Chlapi vdaka...mam jeden starter uz upraveny s pastorkom na 105zub.veniec. A tam je jasne vyosenie priruby. Preto sa mi nezdalo zeby to slo takto lahko ako ma presviedcal jeden predavajuci a este bol aj trosku drzi....
Snad sa do augusta podari /mam nieco rozrobene/ zohnat spravne diely aby som mohol dat vyvazit klukovky.
to Bukaj...dufam ze prepacis ale tie vymedzovacie podlozky asi donesiem osobne do Prahy...a snad najdem aj drziaky pasov pre Jozka.
-> SO545 08.06.25 11:50:57: Ne, je jiná osová vzdálenost startéru a klikovky. Fa/Fel má jemnější ozubení, tudíž pastorek na startéru má menší průměr, takže po montáži na zadomotorovou převodovku nezabírá a jen škrtají špičky zubů. Lze to řešit úpravou příruby startéru (propilování děr na štefty a upilování části středicího osazení) - ale je to lehce prasárna. I když ve Tvém provedení si dokážu představit precizní práci...
-> Tom Troll 08.06.25 12:29:21: ta priruba nejde, ja upravoval puvodni (prevrtat, odbrosit, ovalny diry - starter je potreba dostat bliz...), mam to u rapida...
-> SO545: Startér z felicie použít jen tak nejde protože je orientovanej přesně opačně, leda když se použije příruba na montáž na zadomotor.
Pak je otázka jestli si pastorek a ozubení předomotor sednou stejně dobře jako pastorek a ozubení zadomotor. Zuby směrově symetrický jsou, nevim jestli to kdo kdy zkoušel.
Řekl bych že nejjistější je u reduktoru při výměně příruby vyměnit rovnou i pastorek, a přehodit ozubení na setrváku. Je to tam pouze nalisované s velmi drobným přesahem.
-> Péďa17 12.05.25 11:51:21: Vdaka za pozitivny ohlas.. Toto tempo je mozne len vdak firme kde pracujem. Kde mam dovolene sa popri praci obcas venovat aj tomuto projektu.
Snad nebudem velmi smely ked moj ciel je do konca tohto roka mat zostavenu a zlicovanu komplet karoseriu.
Doma sa venujem prevazne mojej pani. Ta ma drzi uz roky a znasa moje minanie penazi do podobnych projektov. Teraz sa jej to snazim vsetko vynahradit....Preto toto auto je az na druhej kolaji...ale hybe sa v pred....a dufam ze ho dotiahnem do konca.
Nádherná práce jako vždy v tvém podání.Nestacim se divit kolik práce jsi udělal od mé poslední návštěvy virtu bude to přes půl roku.Klobouk dolu před tebou
-> Eidy 24.04.25 12:12:43: plán je poskladať karosériu . Všetky plechy zicovat a potom dôjde na úpravu podvozku v zadu a chladenie...a iné potrebné drobnosti. Termín do konca roka by bol l fajn....uvidíme.
-> Eidy 03.04.25 20:13:31: to som tam spravil pre istotu...akosi sa vrchna skrutka cela prevodovky velmi blizila k plechu. Teraz tam ma spustu miesta. A aj sedadla pekne sedia.
Licujem to pre istotu aj 3x...strasne nerad by som riesil nieco po laku /aj ked clovek nikdy nevie/
Zadnu cas a podlahu mam v podstate poriesenu tak sa idem pustit do predu.
Tu nastava dilema kade pustim vzduch k chladicu. Chcel by som povodne 4oko a vzduch pustit spodom. Vyhodit tu vanicku ktora je pred nadrzou. Vytvorit ram na ktorom bude drzat predne celo a kryt nadrze a snad tam zostane dost miesta pre vzduch.kanal.