-> Bagrr- máma mele Emu: U 205 kašli na turbo. Ofiko se tam cpali 1,7 s nic moc výkonovým přínosem. Radši koukni po atmosférickej 1,9.Ta s tim pohybuje takly pěkně ( pokud je dobře udělaný čerpadlo ). se svojí jsem lítal plně naloženej po dálnici i 180 ( dle tacha, takže okolo 170real ). Michal DNA muže potvrdit. byl tam taky.Nebo, kdyby si oželel zadní dveře tak se občas vyskytli legal přestavby z GTI na 1,9TD 66Kw ( z dob, kdy se to ještě dalo okecat na úřadech ). A to by byla teprve raketa s minimální spotřebou....
-> Kaprof: XMko bude nejspíš další štace až doslouží nynější xantie.... Sice se mi po designový stránce nelíbí tolik jako xantie, ale to svezení a prostor, to je prostě jiná liga...
Mno a taky mi hrabe poslední dobou v hlavě jako spotřebák pořídit 205 v turbodehtu... Na ježdění do práce by mi to stačilo... Akorát teda předem to padá pro nemožnost utáhnout dvě auta... Buď jedno nebo druhý...
-> Kaprof: No ono frantíci jsou patrioti jak sviňa. Ale zase za těch 18h ve francii jsem viděl jednu jedinou xáňu na předměstí paříže. Asi už je to na ně starý,či co,páč jinak xary,C1-6 apod.
Ono u HDI je nejen problém s naftou, ale největší vopruz, jsou dnešní mechanici. Valná většina umí řešit věci jen přez dia a to u HDI nejde. Ta dosti často nic neukáže.I když už jsme uvažoval o výměně za benzín. Tak díky finanncím připadá zese jen francouz. Okty jsou drahý jako kráva.A dát 100 a víc klacků za oktu z roku 2000 s výbavou dost nic moc a nějakejma 150ti na tachu ( často přetočenýma ). Lepší chodit pěšky a nebo oželet jízdní komfort a mit starýho atmosférickýho ropáka, co sežere i řepku z pole a dožije se i víc jak 500tic km.
-> VeTeV: co jsem se krátce svezl s Fabkou s CR, tak jsem byl docela příjemně překvapen. Jen jsem byl upozorněn, že má skoro charakteristiku benzínu, do 2000 otáček je to takové nemastné, nad už jede a má dlouhé převody. A příjemnou spotřebu. Auto mělo najeto 20t km. Kamarád s ní jezdí do 5/100 a to jí moc nešetří. Uvidíme až ta auta budou mít najeto 200t a více.
-> MerHanz: Se systémem CR bude u nás v zemi drahé ale velmi nekvalitní nafty(a to téměř všude co si budem nalhavat stačí na to jeden malej průhlednej filtřik) vždy problém no
-> Tuner#2: je to jak to píšeš... kamarád právě na to s tím HDičkem šeredně dojel - a výsledek servisu nekvalitní nafta - bral mušli, neb tam měl nějakou kartu přes firmu... a hle stejně k hovnu.... a dokupy to tady nedá nikdo ani za pytel h.ven
Švagr má na dvoře HDI co jede jen v nouzáku, bylo už to taky snad všude včetně Ejpovic nebo kde je ten pán přes ty frantíky a ani prd. Kluci se statku taky HDI KO a všechno je to zřejmě naftou, ale kde vzít kvalitní když je všude stejně suchá? Dřív člověk vylil naftu a ještě za týden hrozilo že si na tom zlomí nohu jak to bylo mastné. Dneska to uschce a mastnota nikde. Proto se jim přidřeli třeba jehličky u vštřiků, protože prostě nejsou mazané přirozenou mastnotou nafty. Řešení je tankovat za hranicema, rozhodně to není jen naftou od "ONA". Oba dva střídali OMV, Benzinu, Shell, Agip...
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky to původně měla bejt 1,9 ale nakonec ty dvě deci navrch zvítězily...bylo to červený,tak to muselo zůstat s náma. Že na tom bylo ještě práce ale zase to svezení,ten tah... a není to tak mlsný na kvalitu paliva.
-> MerHanz: ono co si budem povídat, nejzdařilejší a pro mě nejlákavějši nafta od psa je 2.1td... A kdybych nepotřeboval výkon a tah, tak by mi bohatě stačil nesmrtelný chrochták 1.9d....
