-> ZdeněkH:
- koule najdeš snadno. 2 jsou vpředu pod kapotou, třetí na držáku na bloku uprostřed za chladičem. 2 zadní jsou na pístnicích u ramen (naležato), jestli máš šestou, tak ta je uprostřed u zadního stabíku propojená s hydrokorektorem. Pokud máš jen pět, tak 3 vpředu a 2 vzadu.
- zvedání se, zkontroluj plastové táhlo od příčné stabilizační tyče k hydrokorektoru, zda není vypadlé. Dál může být v čudu akumulační koule, popř. můžou mít všechny uteklý tlak / dusík. Může být stará, přepálená LHM a jsou přicpaná sítka. Přidřené pístnice - to jsem ještě neviděl. Špatně nastavená světlá výška.
Máš tedy možnost, resp. udělej : nechat dofoukat koule, popř. vyměnit vadné. Zkontrolovat táhýlko k hydrokorektoru, vyměnit LHM.
- zámek ve dveřích, na Xantiaclubu je někde napsané řešení. Na jedničkové se ti pravděpodobně protáčí vložka, nebo pokud to má centrál, tak je vadné / vyběhané těleso zámek, motorek - což je v jednom celku
- zrcátko, zde budeš muset sundat čalounění, bacha na čuflíky zamačkávání, ať je moc nezhuntuješ, mají na malej šroubováček takové zajištění na táhlo. Pak jen vyšroubuješ šroubky pod madlem, mřížkou repra a čalounění vycvakáš.
- elektrika, špatná kostra, přelámané kabely, povylezlé, nebo vypálené konektory
- čerpadlo LHM. dělalo se více průměrů a vývodů. Prodává se sada na jeho repasi, pokud prolíná jinde než kolem spon hadic. Koupit jde na Automaxu Hulín. Odkaz najdeš na Xantiaclubu.
www.automaxhulin.cz/ Členové mají slevy na všechny díly.
S dálkou nevím, X1 to má jinak než X2.
Zmiňoval jsi PaMa, jestli máš k němu blízko, zajeď k němu, nebo se s ním spoj. Poradí na místě, až to uvidí. Ale počítej, že to bude něco stát.
Jiná föra než Xantiaclub a Citroeny neznám, ale ono to moc nežije ani na jinejch mimo virt. Dá se tam ale najít dost ve starejch tématech, nebo si založit nové.
Potřebný díly koupíš od Boba v Automaxu, viz. odkaz. Větev tam kupoval spojku a je spokojenej.
