po rozvodech bylo teplo, takže se to asi tolik neprojevovalo, teď přes zimu zas nic moc ... Nějakej tip? Mám doma sice čínkou PP2000, ale nepovedl se mi k ni rozchodit software zadnyho diagnostika tu nemám ani o žádným nevím ...
Docela jo, pripraveno pro lakyru, co nevidet se to poveze, tak pak uz to bude snad prijemnejsi, skladani bude zabava, pak uz "jen" motor a skrin doresit a prijde to komplikovanejsi, odladit motor na brzde...bylo by fajne letos vyjet, ale to je ve hvezdach..
-> 11mAjA11 02.04.20 19:50:24: hezky se to rýsuje 

Většinou jenom u spolujezdce

-> 11mAjA11 27.03.20 20:54:26: Pokud řídí chlap, pak jsou u řidiče dva, o jeden by se tedy mohl podělit. 

Ten pytel je pocitam u spolujezdce ? 

Tak už jsem to prezul i tchýni. 1.1 výbava pouze jeden airbag, jinak žebrota

-> Tuner#2: Paráda.. 

-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: mimochodem je to jeden z posledních přírůstků do kolekce mých TOP aut v M1:43. Mám tu jak 405, tak 905. 

-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: To byl můj život... C1 a 2, Interserie v Mostě, jo to byla krásná doba.
-> vinorak: 

Dnešní venčení gti...za stromy je Kokořín, proto taková kompozice

Tak Ariho Climb Dance je legendární.. 
-> Tuner#2: Ale díky za rozšíření obzorů, kdybys nepodotkl C1, tak bych ani nepoznal že je to 905..

-> Tuner#2: Ale díky za rozšíření obzorů, kdybys nepodotkl C1, tak bych ani nepoznal že je to 905..

-> MB_CML 24.03.20 23:05:08: NJ já jsem spíše okruhovej, ale jinak Pikes Peak taky můžu 

Pikes Peak 405 

-> Tuner#2: C1, ta nikoho nezajímá, -> Kocvin myslel tu hromadu 405 T16 a 205 T16 vzadu




-> Kocvin 24.03.20 21:20:27: hmm, C1, moc pěkný. 
