skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> havlik: světla jsem ladil po kolizi s přes cestu spadlym stromem... Mno, jinak krom světel a koncovky výfuku musketier je to série... Možná se časem něco malinko upraví... Ale spíš to zůstane tak jak je, protože se musí nejdřív dát pořádně do cajku... Čeká ještě dolazení pár chyb na motoru, nový koule a pak se může přemýšlet nad tím jestli to nějak upravovat nebo ne...
-> Bagrr- máma mele Emu: koukam že už si poladil světla

A takhle teď na mě ta francouzska kouká a čeká na parkovišti před prácí...
Njú engine... Nikdo by nepoznal že ten motor je z o 5 let starší větší sestřičky xm...
Hurá hurá hurá a ještě jednou třikrát hurá:-D Po 14ti dnech jsem konečně zprovoznil motor z XMka ve svojí stříbrný mrše:-D Byl to boj, ale jest teď dokázáno že RFX je přestavětelnej na RFZ... Každopádně teď už jen zapalovací káble, svíce a krokáč vyměnit a budem zase jezdit na pohodlný vlně bez chybyčky:-D
Každopádně poučení pro příště nedat na první jízdu a pořádně to auto projet a prozkoumat... U původního motoru někdo hrubě zanedbal výměnu olejů a tudíž to odsralo olejové čerpadlo a po nalití nového oleje (okamžitě po koupi...) se rozpustil karbon a motor šel do kytek.. chytil se na klice...
Každopádně jsem rád že mi houpačka zase jezdí... Těch 14 dní jezdit se zapůjčenou felinou 1.3 v kombíku bylo strašný peklo:-D Mrtvola, která jede max 130, na předjetí kamionu aby měl člověk volnej minimálně kilometr, tvrdý to je jak svině, prostoru málo.. No prostě jsem už zhýčkanej:-D
Každopádně poučení pro příště nedat na první jízdu a pořádně to auto projet a prozkoumat... U původního motoru někdo hrubě zanedbal výměnu olejů a tudíž to odsralo olejové čerpadlo a po nalití nového oleje (okamžitě po koupi...) se rozpustil karbon a motor šel do kytek.. chytil se na klice...
Každopádně jsem rád že mi houpačka zase jezdí... Těch 14 dní jezdit se zapůjčenou felinou 1.3 v kombíku bylo strašný peklo:-D Mrtvola, která jede max 130, na předjetí kamionu aby měl člověk volnej minimálně kilometr, tvrdý to je jak svině, prostoru málo.. No prostě jsem už zhýčkanej:-D
-> Hřib: vim vim znám z Citroen klubu raritka hned bych bral
Cx-ka se ani nedožiju takže mam na dostrel aspon XM kombajna:o)





-> Kaprof: ale některá auta s duší porád žijou a žít budou ještě dlouho, dovolil bych si něco ze své zahrádečky, xantia to není, ale je to jeden z posledních opravdových citrónů www.citroen-club.cz/car_d
etail.php?id=324 , tuto auto bylo po těch 200000 teprve zajeté, a i přes mou přiměřenou péči omezenou nedostatkem času a financí se mu dýchá pořád dobře. To BX 4WD GTi bylo celkem raketa, a to nebylo 16V, skončilo někde u Plzně asi špatně ( pán si to ani nepřepsal), a AX má paní nechce vyměnit za nic na světě 

-> Honza120L: Doby kdy se auto delalo na dvacet let jsou prostě nakej pátek pryč dnes 200 tisíc a šáteček na značku vubec nehledě...a při krizi navíc potrebujou automobilky penize i z dilu takže poruchy se hoděj když na nich vyrejžujou taky dost..je to smutne ale je to tak...aut s pravou duší ubejva...
ale stale nejake jsou:o))