Edit: aby nedošlo k mýlce, nejčkonc si vozím prdel s motorizací 1.8i 16v předešlá byla 2.0i 8v... 2.1td 12v by se mi do budoucna velmi moc zamlouvalo... Mno a jestli jednou budu velkej, tak si přeju na vození prdele na výlety luxus v podobě break plná palba s maličkátym nevýkonným motorkem 3.0v6 24v :-D
-> MerHanz: proto jsem to nechtěl zejména s xdesítkama tisíc km na hrbu... neznám historii a naopak znám člověka co se s HDi namořil asi jako ty teď... nakonec to prodal pod cenou... tolik toho nenalítám a tak musí stačit benál
-> Kaprof: no tak to je právě to, na co tu jednou všichni pojdem. Když vidim v práci, kolik aut jede s TDICR, tak jen doufám, že ty německý bazmeky jsou odolnější, jinak se servisáci napakujou a na silnicích bude za 5let samej šrot.
-> Bagrr- máma mele Emu: to je právě ono. Dia většinou nic neukáže a tak tě odbejou, že je auto cajk. A to, že je třeba proměřit ručo, každou pičovinu, to jim nevysvětlíš. Takže se hledá schopnej servisák na HDI, nejlíp okolí RK, HK, nebo PCE.ALe i tak je úvaha o výměně za xaru 1,8 benzin.
-> MerHanz: člověče, tak zrovna na hada spousta lidí nadává, ale nedojde jim, že si za to můžou samy díky nekvalitní naftě... A ohledně diagnostiky vím o pánovi, kterýho si můj známý chválí, že mu už dvakrát u služebního jumpera hada pomohl a auto pak jelo mnohem líp jak nový...
Varování, když citróna tak ne? HDI ( je to stejnej bazmek jako v pžoutech ). Ne, že by to byl zlej motor, když se o něj někdo stará a chová se k němu tak je dobrej, ale závadu na motoru diagnostikovat a odstranit tu neumí snad nikdo. Každej by jen měnil, to nejdražšší na motoru a pak řek, že je to v cajku a auto stejně nejede jak má........
Tak dnes konečně rozchozen zadní štěrač... Klasicky zarezlá oska... Motorek to nevydržel a shořel... Tudíž náhradní motorek jsem raději rozebral, pročistil, namazal a pořádně rozhýbal osičku a nacpal tam mazání co se vešlo... Mno a výsledek je zadní štěrač fungující na jedničku... Nejčkonc už jen vyměnit náplň ostřikovače za zimní a též vyměnit fridex... Překvapují mě teploty okolo 2st ráno...
Dnes jsem udělal předzimní údržbu. Vyndal jsem z bandy LHM střeva a vypucoval sítka,profouknul luftem. Překvapilo mě téměř čisto,žádnej bordel či bláto. Navíc jsem přišel na závadu ostřikovače okna zadních vrátek-zarezlá dutá osa raménka. Takže už utírá i kropí. Pokud bude zájem a vedení nebude proti,mám fotoserajl jak na to.
-> Jirik_Tuňák: můj malý nesplnitelný sen je C6, to si myslim, že je asi nej citron... Xa ve svý cenový lize nemá konkurenci.... Je to pohodlný, ale kdo se svezl BXem, řekne tak jako já, že je to ještě uskákaná koza... Ale stačí jedno svezení v koncernu na oceli a hned je to zase pohodlný autíko:-D
Tak geometrie až 30ho díky nabitému programu... Ale nejspíš nebude až tak zapotřebí... Tahání volantu do leva dnes odstraněno... Kluci šikovný pneumatikářský si všimli toho že jeden disk na předku je o půl palce širší... Tudíž se přezul na rezervu a rezerva se přezula na hlavní... A heledme se, ono to auto umí jet rovně... Takže geometrie jen pro jistotu... Teď hlavně přední brzdy, ty mě trápí dost... A pak tyčky stabilizátoru...
-> VeTeV: každopádně jak sem teď s tím autem začal víc jezdit, začaly se projevovat různé vůle, které díky dlouhodobějšímu stání a předešlé korozi byly očekávátelné... Třeba kuláky řízení, zadní ložiska apod...
Nebudu to dávat do inzerce páč je to ztráta času- Kluci schanim třinactky plechy 4*108 na zimu a ještě opěrky zadní(barva je fuk..jen z PSA) ..Kdyby jste o nečem veděli dejte echo :-)