-> Jirik_Tuňák: ja se svezl kousek na strane spolujezdce a byl jsem vyjukan - jak slepice ojeta kohoutem :-)) bohuzel ve meste na takove odlehle silnicce - treba na toho manika u servisaka jeste natrefim a sveze me vicero nez 5 min kolem bloku :-)) ma to jako druhe autiko, na jezdeni ma breaka v TD:-))
-> Kaprof: jj je to proste lena kategorie a tomu odpovide zpracovani, reseni naprav apod... zadna slava
-> Kaprof: jj je to proste lena kategorie a tomu odpovide zpracovani, reseni naprav apod... zadna slava
-> Jirik_Tuňák: Měli jsme vtr coupe c4 (docela fajn ale jsou lepší citroni) a ač mam citrony rad tak c1,c2,c3, a c4 jsou prostě jen auta na ojeti a zahodit(ostatně jak to dnes dělaj všechny automobilky) aspon že duše c5 a c6 a nově c-cr. zustavá:o) jinak to vrzani je pravda na tohle je expert Roomster uplně novej a člověk by ani nemusel zapínat rádio:o)a má orchestrion..
-> Labros: Taky bych ju nechtěl, tu C4. Malej koffer, divný zpracování (vrzání interieru po sotva 100 000 km), jednoduchá zadní náprava. Možná tak jako druhé auto to nejsilnější VTRko. 
-> Honza120L: Stejně bych se chtěl v tej XA 3.0 V6 někdy svézt. To mosí bejt docela zajímací zážitek.

-> Honza120L: Stejně bych se chtěl v tej XA 3.0 V6 někdy svézt. To mosí bejt docela zajímací zážitek.

-> Labros: tak ona xantka je taky jinej segmentos - k tomu by se hodila C5ka, ale je fakt, ze tam tou pretechnizoanosti a svazani elektrikou dosahli slusnejch problemu
-> Jirik_Tuňák: možná, že Saxo, C4 a spol. nejsou ani průměrný, spíš podprůměrný. Dneska jsem četl recenzi ojetiny C4 v Sado Maso a vypadá to, že není o co stát. Spíš ta Xantka byla poslední podařený Citrus.
-> Jirik_Tuňák: navic, i kdyz najdou adekvatni nahradu tak zustatkova cena Xantie a Xmka je tak smesna, ze se jim to ani nechce prodavat:-)
-> Honza120L: Nojo poráth... Však víš jak na tom to auto je a co všechno mě ještě čeká... Ale pak už to bude jen o užívání si:-)
-> Honza120L: Já jsem už pochopil, proč lidi běžně střídaj auta, ale Xanťáci si nechávají i starší modely Xantií (hlavně na klubu). Je to tím, že je to něčím technicky výjimečný auto. Když vezmete Saxo, ZX, C4, C3 a další, tak je to běžný auto jako od jinejch značek. XM a Xantie je ale něčím výlučná, tak proto si je majitelé nechávají i když mají třeba dost najeto. A je to fakt, to auto je skutečně výjimečný a těžko se pak hledá adekvátní náhrada.
-> Bobesh: tak já s těma kontolema problém fakt nemám - je fakt, že jsem s tim jezdil pouze v zimním tmavém nečasu, tak posečkám na +30 a slunce za zády 

-> Honza120L: Však mám X1 po obrození. A třeba ve dne jsem je viděl fakt hůř,i když na emkovej sdružeňák to fakt nemá. Ale ty světelný,co svítěj jenom symbolem a ne polem,jsem měnil jako první,páč jsem zapoměl ve dne rozžínat tlumený,pak jsem je napráskal i na ostatní vlevo a taky je to znát. A ještě dumám nad přidáním osvětlení interiéru do placky ve stropě co je IR čidlo,někdo z X klubu to prezentoval ve fóru,ty sloupkový originál nic moc.
-> Bobesh: ten kalkulator uz nemam - to byla specialita X1cek ne?
jake kontrole mas na mysli? ja kdyz srovnam Skoda produkci a xantku tak to je jak nebe a dudy - nejhorší je jednoznačně ten združeňák v emku, to je k ničemu, ale v Xantce vidím co mám a krásně
jake kontrole mas na mysli? ja kdyz srovnam Skoda produkci a xantku tak to je jak nebe a dudy - nejhorší je jednoznačně ten združeňák v emku, to je k ničemu, ale v Xantce vidím co mám a krásně
Jediný,čím mě houpačka sere je ta kalkulačka na střední konzole,obzvlášť teď v zimě si tlačítka nechtěj po ránu dát říct a zdržuje to. A taky ten samej problém jako na emce,blbá viditelnost kontrolek ve dne(obzvlášť na světla) ale výměna za barevné LEDky tomu výrazně prospěla.
-> Bagrr- máma mele Emu: nemel a opravuj co mas 

-> Jirik_Tuňák 01.02.10 22:26:02: tohle v TD tak jsem kurva šťastnej... to je luxus.... Sakr mňamka:-O
-> Jirik_Tuňák: polejt benálem a škrtnout 

-> Jirik_Tuňák: ja bych si ho i koupil, hned jak se zbavím rapida a všem dílů, začnu uvažovat...
-> Jirik_Tuňák: Se ho můžeš zbavit pořád Walter má volno
-> AZmotor: Moc pěkné. Kvůli tomu jsem nafouklej, že jsem se nezbavil votuzidla a nekoupil tohle. Jezdím občas s přítelkyně 1.1i a je to takový malý obratný. Mno a pak si to představ se 120ti koníkama a přitvrzeným sníženým podvozkem. 

-> havlik: taková želva s hrbíkem 

-> Jirik_Tuňák: tohle auto je takový ošklivý až je krásný:))
¨jakási položená 

-> Jirik_Tuňák: jj to je krasny - proste kdyz jedes predpisove, tak to ani nejak netoci...
-> Honza120L + Syny: Tak stejně jako u tebe, ve 130 otáčí motor cca 3200 rpm.
Pařáda.

-> Jirik_Tuňák: nevyndaval - má na to nějaký grif a nechává to tam jen to má jakobny odklopené - proto asi i povolil ten drát k jednotce a ta pipina si pak svitem kontrolky vynucovala zastavení 

-> AZmotor 01.02.10 19:51:39: :lehké auto se silným motorem ale na podvozek ,zvlášť na zadní nápravu je třeba si zvykat.
-> gim: já měl taky 205d najeto něco přaz 300tic. a motor šlapak jak ďás. Teď to maj kluci na blbiny ( naboural sem to ) a libujou si jak motor šlape. Sou to nezničitelný dělníci.
-> Jirik_Tuňák: hospodskej od nas mel 205 diesla, najeto skoro 400tkm, a nestezoval si, ale je fakt ze to melo 1,9d kterej drzi fest, jezdil za 4,5 a nebejt toho ze propad i se sedackou na silnici, jezdil by dodnes. Stejne tak kamaraduv otcim ma 305 v kombiku se stejnym motorem, najezd podobnej a to auto sice moc nejede, ale jede porad, spolehlive a skoro zadarmo, za nejakou dobu co ho znam sice vymenil 3 kastle ale motor porad stejnej, taky skoro pul mega odkroucino...
Tykrávo líbí mi
Na francouzskou krávu patří kola jako kráva. 
Prodám Peugeot 405 1.8sti, r.v.95, 145000km, vše repasováno + nové díly komplet, nový lak 1 rok, úpravy v motoru - žádný extrém, stav 1A. Cena k jednání 100 000.


Prodám Peugeot 405 1.8sti, r.v.95, 145000km, vše repasováno + nové díly komplet, nový lak 1 rok, úpravy v motoru - žádný extrém, stav 1A. Cena k jednání 100 000.
-> Syny: Jinak píšu, že to bude asi nafta, olepenej diesel plastama ze sportu / s16.
-> Syny: V naftě znám lidi co mají 1.5 v AXku a stejně za 3,5 nejezděj a to auto váží sotva 700 kg. Viděl jsem inzerát na auto, který jezdí běžně za 7,5 a jsi rád, častěji kolem 8,5 v zimě a frajer psal, že to jezdí za 5 litrů. To bych se posral, pak si to koupí mladá holka co jezdí do školy a má to spočítaný tak akorát a pak se akorát diví. Za to by měli lámat prsty.
-> Jirik_Tuňák: Ja myslim že ani ne
soused jednu zrovna ma docela racha na to jakej je to malej hajzlik:o))

-> Jirik_Tuňák: To je naftak ne? To bude zrat min nez 8,5 - 9 / 100.
Jinak čumte na tohle. Dobrá kráva. Pak si to koupí někdo neznalej a diví se, že jezdí za 8,5 - 9 litrů. V létě možná za míň, ale určitě ne za 3,5. Krom toho, nevím kdo umí "zamikat" auto na dálku. Jo a jiný takový auto v Evropě neexistuje.
www.tuningbazar.cz/inzera
t-30159
Dělal se vůbec sport v naftě ?



Dělal se vůbec sport v naftě ?
-> Bobesh: Oni říkaj, že XA bylo jedno z nejspolehlivějších FR aut.
-> Bobesh: To se schválně zeptáme Větve, jestli mu vyndaval LHM bandu a vylejval LHM, kterou mu pár dní před dával novou i s proplachem. Jinak vím, že my máme lano a ty hydrospojku.
-> Jirik_Tuňák: Páč se jinak nemáš šanci zbavit válečku spojky(2,1TD má hydro,ne lanko),nedostal by ses ke šroubům na frámě a nesundal konzoli s táhlama řazení,s kterou bys to nevytáhl ani omylem
,prostě ježek v kleci.

-> Bobesh: Proč musí kuli spojce dolů banda na LHM, když je až vpravo nahoře a i hadice a trubky vedou nad převodovkou horem ?
-> AZmotor: Mno, 88 kW v prdítku, který váží pár kilo a má jízdní vlastnosti motokáry.
Taky bych bral.
Kámoš jel s VTSkovou Xsarou (já ještě ne) a ta měla 120 kW, mno, prej z toho byl vytřepanej jak startka (tuhej podvozek), ale jízdní vlastnosti a šupec motoru prej nevšední zážitek. To auto se vezlo do bazáče na prodej, takže se mu na poslední cestě naložilo jak se patří.
On má Peugeota 407 HDi a ta Xsara byla jeho kámoše, kterýho tam vezl pro jiný auto a pak se tím vracel a měla jít do jinýho bazáče nebo k přímýmu prodeji někomu jinýmu, už si to tak přesně nepamatuju. Povidal, že jel třeba roztočenou tři na tachu 140, za chvíli pravoúhlá zatáčka, tak brzdy, auto ho jak po kolejích protáhlo zatáčkou, znovu tři a zase zátah jako prase.
Už dlouho se tak prej nevyblbnul a ještě s cizím.
Ono to bylo znát u Xsary i na rallye na výsledkách, že motokáru udělat taky uměj. 
-> AZmotor: Mno, 88 kW v prdítku, který váží pár kilo a má jízdní vlastnosti motokáry.

Kámoš jel s VTSkovou Xsarou (já ještě ne) a ta měla 120 kW, mno, prej z toho byl vytřepanej jak startka (tuhej podvozek), ale jízdní vlastnosti a šupec motoru prej nevšední zážitek. To auto se vezlo do bazáče na prodej, takže se mu na poslední cestě naložilo jak se patří.




co říkate na SAXO VTS 1.6 16V ??
Já se přiznám,že jsem dlouho hříbek nezkoušel,naposled na podzim. Před vánoci proběhla výměna spojky(tzn. banda LHM musí ven) a ani jsem po kompletaci nevzdychl provést check control a dost mě vyplašilo,že mi o víkendu na nerovnostech začla mrkat stopka a brzdy,na servisní hříbek pod rysku,ještě že tam ten plovák je
. Ale to se mi na citronoj líbí,jak říká jeden kolega v šípu:když se mu něco nebude zdát,von si sám řekne

